rip stimoquote:Op zondag 29 juni 2014 10:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet zo weg. Buurmeisje ijs beloofd. En wordt om 13u opgehaald. Moet mn haar nog wassen en even opruimen
IK EN TIMEMANAGEMENT
Merhababbeltjes, jij bent er ook weerquote:Op zondag 29 juni 2014 12:57 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo, dan heb je geen goede gehad. Sowieso heb je te veel variatie in kwaliteit en soorten maar die in Adana is toch wel bekend. Yakmıyor weetje.
Huheuheuequote:
Omg ik wil baklava naptin be kizzquote:Op zondag 29 juni 2014 12:57 schreef Bortecinem het volgende:
Stimo, dan heb je geen goede gehad. Sowieso heb je te veel variatie in kwaliteit en soorten maar die in Adana is toch wel bekend. Yakmıyor weetje.
Trouwens, is weissman niet iets voor jou? Die kerel is huuuge...quote:Op zondag 29 juni 2014 13:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg ik wil baklava naptin be kizz
En toch weer hier gepost!!!!
*proest*quote:Op maandag 30 juni 2014 01:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Trouwens, is weissman niet iets voor jou? Die kerel is huuuge...
zijn ego ook...quote:Op maandag 30 juni 2014 01:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Trouwens, is weissman niet iets voor jou? Die kerel is huuuge...
Nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken uit Bulgarije lijken veelal ook lang te zijn, maar zij hebben ook een onbetrouwbaar accent dus kan ze niet aanraden als oprecht levenspartner.
Voor zover dit stukje kennisoverdracht.
Verklaar eens waarom Bulgaren behoorlijke basketballers zijn dan, dat lukt je als blanke heus niet met alleen maar infantiele Bulgaarse genen.. Daar moeten Turken aan te pas zijn gekomen!quote:
Heel behoorlijk jaquote:Op maandag 30 juni 2014 12:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Verklaar eens waarom Bulgaren behoorlijke basketballers zijn dan, dat lukt je als blanke heus niet met alleen maar infantiele Bulgaarse genen.. Daar moeten Turken aan te pas zijn gekomen!
Wil je mijn Bulgaarse boerman een leugenaar noemen? hij is lang en heeft een gouden ketting om dus ik zou maar uitkijken!quote:
Denken dat Bulgaren Turkse yoghurt willen imiteren terwijl de beste yoghurt gemaakt is van de Lactobacillus delbrueckii ssp. bulgaricusquote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wil je mijn Bulgaarse boerman een leugenaar noemen? hij is lang en heeft een gouden ketting om dus ik zou maar uitkijken!
Wat doe jij hier eigenlijk? heb jij ook een toelage uit Yerevan in the pocket om de Westelijke grenzen te saborteren? hoor ik hier een Turkofoob? Waarom immiteren Bulgaren eckte Turkse yogurt bij de Albert Heijn? waarom steun jij geen Griekse gelukszoekers die de straten van Antalya opluisteren?
#Turkofoob
#MIT_Let_Op
#Erbakan
In Listerine zit alcohol hè, daar moet je sowieso van uit de buurt blijven, ook als je niet vast. Beter koop je een mondspoelmiddel zonder alcohol. Wat betreft tandenpoetsen/mondwater:quote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Keskin58 het volgende:
Mag je met listerine ( mondwater ) je mond spoelen?
Ik vind het heel irritant dat ik met een vieze mondsmaak rond loop en tegen andere mensen ga praten bijvoorbeeld
quote:Oruçlu kimse için su ile ıslatılmış misvak ve fırça kullanmak, İmam Ebû Yûsuf'a göre mekruhtur. Ancak İmam-ı A'zam ile İmam-ı Muhammed'e göre ise oruçlunun su ile ıslatılmış misvak veya fırça kullanmasında hiç bir kerahet yoktur.
Oruçlu iken diş macunu sürülmüş fırça kullanmakta ise, mutlak mânada kerahet vardır. Sakınılması gerekir. Ancak macunu yutmadığı müddetce orucu bozulmaz.
[Sorularlaislamiyet]
Jij misschien?quote:Op maandag 30 juni 2014 14:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wil je mijn Bulgaarse boerman een leugenaar noemen? hij is lang en heeft een gouden ketting om dus ik zou maar uitkijken!
Wat doe jij hier eigenlijk? heb jij ook een toelage uit Yerevan in the pocket om de Westelijke grenzen te saborteren? hoor ik hier een Turkofoob? Waarom immiteren Bulgaren eckte Turkse yogurt bij de Albert Heijn? waarom steun jij geen Griekse gelukszoekers die de straten van Antalya opluisteren?
#Turkofoob
#MIT_Let_Op
#Erbakan
Is alcohol per definitie verboden?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:25 schreef Nafi het volgende:
[..]
In Listerine zit alcohol hè, daar moet je sowieso van uit de buurt blijven, ook als je niet vast. Beter koop je een mondspoelmiddel zonder alcohol. Wat betreft tandenpoetsen/mondwater:
[..]
Als dat zo was dan puur als dubbelagent om zij die hun leven riskeren om Nagorno-Karabakh te bevrijden van die kruisridders te steunen, deze gelden investeer ik in donerzaken welke dan weer middels de trickle-down theory op de plaats van bestemming zullen landen, de Göktürks kijken vol genoegen van boven naar mijn verrichtingen.quote:
Wat ik hierboven dus begrijp is dat je mag tandenpoetsen met tandpasta, maar je mag het niet slikken ( logisch )quote:Op maandag 30 juni 2014 20:25 schreef Nafi het volgende:
[..]
In Listerine zit alcohol hè, daar moet je sowieso van uit de buurt blijven, ook als je niet vast. Beter koop je een mondspoelmiddel zonder alcohol. Wat betreft tandenpoetsen/mondwater:
[..]
Gebruik dan ook geen parfum.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:25 schreef Nafi het volgende:
[..]
[..]
Nee, het gebruik van parfum is bijvoorbeeld toegestaan. Het bedwelmend effect van alcohol is wat het verboden maakt. Echter is in geval van mondwater met alcohol enige opname door het mondslijmvlies. Daarom zou ik er uit de buurt van blijven. Bovendien raden tandartsen mondwaters zonder alcohol aan.quote:
Het is afgeraden, je kan het dus beter niet doen. Koop gewoon zo'n ding:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat ik hierboven dus begrijp is dat je mag tandenpoetsen met tandpasta, maar je mag het niet slikken ( logisch )
Je krijgt vast een miniscuul percentage alcohol binnen, maar heeft dat effect op je? Niet echt, toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Nafi het volgende:
[..]
Nee, het gebruik van parfum is bijvoorbeeld toegestaan. Het bedwelmend effect van alcohol is wat het verboden maakt. Echter is in geval van mondwater met alcohol enige opname door het mondslijmvlies. Daarom zou ik er uit de buurt van blijven. Bovendien raden tandartsen mondwaters zonder alcohol aan.
[..]
Het is afgeraden, je kan het dus beter niet doen. Koop gewoon zo'n ding:
[ afbeelding ]
Tongschraper
Klopt, maar in de Islam geldt de regel 'ergens waar een grote hoeveelheid van verboden is, daar is een kleine hoeveelheid ook van verboden'. Anders zou je ook een paar slokjes bier mogen drinken, aangezien dat je ook niet dronken maaktquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je krijgt vast een miniscuul percentage alcohol binnen, maar heeft dat effect op je? Niet echt, toch?
Maar alcohol is per definitie niet verboden, toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:33 schreef Nafi het volgende:
[..]
Klopt, maar in de Islam geldt de regel 'ergens waar een grote hoeveelheid van verboden is, daar is een kleine hoeveelheid ook van verboden'. Anders zou je ook een paar slokjes bier mogen drinken, aangezien dat je ook niet dronken maakt
Ambirol abla, heb ik jou vanmiddag gezien bij Bijlmer arena?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
Shout out naar de alevieten, die 21 jaar geleden levend zijn verbrand in Sivas door enkele goddelozen die steun kregen door Erdogan en nog steeds niet zijn gestraft.
Nee kardes, was niet eens in de buurtquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ambirol abla, heb ik jou vanmiddag gezien bij Bijlmer arena?
Brunette volslank @ 1.77 en krullen tot iets over haar schouders. Blauw spijkerbroek en leather jacket erboven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee kardes, was niet eens in de buurt![]()
Was ze mooi en lang of zag je een harige beerin?
Helaas had vandaag n rokje aan en ben langerquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Brunette volslank @ 1.77 en krullen tot iets over haar schouders. Blauw spijkerbroek en leather jacket erboven.
he dan zag je mijn lopenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Brunette volslank @ 1.77 en krullen tot iets over haar schouders. Blauw spijkerbroek en leather jacket erboven.
Erdogan is dan ook een fundamentalist van de Soennieten, van hem hoef je weinig te verwachten vrees ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
Shout out naar de alevieten, die 21 jaar geleden levend zijn verbrand in Sivas door enkele goddelozen die steun kregen door Erdogan en nog steeds niet zijn gestraft.
En daarna pasha, daar kom je de eerste 15+ jaar niet van af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:08 schreef xaban06 het volgende:
Erdogan for President. Gaat nog gebeuren ook
Fijn, zelfs bij sahur constant gemekker over deze shizzle. Logisch ook, mja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:08 schreef xaban06 het volgende:
Erdogan for President. Gaat nog gebeuren ook
quote:Mutluluklar diliyorum. Bu durumda FB li golcü, GS lide kaleci olmuş. Benim bildiğim Her pozisyon gol olur. FB li çok rahat gol atacakken. GS li kaleci hiçbir topu tutamaz. GS şike yapar maçı FB verir çünkü FB linin atacağı her golde GS lide en az onun kadar sevinecek
Alleen maar gehuildquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=907540259271516
Deze zie ook wel vaak terugkomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Keskin58 het volgende:
Mag je met listerine ( mondwater ) je mond spoelen?
Wat ik begreep is dat tandpasta ook niet mag. Eigenlijk alleen misvak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat ik hierboven dus begrijp is dat je mag tandenpoetsen met tandpasta, maar je mag het niet slikken ( logisch )
Deense waar staat sinds De cartoons natuurlijk onder een strenge boycot van Turkenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:32 schreef De_Guidance het volgende:
Ik post hier al lang niet meer maar wil even mijn ergernis uiten over de
"XYZ caiz midir" vragen op de Turkse TV rond de ramadan.
Volgens mij vroeg iemand zelfs of LEGO wel of niet mocht.
Hersenloze kuddedieren.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:32 schreef De_Guidance het volgende:
doe gewoon.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef Crip het volgende:
Hahhahaha, ik draag geen niqaab! Ik heb mijn ghimaar wel al een tijd.. maar ik durf hem nog niet te dragen. ( boze moeder )
Andddd yesssss ik leef nog! Hoe is het?
wat is xyz?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:32 schreef De_Guidance het volgende:
JFM, pls... Een ghimaar. Why.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
doe gewoon.
Hamdulilah. Met jou.
Als ik getrouwd ben In sha Allah.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
doe gewoon.
Hamdulilah. Met jou.
dat is precies wat ik ook dacht, de geur komt gewoon vanaf je maag.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat tandpasta ook niet mag. Eigenlijk alleen misvak.
Maar het helpt toch niet, je adem stinkt niet door je mond, maar door ketose dat veroorzaakt wordt door de honger.
Je lichaam gaat dan vetten verbranden (omdat je geen suikers in je bloed meer hebt) en omzetten naar suikers. En dat proces meurt gewoon.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ketose_%28metabolisme%29
Is een eigen mening hebben verboden tegenwoordig?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ieder bepaalt eigen grenzen in dit stuk.
Simit Sarayi!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:10 schreef Iwanius het volgende:
Günaydın Turkiye.Heb vanmorgen eens die Turkse Fastfood toko in Rotterdam-Meent even aangedaan. Mwah...ging wel. (gevuld met spinazie & kaas)
[ afbeelding ]
http://www.powned.tv/nieu(...)woest_op_parijs.htmlquote:Turkije WOEST op Parijs
Ankara eist dat actie wordt ondernomen tegen een textielbeurs in Frankrijk. "Een aanval op de Turkse cultuur", oordeelde de regering Erdogan over een oriëntalistische show die het in Parijs gevestigde bedrijf begin juli organiseerde.
De voorstelling toonde optredens van buikdanseressen en andere Ottomaanse cliché's, meldt Hürriyet Daily News. De regering Erdogan meent dat organisator WSN Development met de show "getracht heeft Turkije en zijn historie te vernederen".
Het ministerie van Economische Zaken ontkende direct elke betrokkenheid met het Turkse Paviljoen. WSN Development neemt alle verantwoordelijkheid op zich en bood inmiddels zijn excuses aan.
Ik vind het wel een leuke plek om even te chillen of tot rust te komen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
overhyped, niks speciaals of lekkers aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Limburg denken we inderdaad alleen maar aan eten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:39 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.vice.com/nl/re(...)nd?utm_source=vicefb.
moet je nagaan hoe top hun leven is met zoveel genot.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:28 schreef Blocko het volgende:
[..]
In Limburg denken we inderdaad alleen maar aan eten.
Zoals Nederlanders altijd zeggen; "Lekker genieten"
Dat heb ik trouwens nooit begrepen. Buiten zitten = genieten; eten = genieten; thuis tv kijken = genieten. Alles is voor de gemiddelde Nederlander genieten.
Echt he, en Turken maar zwoegen en zweten op de werkplek om zo een halfgare auto te kopen waarmee ze ruig kunnen doen tegen friends and family in Turkije.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe top hun leven is met zoveel genot.
Calvinist, genieten doe je maar in het paradijs.quote:Op donderdag 10 juli 2014 10:33 schreef Blocko het volgende:
[..]
Echt he, en Turken maar zwoegen en zweten op de werkplek om zo een halfgare auto te kopen waarmee ze ruig kunnen doen tegen friends and family in Turkije.
Alhoewel dat genieten er ook niet ingaat bij mij. Geld moet gewoon op de rekening blijven staan
Ik weet niet of je dit vraagt ivm de moordzaak maar dat heeft hier niks mee te maken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:48 schreef Elan het volgende:
Hoi een vraagje aan de Turken op FOK!.
Kan iemand in grote lijnen vertellen waar dit ongeveer over gaat?
Hoef geen verslag maar meer onderwerp en wat de meningen zijn.
Bedankt.
idd, goede thee welquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
overhyped, niks speciaals of lekkers aan.
Antagonist.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:01 schreef expans het volgende:
Ik wil een website / url laten registreren om te gebruiken voor een blog, iemand misschien een voorkeur voor een bepaalde hosting?
Moet een .com zijn, maakt dat wat uit? Word Engelstalig.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:26 schreef expans het volgende:
[..]
Moet een .com zijn, maakt dat wat uit? Word Engelstalig.
Heb liever een aparte url dan x.wordpress oid
Welke webhosting raad je aan? Die van 2,50 of 5?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope.
https://www.antagonist.nl(...)domain=leefjeuit.com..
https://mijn.antagonist.nl/order/wizard/domain/cp.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 02:29 schreef expans het volgende:
[..]
Welke webhosting raad je aan? Die van 2,50 of 5?
Ik verwacht niet echt veel viewers, is een niche markt.
http://www.nu.nl/opmerkel(...)e-tiener-wereld.htmlquote:Ruim 2 meter lang meisje officieel langste tiener ter wereld
Een 17-jarige Turkse tiener is door het Guiness Book of World Records uitgeroepen tot de langste tiener. Het meisje is 2,136 meter.
Dat meldt Express donderdag
Rumeysa Gelgi lijdt aan het Weaver syndroom. Dat houdt in dat ze veel sneller groeit dan normale mensen. Behalve dat het meisje ruim 2.13 meter is, heeft ze ook voeten van ruim dertig centimeter.
De Turkse trekt zich niks aan van alle mensen die naar haar kijken. ''Vroeger vond ik het erg hoe iedereen op mijn uiterlijk reageerde, maar nu trek ik me daar niets meer van aan'', aldus Gelgi.
''Ik vind het nu juist fijn om anders te zijn. Het maakt mij interessant en ik voel mij er speciaal door.''
Gelgi heeft wel wat moeite met lopen. Daarom maakte ze gebruik van een looprek en zit ze ook regelmatig in een rolstoel.
Voeten van 'ruim' 30cm zijn niet zo vreemd toch bij die lengte?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)e-tiener-wereld.html
Turkse vrouwen, de grootste vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |