eerder dat laatstequote:Op zondag 29 juni 2014 01:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zelf voor gekozen? Of iets met zolder en autist
quote:
het is wel waarquote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ufff die 30 is kut. Hoor echt elke week: schiet op met kinderen baren straks is het te laat.
Ga trouwen, straks wil niemand je meer.
nhihiquote:Op zondag 29 juni 2014 02:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kinderen baren doe ik alleen uit liefde en vind jij maar een leuke man van 1.95. Zorrrrr
Jij was al eerder getrouwd geweest niet? Zou je dat weer willen?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
Ufff die 30 is kut. Hoor echt elke week: schiet op met kinderen baren straks is het te laat.
Woon jij niet samen met en Surinaamse?quote:
why 1.95?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kinderen baren doe ik alleen uit liefde en vind jij maar een leuke man van 1.95. Zorrrrr
Als de tegenpartij dat zo enorm graag wil: bruiloft.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Jij was al eerder getrouwd geweest niet? Zou je dat weer willen?
[..]
Woon jij niet samen met en Surinaamse?
Hollands x Surinaams ja, maar geen dieren/kinderen/hypotheek of gezamelijk nummer bij de gemeentegiro... dat is een hellend vlak namelijkquote:
Sorryquote:Op zondag 29 juni 2014 02:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je wordt bedankt.
*pakt nog een blikje*
waarom moet ie 195 zijn dan? ook al ben jij ik ga ff vanuit 185 ofzoquote:
alsof als je getrouwd ben iemand je nog wilquote:Op zondag 29 juni 2014 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
Second love....quote:Op zondag 29 juni 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof als je getrouwd ben iemand je nog wil
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof als je getrouwd single ben iemand je nog wil
Oke, mijn inziens is dat wel huisje, boompje bla blaquote:Op zondag 29 juni 2014 02:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hollands x Surinaams ja, maar geen dieren/kinderen/hypotheek of gezamelijk nummer bij de gemeentegiro... dat is een hellend vlak namelijk![]()
Moet wel zeggen dat wij sinds kort een baby uit de familie regelmatig over de vloer hebben en dat is eigenlijk, best leuk
Eerst mij helpen aan een verslaving en dan zelf afkicken, tssk.quote:Op zondag 29 juni 2014 02:05 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Sorry![]()
Stimorol, dan maar een lompe nederlandse hork die wel 2 meter is?
waarom moet?quote:Op zondag 29 juni 2014 02:09 schreef Stimorol- het volgende:
Man moet gewoon heel lang zijn. Ik vind dat echt prachtig..
En geen Hollandse. Ik val op donker.
Benzema bijv... oh my.
hain...quote:Op zondag 29 juni 2014 02:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eerst mij helpen aan een verslaving en dan zelf afkicken, tssk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |