SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat zei je al ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Breekfast het volgende:
Maar dat Derksen en Van der Gijp eigenlijk zeggen dat dit nergens toe hoeft te leiden slaat ook nergens op.
Je hoeft niet elkaars vrienden te zijn, maar als de chemie tijdens het programma helemaal verdwenen is, en dat is het overduidelijk, dan is het einde programma. Ze spreken niet eens meer direct met elkaar.
totdat we er woensdag uitliggenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
Die cartoon over Derksen vond ik trouwens geweldig.
[ afbeelding ]
Iedereen verbaal de baas? Jij hebt die aflevering met San Marco zeker niet gezien?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg lastig discussiëren met Johan, aangezien hij tot nu toe op televisie iedereen verbaal de baas is.
We weten dat je mod bent hoor, je hoeft niet door het slotje heen te posten.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Morele winnaar tegen een autist. Stoer hoor.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef hafcfan het volgende:
Maar wat Derksen zei ging gewoon te ver. Boskamp erbij halen was al helemaal laag.
Geen antidepressiva geslikt voor de uitzending xdquote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer zuur vandaag. Wat zit je dwars? Ben je ongesteld?
Toch zal hij bij het programma blijven en Gijp wegquote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef hafcfan het volgende:
Maar wat Derksen zei ging gewoon te ver. Boskamp erbij halen was al helemaal laag.
Ik mis de optiequote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Poll: Zou je VI inruilen voor de WK titel?
• Ja, VI is toch overdatum fucking WK
• NEEEEE ik ben autist en wil VI
• Kan mij HEleMAAL niks schelen joh
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die kop van Johan toen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
Die cartoon over Derksen vond ik trouwens geweldig.
[ afbeelding ]
Ik vind het zielig zoals hij kijkt.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi die ijzige blik.
En dan doen alsof het hem niks interesseert
Kun jij niet eens oprotten. Je loopt alleen maar te hatenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
De Noordzee is van hem vannacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gaat straks zijn verdriet wegdrinken bij Crazy Pianos.
Heej beetje lief doen tegen Geo!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de optie
• Geo moet oprotten met zijn tyfuspoll
VI > WKquote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat waren tijden dat ze ongeremd en zonder bullshit hun ding deden, nu is t te geforceerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik mis de tijden dat Johan en Hans de ruziemakers waren en Gijp met een grap de situatie redde. VI seizoen 2009/2010
Kanjer op met je kutpoll.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gijp moet gewoon niet zo zielig zeuren bij RTL en het daarna via een column de wereld ingooien. Dan kun je wachten op een confrontatie op TV.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Morele winnaar tegen een autist. Stoer hoor.
Nou nou, wat zuur zeg.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de optie
#vriendenvoorhetlevenquote:
Nigga why u mad?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de optie
Wat bedoelen jullie hier mee, stond dit in zijn column?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef hafcfan het volgende:
Ik weet nog dat er toen mensen waren die voor teamgenee kozen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef Tyron het volgende:
johan won van wilfred genee, en gaat dit ook winnen van gijpie
Ga huilenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kun jij niet eens oprotten. Je loopt alleen maar te haten
Lieg jezelf niet voor Geo. Ondanks je hoop op de WK titel ben je nog altijd een autistquote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Als hij niet kon voetballen had hij in Hotel Ambroma gewerkt. Dus dat Johan er zo met gestrekt been ingaat is zwaar over de schreefquote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gijp moet gewoon niet zo zielig zeuren bij RTL en het daarna via een column de wereld ingooien. Dan kun je wachten op een confrontatie op TV.
De sfeer is hier al bijna even zuur als aan tafel bij VI Oranje...quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou, wat zuur zeg.
[..]
#vriendenvoorhetleven
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kun jij niet eens oprotten. Je loopt alleen maar te haten
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de optie
Jongens, niet op reageren. Dalijk denkt hij nog dat we hem een beetje serieus nemen.quote:
Het zijn zware tijden voor de VI fapboysquote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Van waar de haat tegen Geo? Hij is toch een toffe psv hooligan
DOEI!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef Zaktabak het volgende:
Studio Brasil > VI Oranje.
Kinderachtig getief
Dat is nog het kutste want Danny is een baas.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Danny Vera raakt ook zijn baan kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |