Wil je het recept?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kan goede cheeseburgers maken. Heb ik van iemand geleerd. OH WACHT.![]()
Trouw met hem!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leeeell schijnt goed te kunnen koken
Dit is mijn recept, babe... Sommige jatten en doen eer tegemoet komen, maar ik geef je gewoon mijn recept.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Bedankt Stim. Nu kan ik niet meer bitchen
allochtoonse dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Trouw met hem!
Ik zei allochtooooon. En vrouw natuurlijk
Kom naar mijn workshop dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kan goede cheeseburgers maken. Heb ik van iemand geleerd. OH WACHT.![]()
twitter:LinetteKronert twitterde op maandag 07-07-2014 om 18:54:25Gelukkig wordt de WK wedstrijd ná zonsondergang gespeeld. Zo kan de héle buurt genieten van een biertje bij de TV #ramadan #verbinding reageer retweet
quote:
punt 2 en 3 vind ik fijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die koken niet voor je. Zijn 's avonds niet thuis. Ook niet met feestdagen.
Ja, en? Paneermeel is alleen maar om de boel bij elkaar te kunnen houden. Daar heb je al je ei voor. Gewoon zonder paneermeel, nergens voor nodig.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)neermeel%20hamburger
ga je mond spoelen en vraag om vergiffenis waardige zuster...quote:
tovbe Stagfirullah.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
ga je mond spoelen en vraag om vergiffenis waardige zuster...
Joe.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, en? Paneermeel is alleen maar om de boel bij elkaar te kunnen houden. Daar heb je al je ei voor. Gewoon zonder paneermeel, nergens voor nodig.
quote:
quote:
nee sryquote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
wat vinden we hier van..
http://www.quran-islam.org/home_(P1).html
Kan iemand de artikelen lezen en een mening geven?
Bijv over halal eten: http://www.quran-islam.org/articles/halal_meat_(P1156).html
De hijab: http://www.quran-islam.org/articles/women_dress_code_(P1150).html
Wat heb jij gegeten vandaag?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef Che_ het volgende:
Zomerweer valt tot nu toe mee, alhamdullilah.
Hoe ging t vastenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:18 schreef Che_ het volgende:
Zomerweer valt tot nu toe mee, alhamdullilah.
Zelfde reactie krijg als ik zeg dat ik niet gelovig benquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
Zodra ik buiten Fok zeg, dat ik van mening ben dat een hoofddoek niet hoeft van de Koran en dat ik het een onderdrukking van het vrouw zijn vindt, krijg ik bullshit a la: OMG wat ben jij voor een moslim en hoe kun je er tegen zijn.
Op naar mijn huiswerk, aju.
Je krijgt de schoonmoeders er ook bij héquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:46 schreef Chillings het volgende:
Ik vraag me af hoe het in de hemel is, ik dacht dat de maagden altijd een grapje waren,
maar het staat echt in de koran, ik verheug me er nu al op.
je hebt er geen negatieve gevoelens, vraagt me af hoe dat in zijn werk zalgaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je krijgt de schoonmoeders er ook bij hé
Nou, als je je schoonmoeder daar weer tegen komt loop je vanzelf over naar de 'andere kant'.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:52 schreef Chillings het volgende:
[..]
je hebt er geen negatieve gevoelens, vraagt me af hoe dat in zijn werk zalgaan
Je trekt niet van die gekke bekken als je klaarkomt denk ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:52 schreef Chillings het volgende:
[..]
je hebt er geen negatieve gevoelens, vraagt me af hoe dat in zijn werk zalgaan
watquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je trekt niet van die gekke bekken als je klaarkomt denk ikofzo iets.
Hehehehquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je krijgt de schoonmoeders er ook bij hé
Thankyouuuquote:
Shukrannquote:
Jaa. De dag gaat snel.. en ik ben echt dood op momenteel maar ik wil wakker blijven voor fajr.quote:
Marsepeinquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef Bortecinem het volgende:
Cote d'or marzipan, waarom heb ik jou gekocht, waaaarom.
Terechte haat.quote:
Ja en ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:17 schreef hafez1234 het volgende:
Ik ken een aantal moslima's die geen hoofddoek hebben, maar wel ramadan doen. Is dit normaal? Zien jullie hen als moslims?
Normaal doe ik als straf kauwgom in hun haar. Maar niet in Ramadan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:17 schreef hafez1234 het volgende:
Ik ken een aantal moslima's die geen hoofddoek hebben, maar wel ramadan doen. Is dit normaal? Zien jullie hen als moslims?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misselijkmakend. Net als drop.
En caramal in bepaalde producten, niet altijd.
Oh my god droppp, caramel. <3quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misselijkmakend. Net als drop.
En caramal in bepaalde producten, niet altijd.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:36 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe mensen NİET van drop kunnen houden. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Suredoquote:
Hahaha sorry. Maar Engelse drop is gewoon bijna geen drop meer te noemen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom heeft iedereen steeds commentaar op mijn smaak in dit topic?!![]()
Engelse drop at ik vroeger wel eens, maar ook daar afkeer voor tegenworodig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom heeft iedereen steeds commentaar op mijn smaak in dit topic?!![]()
Deze man, voeg deze ook toe aan het rijtje en dan is het compleeeeeeeeeeeeeet:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat zwarte peper ijs?
Cookie dough en brownie van b&j
Kende ik nog nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Deze man, voeg deze ook toe aan het rijtje en dan is het compleeeeeeeeeeeeeet:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik eet al jaren geen snoep meer. Let maar niet op die plaatjes die ik hier deel, maar ik vond Engelse drop wel lekker. Zuigsnoepjes als Napoleon en keelpastille-achtige dingen eet ik nog wel eens.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Engelse drop at ik vroeger wel eens, maar ook daar afkeer voor tegenworodig.
Valla heb zo'n hekel aan die moslims die elke keer gelatine roepen wanneer ik haribo eet. Houd je bezig met jezelf en niet met mij tenk you very much.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haribo = varkensgelatine
ma nigga
Varkensgelatine ja. Eet het gewoon niet danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla heb zo'n hekel aan die moslims die elke keer gelatine roepen wanneer ik haribo eet. Houd je bezig met jezelf en niet met mij tenk you very much.
Zomaar noem je het op en geef je valse hoop...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verkopen ze ook niet hier. Had hem in Amerika.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef Che_ het volgende:
Zout in ijs
B&j heeft dat bij sommige smaken. Zoute caramel shit. Vieze shit
lkr voor je zo voel ik me dus wnneer ik met jou gepraat hebquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zomaar noem je het op en geef je valse hoop...
Snap niet hoe mensen zonder snoep kunnen leven. Ik heb een ongelofelijke suikerverslaving en wordt al sinds ik een kind was 'şekerci' genoemd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik eet al jaren geen snoep meer. Let maar niet op die plaatjes die ik hier deel, maar ik vond Engelse drop wel lekker. Zuigsnoepjes als Napoleon en keelpastille-achtige dingen eet ik nog wel eens.
Oh my god salty caramel <3quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef Che_ het volgende:
Zout in ijs
B&j heeft dat bij sommige smaken. Zoute caramel shit. Vieze shit
Laat je nakijken dan als je erover twijfelt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Snap niet hoe mensen zonder snoep kunnen leven. Ik heb een ongelofelijke suikerverslaving en wordt al sinds ik een kind was 'şekerci' genoemd.
Vraag me af waar die craving vandaan komt. Alsof iets in mijn lichaam niet goed functioneert.
Wtf hey, haram police? Wie ben jij om te bepalen wat ik wel en niet moet of mag doen? Ik eet wat ik wil.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Varkensgelatine ja. Eet het gewoon niet danOf eet drop van de natuurwinkel
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lkr voor je zo voel ik me dus wnneer ik met jou gepraat heb
Als je maar niet net van die haribo-snoepjes gegeten heb voor je over hem heenkotst.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf hey, haram police? Wie ben jij om te bepalen wat ik wel en niet moet doen. Ik eet wat ik wil.
Fuck wat heb ik een hekel aan mensen als jij. KOTS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |