Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:26 schreef Stimorol- het volgende:
Zo heb ik net de hel mogen proeven toen ik enorm hete olijven ging eten. Mn maag brandt nog. Best feeling evah.
Omdat eten heet moet zijn.. Anders mis ik wat.quote:
al die mensen die dit menenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat eten heet moet zijn.. Anders mis ik wat.
Wat vraag je me dit gek. Wat ben jij voor allochtoon??!
Heb vandaag linzensalade met kindeybonen etc. En 2 eetlepels kruidenquote:
kidneyquote:Op maandag 7 juli 2014 09:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb vandaag linzensalade met kindeybonen etc. En 2 eetlepels kruidenIk eet geen voedsel. Ik eet kruiden
Niet alleen motivatiedingetje, denk niet dat iedereen zo kan levenmquote:Op maandag 7 juli 2014 07:04 schreef sylvesterrr het volgende: [..] Collega van me is helemaal into soefisme. Zijn denkbeeld, kijk op het leven, de manier waarop hij met problemen omgaat, de kalmte; hij zegt dat hij het te danken heeft aan soefie. Ik heb me vorig jaar een beetje ingelezen over soefisme. Erg interessant, maar ik kwam niet ver. Ik mis de motivatie.
![]()
Heb je een vagina? Dan zit t wel goedquote:Op maandag 7 juli 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb dat eigenlijk nooit, ik voel me een halve vrouw
Ook dat.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet alleen motivatiedingetje, denk niet dat iedereen zo kan levenm
Ik duim wel voor je.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik hoor zo of ik op vakantie kan.
Doe es gebedje voor me
Guantanamo Bay? Inshallah.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik hoor zo of ik op vakantie kan.
Doe es gebedje voor me
Mogguhquote:Op maandag 7 juli 2014 10:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Wat zijn jullie voor rare mensen met rare grapjes.
Yok, bu sene Hollandalıyug...quote:Op maandag 7 juli 2014 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tikken op mobiel eh... zor abi cok zor.
Tatil var mi bu sene
Naar de camping.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:34 schreef Stimorol- het volgende:
Wel vasten en niet even bidden is jdd vreemd.
Omg wat mot ik doen als ik niet naar TR kan
Waarom zou je meedoen?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:49 schreef sararaats het volgende:
Ik had me voorgenomen om vandaag mee te doen maar helaas heb ik gezondigd.
VREETZAKquote:Op maandag 7 juli 2014 11:49 schreef sararaats het volgende:
Ik had me voorgenomen om vandaag mee te doen maar helaas heb ik gezondigd.
Toon jij respect voor moslims door het niet eens een ochtend vol te houden?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Alleen een banaan.
En de reden: er mag best war gewicht af en uit respect.
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toon jij respect voor moslims door het niet eens een ochtend vol te houden?
3 keer? Wow ik een keer 110 dagen ooit in 1 jaarquote:Op maandag 7 juli 2014 12:10 schreef Bortecinem het volgende:
Mag niet. Ben al drie keer ziek geweest in een jaar.
Je hebt genoeg reservesquote:Op maandag 7 juli 2014 12:11 schreef sararaats het volgende:
[..]sorry maar het lukt me echt niet
Teveel last van lage bloeddruk en duizeligheid.
Dat was vast geen griepje..quote:Op maandag 7 juli 2014 12:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
3 keer? Wow ik een keer 110 dagen ooit in 1 jaar
Je zit verkeerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
hier kan ik wel het antwoord vinden op me vraag:
Wanneer moeten moslimmeisjes een hoofddoek dragen?
We hadden een discussie op het werk. De ene persoon denkt van ze volwassen is. de andere denkt weer vanaf ze ongesteld is.
Zelf denk ik vanaf ze 12 is ofzo
Wanneer ze menstrueert.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
hier kan ik wel het antwoord vinden op me vraag:
Wanneer moeten moslimmeisjes een hoofddoek dragen?
We hadden een discussie op het werk. De ene persoon denkt van ze volwassen is. de andere denkt weer vanaf ze ongesteld is.
Zelf denk ik vanaf ze 12 is ofzo
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
3 keer? Wow ik een keer 110 dagen ooit in 1 jaar
Diarree dus. Hoop dat het nu beter gaat.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Diarree dus. Hoop dat het nu beter gaat.
Sommigen gingen zelfs huilen..quote:
Echt pijnlijk lijkt me dat ugh.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sommigen gingen zelfs huilen..
(ergens ook wel te begrijpen, na bijna 20 jaar eruit moeten lijkt mij ook niet makkelijk)
Wederom herkenbaar..quote:Op maandag 7 juli 2014 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sommigen gingen zelfs huilen..
(ergens ook wel te begrijpen, na bijna 20 jaar eruit moeten lijkt mij ook niet makkelijk)
Ja het droop er voor en achter uitquote:Op maandag 7 juli 2014 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
icm met diarree
Ben je mooi klaar mee
ik niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maakt niet uit liefje, we hebben allemaal onze gebreken
Ik bestempelde het niet als gebrek.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maakt niet uit liefje, we hebben allemaal onze gebreken
Beetje tegenstrijdig dit.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
'Moslims' die andere moslims voor niet-moslims uitmaken.
wat zit je steeds aan che???? Kssshtquote:Op maandag 7 juli 2014 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
Oke terug naar mijn verslag.
Groetjes aan Che.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat zit je steeds aan che???? Ksssht
ik vraag het alleen ik wil best delennnquote:Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Och meisje toch. Veel plezier ermee.
En dit zeg je zonder hem gezien te hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vraag het alleen ik wil best delennn
hahaquote:Op maandag 7 juli 2014 20:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En dit zeg je zonder hem gezien te hebben.
ik wil je horen spreken nadat je hem hebt gezien.
Hint:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SMAKELOOS DEZE CHICKquote:Op maandag 7 juli 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha
Neh hij is te lang voor mij
ga aan je studie!!!!! 1@!!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
SMAKELOOS DEZE CHICK
Studie ontwijkend gedrag dit.
Sorry ik bak er niks van.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Che_ het volgende:
Jullie zijn allemaal ongeschikt. Ik zoek een echte allochtoon die kan koken
leeeell schijnt goed te kunnen kokenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Che_ het volgende:
Moet ze je ook voorzien van koffie?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Che_ het volgende:
kan goede cheeseburgers maken. Heb ik van iemand geleerd. OH WACHT.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Che_ het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kan goede cheeseburgers maken. Heb ik van iemand geleerd. OH WACHT.![]()
Wil je het recept?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Trouw met hem!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leeeell schijnt goed te kunnen koken
Dit is mijn recept, babe... Sommige jatten en doen eer tegemoet komen, maar ik geef je gewoon mijn recept.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Bedankt Stim. Nu kan ik niet meer bitchen
allochtoonse dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Trouw met hem!
Ik zei allochtooooon. En vrouw natuurlijk
Kom naar mijn workshop dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
twitter:LinetteKronert twitterde op maandag 07-07-2014 om 18:54:25Gelukkig wordt de WK wedstrijd ná zonsondergang gespeeld. Zo kan de héle buurt genieten van een biertje bij de TV #ramadan #verbinding reageer retweet
quote:
punt 2 en 3 vind ik fijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die koken niet voor je. Zijn 's avonds niet thuis. Ook niet met feestdagen.
Ja, en? Paneermeel is alleen maar om de boel bij elkaar te kunnen houden. Daar heb je al je ei voor. Gewoon zonder paneermeel, nergens voor nodig.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)neermeel%20hamburger
ga je mond spoelen en vraag om vergiffenis waardige zuster...quote:
tovbe Stagfirullah.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
ga je mond spoelen en vraag om vergiffenis waardige zuster...
Joe.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, en? Paneermeel is alleen maar om de boel bij elkaar te kunnen houden. Daar heb je al je ei voor. Gewoon zonder paneermeel, nergens voor nodig.
quote:
quote:
nee sryquote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
wat vinden we hier van..
http://www.quran-islam.org/home_(P1).html
Kan iemand de artikelen lezen en een mening geven?
Bijv over halal eten: http://www.quran-islam.org/articles/halal_meat_(P1156).html
De hijab: http://www.quran-islam.org/articles/women_dress_code_(P1150).html
Wat heb jij gegeten vandaag?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef Che_ het volgende:
Zomerweer valt tot nu toe mee, alhamdullilah.
Hoe ging t vastenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef Che_ het volgende:
Zomerweer valt tot nu toe mee, alhamdullilah.
Zelfde reactie krijg als ik zeg dat ik niet gelovig benquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
Zodra ik buiten Fok zeg, dat ik van mening ben dat een hoofddoek niet hoeft van de Koran en dat ik het een onderdrukking van het vrouw zijn vindt, krijg ik bullshit a la: OMG wat ben jij voor een moslim en hoe kun je er tegen zijn.
Op naar mijn huiswerk, aju.
Je krijgt de schoonmoeders er ook bij héquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:46 schreef Chillings het volgende:
Ik vraag me af hoe het in de hemel is, ik dacht dat de maagden altijd een grapje waren,
maar het staat echt in de koran, ik verheug me er nu al op.
je hebt er geen negatieve gevoelens, vraagt me af hoe dat in zijn werk zalgaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je krijgt de schoonmoeders er ook bij hé
Nou, als je je schoonmoeder daar weer tegen komt loop je vanzelf over naar de 'andere kant'.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:52 schreef Chillings het volgende:
[..]
je hebt er geen negatieve gevoelens, vraagt me af hoe dat in zijn werk zalgaan
Je trekt niet van die gekke bekken als je klaarkomt denk ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:52 schreef Chillings het volgende:
[..]
je hebt er geen negatieve gevoelens, vraagt me af hoe dat in zijn werk zalgaan
watquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je trekt niet van die gekke bekken als je klaarkomt denk ikofzo iets.
Hehehehquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je krijgt de schoonmoeders er ook bij hé
Thankyouuuquote:
Shukrannquote:
Jaa. De dag gaat snel.. en ik ben echt dood op momenteel maar ik wil wakker blijven voor fajr.quote:
Marsepeinquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
Cote d'or marzipan, waarom heb ik jou gekocht, waaaarom.
Terechte haat.quote:
Ja en ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:17 schreef hafez1234 het volgende:
Ik ken een aantal moslima's die geen hoofddoek hebben, maar wel ramadan doen. Is dit normaal? Zien jullie hen als moslims?
Normaal doe ik als straf kauwgom in hun haar. Maar niet in Ramadan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:17 schreef hafez1234 het volgende:
Ik ken een aantal moslima's die geen hoofddoek hebben, maar wel ramadan doen. Is dit normaal? Zien jullie hen als moslims?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misselijkmakend. Net als drop.
En caramal in bepaalde producten, niet altijd.
Oh my god droppp, caramel. <3quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misselijkmakend. Net als drop.
En caramal in bepaalde producten, niet altijd.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe mensen NİET van drop kunnen houden. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Suredoquote:
Hahaha sorry. Maar Engelse drop is gewoon bijna geen drop meer te noemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom heeft iedereen steeds commentaar op mijn smaak in dit topic?!![]()
Engelse drop at ik vroeger wel eens, maar ook daar afkeer voor tegenworodig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom heeft iedereen steeds commentaar op mijn smaak in dit topic?!![]()
Deze man, voeg deze ook toe aan het rijtje en dan is het compleeeeeeeeeeeeeet:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat zwarte peper ijs?
Cookie dough en brownie van b&j
Kende ik nog nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze man, voeg deze ook toe aan het rijtje en dan is het compleeeeeeeeeeeeeet:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik eet al jaren geen snoep meer. Let maar niet op die plaatjes die ik hier deel, maar ik vond Engelse drop wel lekker. Zuigsnoepjes als Napoleon en keelpastille-achtige dingen eet ik nog wel eens.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Engelse drop at ik vroeger wel eens, maar ook daar afkeer voor tegenworodig.
Valla heb zo'n hekel aan die moslims die elke keer gelatine roepen wanneer ik haribo eet. Houd je bezig met jezelf en niet met mij tenk you very much.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haribo = varkensgelatine
ma nigga
Varkensgelatine ja. Eet het gewoon niet danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla heb zo'n hekel aan die moslims die elke keer gelatine roepen wanneer ik haribo eet. Houd je bezig met jezelf en niet met mij tenk you very much.
Zomaar noem je het op en geef je valse hoop...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verkopen ze ook niet hier. Had hem in Amerika.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef Che_ het volgende:
Zout in ijs
B&j heeft dat bij sommige smaken. Zoute caramel shit. Vieze shit
lkr voor je zo voel ik me dus wnneer ik met jou gepraat hebquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zomaar noem je het op en geef je valse hoop...
Snap niet hoe mensen zonder snoep kunnen leven. Ik heb een ongelofelijke suikerverslaving en wordt al sinds ik een kind was 'şekerci' genoemd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik eet al jaren geen snoep meer. Let maar niet op die plaatjes die ik hier deel, maar ik vond Engelse drop wel lekker. Zuigsnoepjes als Napoleon en keelpastille-achtige dingen eet ik nog wel eens.
Oh my god salty caramel <3quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef Che_ het volgende:
Zout in ijs
B&j heeft dat bij sommige smaken. Zoute caramel shit. Vieze shit
Laat je nakijken dan als je erover twijfelt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Snap niet hoe mensen zonder snoep kunnen leven. Ik heb een ongelofelijke suikerverslaving en wordt al sinds ik een kind was 'şekerci' genoemd.
Vraag me af waar die craving vandaan komt. Alsof iets in mijn lichaam niet goed functioneert.
Wtf hey, haram police? Wie ben jij om te bepalen wat ik wel en niet moet of mag doen? Ik eet wat ik wil.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Varkensgelatine ja. Eet het gewoon niet danOf eet drop van de natuurwinkel
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lkr voor je zo voel ik me dus wnneer ik met jou gepraat heb
Als je maar niet net van die haribo-snoepjes gegeten heb voor je over hem heenkotst.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf hey, haram police? Wie ben jij om te bepalen wat ik wel en niet moet doen. Ik eet wat ik wil.
Fuck wat heb ik een hekel aan mensen als jij. KOTS
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat je nakijken dan als je erover twijfelt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf hey, haram police? Wie ben jij om te bepalen wat ik wel en niet moet of mag doen? Ik eet wat ik wil.
Fuck wat heb ik een hekel aan mensen als jij. KOTS
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je maar niet net van die haribo-snoepjes gegeten heb voor je over hem heenkotst.
Anders zeg je gewoon dat je het niet boeit wat er in zit ipv als een ecto helemaal los te gaan. Is het zo moeilijk normaal antwoord te geven ipv als een debiel om je heen te gaan slaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, waar halen deze mensen het lef vandaag om mij te vertellen wat ik wel en niet mag of kan doen? Dat ze je ergens op wijzen is een ding, maar anderen een beetje zitten commanderen? Whut?
Ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]_!
Epic sadness...Is het weer die periode van de maand?
Dat bepaal jij niet, dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar flikker op met je doe dit of doe dat niet.
Ik zeg toch dat ik een hekel heb aan mensen die mij er telkens op moeten wijzen dat er gelatine in snoep zit? Daaruit kun je toch opmaken dat het mij niet boeit? Of moet echt alles worden voorgekauwd voor jou?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Anders zeg je gewoon dat je het niet boeit wat er in zit ipv als een ecto helemaal los te gaan. Is het zo moeilijk normaal antwoord te geven ipv als een debiel om je heen te gaan slaan?
Je moet het niet zien als commanderen. Mensen zullen altijd over je oordelen, ook al staat in de Koran wat anders. Zie het als een bro-tip. Misschien is de wijze waarop hij het bracht niet de handigste, maar zou me er niet druk om maken. Of in ieder geval proberen. Fuck iedereen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, waar halen deze mensen het lef vandaag om mij te vertellen wat ik wel en niet mag of kan doen? Dat ze je ergens op wijzen is een ding, maar anderen een beetje zitten commanderen? Whut?
Ik ben voor het eerst hartstikke zen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:16 schreef Che_ het volgende:
Even snel alle frustraties eruit voordat het suhur istranquilo mensen
Sorry, was vergeten dat je debiel bent. Sure, ga je gang met je ongevraagd advies, maar wees vooral niet verbaasd wanneer je wordt afgekankerd door mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, dat bepaal ik zelf wel
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sorry, was vergeten dat je debiel bent. Sure, ga je gang met je ongevraagd advies, maar wees vooral niet verbaasd wanneer je wordt afgekankerd door mij.
Werd een keer tijd. Altijd agressief normaalgesproken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst hartstikke zen.![]()
Iemand vertellen dat ze iets niet moeten doen nadat ze jou hebben duidelijk gemaakt dat het ze niet boeit is commanderen, dirigeren whatever.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je moet het niet zien als commanderen. Mensen zullen altijd over je oordelen, ook al staat in de Koran wat anders. Zie het als een bro-tip. Misschien is de wijze waarop hij het bracht niet de handigste, maar zou me er niet druk om maken. Of in ieder geval proberen. Fuck iedereen.
[..]
Ik ben voor het eerst hartstikke zen.![]()
Jij bent dan ook niet normaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Snap niet hoe mensen zonder snoep kunnen leven. Ik heb een ongelofelijke suikerverslaving en wordt al sinds ik een kind was 'şekerci' genoemd.
Vraag me af waar die craving vandaan komt. Alsof iets in mijn lichaam niet goed functioneert.
Ik vertel je niet dat je iets MOET doen. Als je denkt dat ik ook maar 1 neuk geef wat persoon x van het fok forum eet heb je het misquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iemand vertellen dat ze iets niet moeten doen nadat ze jou hebben duidelijk gemaakt dat het ze niet boeit is commanderen, dirigeren whatever.
Dit soort mensen moeten HEEL VER uit mijn buurt blijven. Ik kots ze uit.
Eindelijk geen gezeik. Morgen weer vasten. #bang #angstig #honger?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Werd een keer tijd. Altijd agressief normaalgesproken.
Vind het wel tof van je dat je je niks laat zeggen in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iemand vertellen dat ze iets niet moeten doen nadat ze jou hebben duidelijk gemaakt dat het ze niet boeit is commanderen, dirigeren whatever.
Dit soort mensen moeten HEEL VER uit mijn buurt blijven. Ik kots ze uit.
doe liever van je cheezburgahquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:25 schreef Che_ het volgende:
Ik ben genoodzaakt om weer 30MP foto's te posten van eten als dit zo doorgaat
Sow schattig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eindelijk geen gezeik. Morgen weer vasten. #bang #angstig #honger?
[..]
Vind het wel tof van je dat je je niks laat zeggen in ieder geval.
Ik word altijd heel angstig rond mensen die me zo beoordelen.True story, kan het niet handelen.
Je zegt dat ik iets niet moet eten. 'eet dan niet, koop daar' blabla nadat ik jou heb duidelijk gemaakt that I DON'T careeeequote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik vertel je niet dat je iets MOET doen. Als je denkt dat ik ook maar 1 neuk geef wat persoon x van het fok forum eet heb je het mis
Ik geef slechts een tip, kan je mee doen wat je wilt. Jij begint gelijk als een op hol geslagen gekke koe te bashen en doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zegt dat ik iets niet moet eten. 'eet dan niet, koop daar' blabla nadat ik jou heb duidelijk gemaakt that I DON'T careeee
En ja hoor, je geeft er geen neuk om maar gaat random mensen wel aanspreken op het feit dat ze haribo eten, zelfs zeggen dat ze het niet moeten doen nadat is duidelijk gemaakt dat het ze niet boeit. Blijkbaar geef je er wel degelijk een neuk om.
Ik ben daar heel duidelijk in. Als mensen mij erop aanspreken zeg ik eerlijk en op een normale toon dat in er niet van houd als mensen zich gaan bemoeien met wat ik doe/eet whatever. Gaat het door, dan kunnen ze het krijgen. Maar dat laatste komt zelden voor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eindelijk geen gezeik. Morgen weer vasten. #bang #angstig #honger?
[..]
Vind het wel tof van je dat je je niks laat zeggen in ieder geval.
Ik word altijd heel angstig rond mensen die me zo beoordelen.True story, kan het niet handelen.
Dankjewel voor het besparen van nog verdere achteruitgang van mijn oogs.quote:
Duidelijk. En wat doe je met starende mensen? Ik heb vaker dat mensen me aanstaren en raar kijken en gaan smoezen met elkaar dan dat ze iets zeggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben daar heel duidelijk in. Als mensen mij erop aanspreken zeg ik eerlijk en op een normale toon dat in er niet van houd als mensen zich gaan bemoeien met wat ik doe/eet whatever. Gaat het door, dan kunnen ze het krijgen. Maar dat laatste komt zelden voor.
Ja jij bent een engel gestuurd door god.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik geef slechts een tip, kan je mee doen wat je wilt. Jij begint gelijk als een op hol geslagen gekke koe te bashen en doen.
Haha wtf?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ja jij bent een engel gestuurd door god.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb meegemaakt? In welke context heb jij zoiets meegemaakt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankjewel voor het besparen van nog verdere achteruitgang van mijn oogs.
[..]
Duidelijk. En wat doe je met starende mensen? Ik heb vaker dat mensen me aanstaren en raar kijken en gaan smoezen met elkaar dan dat ze iets zeggen.![]()
Als ik rondloop over straat/tijdens winkelen/etc etc met een jongen aan mn zijde.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb meegemaakt? In welke context heb jij zoiets meegemaakt?
Ik denk dat ik een franchise er in begin zoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Jezus, ben nu wel benieuwd naar die befaamde cheeseburger van Che, jullie praten er zo vak over.
Oh dat doe sowieso niet, dus geen idee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik rondloop over straat/tijdens winkelen/etc etc met een jongen aan mn zijde.
De helft van de tijd gaat het over die verdomde cheeseburger hier. Nu heb ik wel hoge verwachtingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Jezus, ben nu wel benieuwd naar die befaamde cheeseburger van Che, jullie praten er zo vaak over.
het schijnt dat hij er saffraan bij gebruikt heeftquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Jezus, ben nu wel benieuwd naar die befaamde cheeseburger van Che, jullie praten er zo vaak over.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat doe sowieso niet, dus geen idee.
Ik zou je dodelijke blik geven en die djnoen op je zettenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als ik rondloop over straat/tijdens winkelen/etc etc met een jongen aan mn zijde.
Clean family gurl!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat doe sowieso niet, dus geen idee.
Gewoon een baas zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:36 schreef Tchock het volgende:
Serieuze vraag. Hoe houd je vasten de hele dag in godsnaam vol? Ik eet regelmatig weinig door drukte of stress en dan voel ik me vér voordat de zon onder is compleet waardeloos. Dus. Wat is het geheim?
Imaan, brother, imaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:36 schreef Tchock het volgende:
Serieuze vraag. Hoe houd je vasten de hele dag in godsnaam vol? Ik eet regelmatig weinig door drukte of stress en dan voel ik me vér voordat de zon onder is compleet waardeloos. Dus. Wat is het geheim?
Komt door jfm, die vreetzak.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
De helft van de tijd gaat het over die verdomde cheeseburger hier. Nu heb ik wel hoge verwachtingen.
Dat snap ik, maar dat maakt het niet fysiek anders.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gewoon een baas zijn.
Je doet het niet voor de lol, je doet het voor een hoger doel.
Wallahi. Mensen echt, laat me eigentijds en een indigokind zijn. Mag ook niks binnen de islaam.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zou je dodelijke blik geven en die djnoen op je zetten
Als jij het regelmatig doet, dus een week lang of zo, dan raak je er aan gewend en wordt het een stuk makkelijker. Tenminste, zo werkt het bij veel mensen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat maakt het niet fysiek anders.
HEEE TCHOCKquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:38 schreef Tchock het volgende:
Eigenlijk ben ik hier alleen voor Klinkerbotsing maar oké.
Hmm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als jij het regelmatig doet, dus een week lang of zo, dan raak je er aan gewend en wordt het een stuk makkelijker. Tenminste, zo werkt het bij veel mensen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEEE TCHOCKZo he, das lang geleden. WASSUP? Ben je nog met crack samen? hoe gaat de studie? ben je al afgestudeerd? heb je werk? wat houdt je bezig laatste maanden jaren?
Sorry.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het schijnt dat hij er saffraan bij gebruikt heeft
[..]
Oh wat goed! Woon je samen met Crackie?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
[..]. Op volgorde:
JaPrima
Yes
Gaat goed, nu leer ik voor laatste tentamen. Nee, dus.
Ja, net.
Ehm... Studeren, ik ben uit huis, leuke dingen doen...?
Geheimzinnig zijn.quote:
quote:
Nee. En oh ja ik was overdonderd door jouw stortvloedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wat goed! Woon je samen met Crackie?
Wat leuk dat je ook vragen aan mij stelt.
Aah shit, mijn dromen in duigen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ekt niet.
Yani niet de soort die jij in gedachte hebt.
Wat moet ik dan zeggen, zomaar verschijn je hier in dit topic. Wat is met jouuuuu!?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. En oh ja ik was overdonderd door jouw stortvloed![]()
Hoe doe ik dat zonder alsnog in het topic te verschijnen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:43 schreef Peunage het volgende:
Ja voortaan moet je het eerst een paar dagen van te voren aankondigen broeder.
GAAT WEL GOED OP ZICH! Ik werk niet meerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:42 schreef Tchock het volgende:
HOE IS HET? Heb je al leuker werk? Ben je nog samen met die piraat? Hoe gaat het vasten? Wat voor opleiding deed je ook alweer en doe je dat nog steeds? Wat houdt je bezig? Volg je het WK?
Topic OVER dat je in dit topic gaat verschijnen, duh. Praktisch nadenkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat zonder alsnog in het topic te verschijnen?
Hier zou ik voor tekenen. Zomaar in topics verschijnen. Wat is met hem man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Topic OVER dat je in dit topic gaat verschijnen, duh. Praktisch nadenken
Beterrr, want daar werd je niet blij van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GAAT WEL GOED OP ZICH! Ik werk niet meer.
Oh. Watskeburt?quote:Nee![]()
.
Goed.quote:Vasten gaat wel.
Doe ik.quote:Doe Ergotherapie, GOOGLE HET! Je gaat er blij van worden![]()
Hahaquote:Ben over naar derde jaar. Momenteel houdt de vakantie mij bezig. Ja volg het WK grotendeels, viel bij sommige wedstrijden in slaap uit vermoeidheid.JIJ DAN?
Werken kan altijd nog na het studeren, jatoggg?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beterrr, want daar werd je niet blij van.
Gwn. Ging niet meer, situatie ditdat. Beter zo.quote:[..]
Oh. Watskeburt?
quote:[..]
Goed.
[..]
Doe ik.
Klopt ik viel in slaap door vermoeidheid door alleeeeeeeeeee omstandigeden, daardoor heb ik best veel wedstrijden gemist.quote:Tof.
[..]
HahaZo saai is het niet, een paar wedstrijden maar. Ik heb alles gezien voor zover dat kon tot nu toe
Het is echt een prachtig vak man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
Oh is dat ergotherapie. Dat is tof! Ik was bang dat het hippieonzin was.
Wat voor onzin?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is echt een prachtig vak man.Heerlijk , ohhhh ik vind het zo leuk. Geweldig gewoon. Jammer dat er zoveel onzin bij de opleiding hoort.
Hahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit moet de slogan worden van een burgerrestaurant.
Ché's burgers. Vlees vuur klaar.
Gewoon, je kent het wel toch? Alle opleidingen hebben onzindingen.quote:
Varkensgelatine is niet haramquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haribo = varkensgelatine
ma nigga
Als jullie elkaar zo geweldig vinden, WAAROM TROUWEN JULLIE DAN NIET!?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tsjok, we hebben zelf dezelfde standaard PI.
Wauw! What are the odds!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tsjok, we hebben zelf dezelfde standaard PI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga al met leeelll trouwen. Of Che_.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als jullie elkaar zo geweldig vinden, WAAROM TROUWEN JULLIE DAN NIET!?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw! What are the odds!Naja, cijfers zijn maar cijfers. Jij en ik zijn twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Peun, wat doe jij nog wakkerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als jullie elkaar zo geweldig vinden, WAAROM TROUWEN JULLIE DAN NIET!?
Er is een fatwa uitgesproken door een geleerde wat bevestigd was door meerderen. Varkensgelatine is volgens hun niet haraam omdat het niet meer in zijn originele staat is. Het is zo erg veranderd en verwerkt dat het nu voor een ander doel fungeert en ook niet meer proeft. Dus was het volgens hun halal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuurlijk wel vareken is vareken
Dat is inbreuk op de naam van Chef's Burgerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit moet de slogan worden van een burgerrestaurant.
Ché's burgers. Vlees vuur klaar.
Oh, naja toch wel apart toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Er is een fatwa uitgesproken door een geleerde wat bevestigd was door meerderen. Varkensgelatine is volgens hun niet haraam omdat het niet meer in zijn originele staat is. Het is zo erg veranderd en verwerkt dat het nu voor een ander doel fungeert en ook niet meer proeft. Dus was het volgens hun halal.
Ik ga het zo eens opzoeken!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Er is een fatwa uitgesproken door een geleerde wat bevestigd was door meerderen. Varkensgelatine is volgens hun niet haraam omdat het niet meer in zijn originele staat is. Het is zo erg veranderd en verwerkt dat het nu voor een ander doel fungeert en ook niet meer proeft. Dus was het volgens hun halal.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja best wel dom eigenlijk, want over 4 uur moet ik weer op.
En gehakt mag wel?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Ok (niet slaan he moslims en joden aub???!!), maar ik snap dat voedselgejammer NIETquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, naja toch wel apart toch?Aangezien het varken zelf als onreiin wordt gezien en dan als gelatine gebruiken en dat het verwerkt is etc snap ik wel, maar blijft afkomstig van varken toch? Maakt mij niet uit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |