Deense waar staat sinds De cartoons natuurlijk onder een strenge boycot van Turkenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:32 schreef De_Guidance het volgende:
Ik post hier al lang niet meer maar wil even mijn ergernis uiten over de
"XYZ caiz midir" vragen op de Turkse TV rond de ramadan.
Volgens mij vroeg iemand zelfs of LEGO wel of niet mocht.
Hersenloze kuddedieren.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:32 schreef De_Guidance het volgende:
doe gewoon.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Hahhahaha, ik draag geen niqaab! Ik heb mijn ghimaar wel al een tijd.. maar ik durf hem nog niet te dragen. ( boze moeder )
Andddd yesssss ik leef nog! Hoe is het?
wat is xyz?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:32 schreef De_Guidance het volgende:
JFM, pls... Een ghimaar. Why.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
doe gewoon.
Hamdulilah. Met jou.
Als ik getrouwd ben In sha Allah.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
doe gewoon.
Hamdulilah. Met jou.
dat is precies wat ik ook dacht, de geur komt gewoon vanaf je maag.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat tandpasta ook niet mag. Eigenlijk alleen misvak.
Maar het helpt toch niet, je adem stinkt niet door je mond, maar door ketose dat veroorzaakt wordt door de honger.
Je lichaam gaat dan vetten verbranden (omdat je geen suikers in je bloed meer hebt) en omzetten naar suikers. En dat proces meurt gewoon.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ketose_%28metabolisme%29
Is een eigen mening hebben verboden tegenwoordig?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ieder bepaalt eigen grenzen in dit stuk.
Simit Sarayi!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Günaydın Turkiye.Heb vanmorgen eens die Turkse Fastfood toko in Rotterdam-Meent even aangedaan. Mwah...ging wel. (gevuld met spinazie & kaas)
[ afbeelding ]
http://www.powned.tv/nieu(...)woest_op_parijs.htmlquote:Turkije WOEST op Parijs
Ankara eist dat actie wordt ondernomen tegen een textielbeurs in Frankrijk. "Een aanval op de Turkse cultuur", oordeelde de regering Erdogan over een oriëntalistische show die het in Parijs gevestigde bedrijf begin juli organiseerde.
De voorstelling toonde optredens van buikdanseressen en andere Ottomaanse cliché's, meldt Hürriyet Daily News. De regering Erdogan meent dat organisator WSN Development met de show "getracht heeft Turkije en zijn historie te vernederen".
Het ministerie van Economische Zaken ontkende direct elke betrokkenheid met het Turkse Paviljoen. WSN Development neemt alle verantwoordelijkheid op zich en bood inmiddels zijn excuses aan.
Ik vind het wel een leuke plek om even te chillen of tot rust te komen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
overhyped, niks speciaals of lekkers aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Limburg denken we inderdaad alleen maar aan eten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:39 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vice.com/nl/re(...)nd?utm_source=vicefb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |