Nou ja, de tweede helft gebeurde er niet veel bijzonders meer, behalve nog wat kools natuurlijk.quote:
7-0?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:27 schreef Geo4kant het volgende:
Dit was nog erger dan met 7-0 verliezen als thuisland
Ik heb genoten van je aidsplaatjes! Tot ziens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou doei mensen. Was me een eer dit stukje historie met jullie te mogen delen
Pak voor mij ook een biertjequote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef pablo1989 het volgende:
Meid ga alsjeblieft terug de keuken in.
De Top 5 is sowieso te Nederland-centrisch. Met name aan de prestaties van Duitsland wordt geen recht gedaan. En hoe knap ook; ik vind twee doelpunten uit de wedstrijd Spanje-Nederland er één te veel.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef ajacied4lf het volgende:
David Luiz erin? Kanjer op.
Ik eis de 7 doelpunten van Duitsland als moment.
Ze is geen Braziliaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef Raptor1985 het volgende:
Ze is wel de Braziliaan met de meeste voetbal kwaliteit die ik vandaag heb gezien.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik heb genoten van je aidsplaatjes! Tot ziens.
Doet me wel pijn om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kut haters, niks van aantrekken stylo
Welk haat liedje?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:19 schreef 44rdbei het volgende:
Zou Argentinië dat haat liedje weer gaan zingen tijdens de wedstrijd
Zou ik nog kans hebben op dolle duik avond?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stylo, stylo laat je niet gek maken man, laat gaan joh
Misschien moet je dan een Duits programma gaan kijken als je de verlekkering van Duitsers wilt zien.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Top 5 is sowieso te Nederland-centrisch. Met name aan de prestaties van Duitsland wordt geen recht gedaan. En hoe knap ook; ik vind twee doelpunten uit de wedstrijd Spanje-Nederland er één te veel.
Daar mag jij nu toch helemaal niet aan denken?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou ik nog kans hebben op dolle duik avond?
Maar wat als ze mijn paters zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen de haters zeggen wij laters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |