SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ehm ja.... na een nacht vol drank deed ik dat. Voorkwam kater. Droogde je niet uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb je het zelf wel uitgeprobeerd?
Beetje zout van je hand aflikken en dan 2 glazen water.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:23 schreef Mathemaat het volgende:
Zout en water? Dan droog je juist uit, denk aan zeewater
wow ik zie inderdaad dat het een maand heeft geduurd.quote:
Het deel daarvoor stond ook een dag of 31 open.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wow ik zie inderdaad dat het een maand heeft geduurd.
Met ramadan zal het vast harder gaan.
zout houdt vocht vastquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:23 schreef Mathemaat het volgende:
Zout en water? Dan droog je juist uit, denk aan zeewater
Ja, dat klopt. Maar dan moet je lichaam eerst het zout opnemen, anders werkt dat in je nadeel.quote:
Zout op je handen, eraf likken. 2 glazen water. En ready.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar dan moet je lichaam eerst het zout opnemen, anders werkt dat in je nadeel.
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=224quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wow ik zie inderdaad dat het een maand heeft geduurd.
Met ramadan zal het vast harder gaan.
Vroegah.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=&reeks=224
Dat waren nog eens tijden.
Gouwe ouwe.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik blijf wakker... ben nu New Girl aan het kijken met banaan-amandelmelk honing shake.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verveel me. Klaarwakker.
Magnum ook op
Fuckin love it.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is niet waar!
Ben toch al dik. Boeie.
Heb je orange is the new Black gezien en is t wat?
En dan aan een stuk citroen sabbelen?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zout op je handen, eraf likken. 2 glazen water. En ready.
!!quote:Op zondag 29 juni 2014 00:44 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En dan aan een stuk citroen sabbelen?
Dan zou ik tequila moeten nemen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:44 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
En dan aan een stuk citroen sabbelen?
Dan doe je dat toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan zou ik tequila moeten nemen.
#DoneThatGeweldigeClubavondenGehadDaardoor.
kanjer bilmiquote:Op zondag 29 juni 2014 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
hoe lang nu?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met drinken van alcohol.
Ehm. 8 maanden ofzo.quote:
netjes, met welke intentie ben je gestopt ?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ehm. 8 maanden ofzo.
In toetjes etc vind k t wel oke.
Nam laatst bijna een Corona maar dacht toch neeeeee. Ben benieuwd hoelang ik het vol hou.
Mix van geloof/zonde van mn geld/irritatie dat het zo normaal lijkt/etc.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
netjes, met welke intentie ben je gestopt ?
netjesquote:Op zondag 29 juni 2014 01:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mix van geloof/zonde van mn geld/irritatie dat het zo normaal lijkt/etc.
Ik begrijp volledig dat de Koran het verbiedt.
na 2 jaar nog steeds?? veel mensen om je heen die roken ofzo?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ook al bijna 2 jaar gestopt met roken. Dat is nog steeds kommer en kwel man :s
Ik begrijp wat je bedoelt. Sinds kort probeer ik ook af te kicken van een verslaving maar schiet niet echt op.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ook al bijna 2 jaar gestopt met roken. Dat is nog steeds kommer en kwel man :s
Gisteren kwam zusje van vriendin naast me zitten en stak een sigaret op. Ik rook meteen Marlboro, rook heerlijk. Wilde een hijsje nemen bijna.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
netjes
[..]
na 2 jaar nog steeds?? veel mensen om je heen die roken ofzo?
Je moet in 1 x kappen en niet toegeven. Coldturkey. Maar het is en blijft moeilijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Sinds kort probeer ik ook af te kicken van een verslaving maar schiet niet echt op.
20! dang! sterkte!quote:Op zondag 29 juni 2014 01:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gisteren kwam zusje van vriendin naast me zitten en stak een sigaret op. Ik rook meteen Marlboro, rook heerlijk. Wilde een hijsje nemen bijna.
Oh ja dat blijft zo wel. Collega zei dat hij al 20 jaar niet meer rookt en er nog naar snakt.
wat voor verslaving?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt. Sinds kort probeer ik ook af te kicken van een verslaving maar schiet niet echt op.
die is wijd verspreid onder de jeugd heh!?quote:
Ik behoor niet tot de jeugd... kom gevaarlijk dichtbij de dertigquote:Op zondag 29 juni 2014 01:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
die is wijd verspreid onder de jeugd heh!?
been there done that, de 30 hakt er behoorlijk in, maar geloof me 31 voelt prettigerquote:Op zondag 29 juni 2014 01:44 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de jeugd... kom gevaarlijk dichtbij de dertig
houd je taai!!!quote:Op zondag 29 juni 2014 01:45 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mijn beste verslaving ooit! Elke ochtend blikje energydrank en een marlboro.
Ozledim beeeeeeeeeee
Al huisje, boompje, beesje?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
been there done that, de 30 hakt er behoorlijk in, maar geloof me 31 voelt prettiger
neequote:
eerder dat laatstequote:Op zondag 29 juni 2014 01:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zelf voor gekozen? Of iets met zolder en autist
quote:
het is wel waarquote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ufff die 30 is kut. Hoor echt elke week: schiet op met kinderen baren straks is het te laat.
Ga trouwen, straks wil niemand je meer.
nhihiquote:Op zondag 29 juni 2014 02:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kinderen baren doe ik alleen uit liefde en vind jij maar een leuke man van 1.95. Zorrrrr
Jij was al eerder getrouwd geweest niet? Zou je dat weer willen?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ufff die 30 is kut. Hoor echt elke week: schiet op met kinderen baren straks is het te laat.
Woon jij niet samen met en Surinaamse?quote:
why 1.95?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kinderen baren doe ik alleen uit liefde en vind jij maar een leuke man van 1.95. Zorrrrr
Als de tegenpartij dat zo enorm graag wil: bruiloft.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij was al eerder getrouwd geweest niet? Zou je dat weer willen?
[..]
Woon jij niet samen met en Surinaamse?
Hollands x Surinaams ja, maar geen dieren/kinderen/hypotheek of gezamelijk nummer bij de gemeentegiro... dat is een hellend vlak namelijkquote:
Sorryquote:Op zondag 29 juni 2014 02:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je wordt bedankt.
*pakt nog een blikje*
waarom moet ie 195 zijn dan? ook al ben jij ik ga ff vanuit 185 ofzoquote:
alsof als je getrouwd ben iemand je nog wilquote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
Second love....quote:Op zondag 29 juni 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof als je getrouwd ben iemand je nog wil
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof als je getrouwd single ben iemand je nog wil
Oke, mijn inziens is dat wel huisje, boompje bla blaquote:Op zondag 29 juni 2014 02:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hollands x Surinaams ja, maar geen dieren/kinderen/hypotheek of gezamelijk nummer bij de gemeentegiro... dat is een hellend vlak namelijk![]()
Moet wel zeggen dat wij sinds kort een baby uit de familie regelmatig over de vloer hebben en dat is eigenlijk, best leuk
Eerst mij helpen aan een verslaving en dan zelf afkicken, tssk.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:05 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Sorry![]()
Stimorol, dan maar een lompe nederlandse hork die wel 2 meter is?
waarom moet?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:09 schreef Stimorol- het volgende:
Man moet gewoon heel lang zijn. Ik vind dat echt prachtig..
En geen Hollandse. Ik val op donker.
Benzema bijv... oh my.
hain...quote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerst mij helpen aan een verslaving en dan zelf afkicken, tssk.
Ambi?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn ma was tegen de 40 toen ik werd geboren. Je hebt nog wel even tijd.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
was zeker een zware bevallingquote:Op zondag 29 juni 2014 02:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn ma was tegen de 40 toen ik werd geboren. Je hebt nog wel even tijd.
Dat soort overwegingen zouden wij het liefste nog 15 jaar willen uitstellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Oke, mijn inziens is dat wel huisje, boompje bla bla![]()
Willen jullie zelf geen kinderen?
sssshhhhhhquote:
soort genootquote:Op zondag 29 juni 2014 02:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat soort overwegingen zouden wij het liefste nog 15 jaar willen uitstellen.![]()
#PeterPan
#GeenRealisme
Mijn ouders waren ook eind dertig, eerst studie en feesten, bedrijf etc en toen toch maar even kids barenquote:Op zondag 29 juni 2014 02:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn ma was tegen de 40 toen ik werd geboren. Je hebt nog wel even tijd.
Overeenkomsten alleen al uit dit topic:quote:
SSSSSSHHHHHHHHquote:Op zondag 29 juni 2014 02:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Overeenkomsten alleen al uit dit topic:
-Spreekt/is Turks
-Gestopt met roken
-In of tegen de 30
-Geen kinderen
-Is al een keer getrouwd geweest
-Is lang
-Valt op lange, donkere mannen
Verder komt de registratiedatum grofweg overeen met de laatste post van Ambi.
Zou het...?
sinds wanneer ben jij moderator?quote:Op zondag 29 juni 2014 03:02 schreef zarGon het volgende:
ambi was een bosheks stimorol is een zeemeermin
Moet zo weg. Buurmeisje ijs beloofd. En wordt om 13u opgehaald. Moet mn haar nog wassen en even opruimenquote:Op zondag 29 juni 2014 10:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
janee. Ik zit zelf nog te bedenken of ik een tweede ronde moet gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |