Precies.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het interesseert hem geen zak![]()
Vandaar dat peen en uien gezicht
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het stond gewoon beschikbaar voor abbonnee's op de sitelekker geinformeerd Johan
Terecht besef ik nu.. kwaadaardig mormel dat of niet eens door heeft hoe het overkomt wat hij zegt, of heel zwak achteraf probeert de boel af te zwakkenquote:
Hij heeft 'm echt enorm geschoffeerd - hem gepakt op het meest persoonlijke waar-ie 'm op kan pakken, depressiviteit. Misselijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef Intellectueel het volgende:
Derksen lijkt zich van geen kwaad bewust. Ongelooflijk.
Je bent zelf een vermakelijke tokkie.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit doet me denken aan Het Familiediner.
Vermakelijke tokkies.
Nadat het gelekt was ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
Het stond gewoon beschikbaar voor abbonnee's op de sitelekker geinformeerd Johan
Pas nadat het op geenstijl stond.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
Heel Nederland zit aan de buis gekluisterd. Morgen rennen de verslaggevers van de Telegraaf langs bij buurvrouw Jannie en ome Kees om te vragen hoe zij deze sensationele aflevering beleven. De oplagecijfers schieten de lucht in.quote:
Ja leuk. Het probleem is alleen dat zijn column wel op waarheid gebaseerd is wat direct de reden is dat deze toenadering niet gaat lukkenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Derksen probeert steeds toenadering te zoeken
Gijp is gewoon een grote pussy in 1 vs 1. Hij durft wel iedereen belachelijk te maken met momentjes, maar zo recht tegenover zich.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Paxcon het volgende:
Derksen de morele winnaar
Gijp heeft een grote mond maar zegt nu geen flikker
Gijp verkoopt zijn verhaal ook in boek vorm dus niet zeurenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Gijp kan gewoon niet zo goed met die emoties omgaan, Genee moet daarom ook niet voor de camera's lopen etteren.
Bedankt, zo ervaar ik mezelf ook wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je bent zelf een vermakelijke tokkie.
Het lijkt me ook erg lastig discussiëren met Johan, aangezien hij tot nu toe op televisie iedereen verbaal de baas is.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
Lijkt mij ook wel lastig discussieren met Renee, die kerel heeft nooit iets hoeven doen in zijn leven.. verwende kindjes luisteren nogal slecht
Die moet bijna janken joh, kan hier niet mee omgaanquote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Caland het volgende:
Gijp is een beetje als dat jongetje op de basisschool dat met tranen in de ogen schelden doet geen pijn riep. Want dat heeft mama ook gezegd.
Oke bedankt Dr. Phill.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja leuk. Het probleem is alleen dat zijn column wel op waarheid gebaseerd is wat direct de reden is dat deze toenadering niet gaat lukken
Jep en dat verdient-ie totaal niet. 'Gewoon gezellig meespelen hoor!' roepen ze eigenlijk, en hij zegt met tranen in de ogen 'tuurlijk!' maar wil niets liever dan gewoon weggaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Caland het volgende:
Gijp is een beetje als dat jongetje op de basisschool dat met tranen in de ogen schelden doet geen pijn riep. Want dat heeft mama ook gezegd.
Van Basten boorde hem anders de grond in.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg lastig discussiëren met Johan, aangezien hij tot nu toe op televisie iedereen verbaal de baas is.
Johan heeft de kat van Rene doodgereden.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef TLC het volgende:
Ik heb de hele voorgeschiedenis gemist ; waarom hebben Rene en Johan ruzie ?
Valt wel mee, van Basten kon hij niet aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg lastig discussiëren met Johan, aangezien hij tot nu toe op televisie iedereen verbaal de baas is.
Wil je er over praten?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Caland het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Caland het volgende:
Denk dat dit de laatste serie Vi oranje is idd.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Scrummie het volgende:
Leuk man, VI vernageld door VI Oranje, commerciële pauper troep.
Hij begon toch echt zelf met dat stukkie in Trouw.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoe harder dat Rene roept dat het hem niet interesseert hoe minder ik hem geloof. Johan komt vrij kalm en goedgemutst over maar Rene staat op het punt in janken uit te barsten.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Johan heeft de kat van Rene doodgereden.
Mr. Paxcon heeft gesprokenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef Paxcon het volgende:
twitter:Donar4ever twitterde op maandag 07-07-2014 om 20:54:30Iewl, wat een vervelende man is die van der Gijp eigenlijk. #VIOranje reageer retweet
Laten we 't hopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:55 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Denk dat dit de laatste serie Vi oranje is idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |