Ambi?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ufff die 30 is kut. Hoor echt elke week: schiet op met kinderen baren straks is het te laat.
Ga trouwen, straks wil niemand je meer.
Mijn ma was tegen de 40 toen ik werd geboren. Je hebt nog wel even tijd.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ufff die 30 is kut. Hoor echt elke week: schiet op met kinderen baren straks is het te laat.
Ga trouwen, straks wil niemand je meer.
was zeker een zware bevallingquote:Op zondag 29 juni 2014 02:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn ma was tegen de 40 toen ik werd geboren. Je hebt nog wel even tijd.
Dat soort overwegingen zouden wij het liefste nog 15 jaar willen uitstellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oke, mijn inziens is dat wel huisje, boompje bla bla![]()
Willen jullie zelf geen kinderen?
sssshhhhhhquote:
soort genootquote:Op zondag 29 juni 2014 02:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat soort overwegingen zouden wij het liefste nog 15 jaar willen uitstellen.![]()
#PeterPan
#GeenRealisme
Mijn ouders waren ook eind dertig, eerst studie en feesten, bedrijf etc en toen toch maar even kids barenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn ma was tegen de 40 toen ik werd geboren. Je hebt nog wel even tijd.
Overeenkomsten alleen al uit dit topic:quote:
SSSSSSHHHHHHHHquote:Op zondag 29 juni 2014 02:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Overeenkomsten alleen al uit dit topic:
-Spreekt/is Turks
-Gestopt met roken
-In of tegen de 30
-Geen kinderen
-Is al een keer getrouwd geweest
-Is lang
-Valt op lange, donkere mannen
Verder komt de registratiedatum grofweg overeen met de laatste post van Ambi.
Zou het...?
sinds wanneer ben jij moderator?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:02 schreef zarGon het volgende:
ambi was een bosheks stimorol is een zeemeermin
Moet zo weg. Buurmeisje ijs beloofd. En wordt om 13u opgehaald. Moet mn haar nog wassen en even opruimenquote:Op zondag 29 juni 2014 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
janee. Ik zit zelf nog te bedenken of ik een tweede ronde moet gaan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |