Bedankt, zo ervaar ik mezelf ook wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent zelf een vermakelijke tokkie.
Het lijkt me ook erg lastig discussiėren met Johan, aangezien hij tot nu toe op televisie iedereen verbaal de baas is.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt mij ook wel lastig discussieren met Renee, die kerel heeft nooit iets hoeven doen in zijn leven.. verwende kindjes luisteren nogal slecht
Die moet bijna janken joh, kan hier niet mee omgaanquote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Paxcon het volgende:
Derksen de morele winnaar
Gijp heeft een grote mond maar zegt nu geen flikker
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Caland het volgende:
Gijp is een beetje als dat jongetje op de basisschool dat met tranen in de ogen schelden doet geen pijn riep. Want dat heeft mama ook gezegd.
Oke bedankt Dr. Phill.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk. Het probleem is alleen dat zijn column wel op waarheid gebaseerd is wat direct de reden is dat deze toenadering niet gaat lukken
Jep en dat verdient-ie totaal niet. 'Gewoon gezellig meespelen hoor!' roepen ze eigenlijk, en hij zegt met tranen in de ogen 'tuurlijk!' maar wil niets liever dan gewoon weggaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Caland het volgende:
Gijp is een beetje als dat jongetje op de basisschool dat met tranen in de ogen schelden doet geen pijn riep. Want dat heeft mama ook gezegd.
Van Basten boorde hem anders de grond in.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg lastig discussiėren met Johan, aangezien hij tot nu toe op televisie iedereen verbaal de baas is.
Johan heeft de kat van Rene doodgereden.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef TLC het volgende:
Ik heb de hele voorgeschiedenis gemist ; waarom hebben Rene en Johan ruzie ?
Valt wel mee, van Basten kon hij niet aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg lastig discussiėren met Johan, aangezien hij tot nu toe op televisie iedereen verbaal de baas is.
Wil je er over praten?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |