Gebruik dan ook geen parfum.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:25 schreef Nafi het volgende:
[..]
In Listerine zit alcohol hè, daar moet je sowieso van uit de buurt blijven, ook als je niet vast. Beter koop je een mondspoelmiddel zonder alcohol. Wat betreft tandenpoetsen/mondwater:
[..]
Nee, het gebruik van parfum is bijvoorbeeld toegestaan. Het bedwelmend effect van alcohol is wat het verboden maakt. Echter is in geval van mondwater met alcohol enige opname door het mondslijmvlies. Daarom zou ik er uit de buurt van blijven. Bovendien raden tandartsen mondwaters zonder alcohol aan.quote:
Het is afgeraden, je kan het dus beter niet doen. Koop gewoon zo'n ding:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat ik hierboven dus begrijp is dat je mag tandenpoetsen met tandpasta, maar je mag het niet slikken ( logisch )
Je krijgt vast een miniscuul percentage alcohol binnen, maar heeft dat effect op je? Niet echt, toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Nafi het volgende:
[..]
Nee, het gebruik van parfum is bijvoorbeeld toegestaan. Het bedwelmend effect van alcohol is wat het verboden maakt. Echter is in geval van mondwater met alcohol enige opname door het mondslijmvlies. Daarom zou ik er uit de buurt van blijven. Bovendien raden tandartsen mondwaters zonder alcohol aan.
[..]
Het is afgeraden, je kan het dus beter niet doen. Koop gewoon zo'n ding:
[ afbeelding ]
Tongschraper
Klopt, maar in de Islam geldt de regel 'ergens waar een grote hoeveelheid van verboden is, daar is een kleine hoeveelheid ook van verboden'. Anders zou je ook een paar slokjes bier mogen drinken, aangezien dat je ook niet dronken maaktquote:Op woensdag 2 juli 2014 18:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je krijgt vast een miniscuul percentage alcohol binnen, maar heeft dat effect op je? Niet echt, toch?
Maar alcohol is per definitie niet verboden, toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:33 schreef Nafi het volgende:
[..]
Klopt, maar in de Islam geldt de regel 'ergens waar een grote hoeveelheid van verboden is, daar is een kleine hoeveelheid ook van verboden'. Anders zou je ook een paar slokjes bier mogen drinken, aangezien dat je ook niet dronken maakt
Ambirol abla, heb ik jou vanmiddag gezien bij Bijlmer arena?quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
Shout out naar de alevieten, die 21 jaar geleden levend zijn verbrand in Sivas door enkele goddelozen die steun kregen door Erdogan en nog steeds niet zijn gestraft.
Nee kardes, was niet eens in de buurtquote:Op woensdag 2 juli 2014 20:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ambirol abla, heb ik jou vanmiddag gezien bij Bijlmer arena?
Brunette volslank @ 1.77 en krullen tot iets over haar schouders. Blauw spijkerbroek en leather jacket erboven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee kardes, was niet eens in de buurt![]()
Was ze mooi en lang of zag je een harige beerin?
Helaas had vandaag n rokje aan en ben langerquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Brunette volslank @ 1.77 en krullen tot iets over haar schouders. Blauw spijkerbroek en leather jacket erboven.
he dan zag je mijn lopenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Brunette volslank @ 1.77 en krullen tot iets over haar schouders. Blauw spijkerbroek en leather jacket erboven.
Erdogan is dan ook een fundamentalist van de Soennieten, van hem hoef je weinig te verwachten vrees ik.quote:Op woensdag 2 juli 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
Shout out naar de alevieten, die 21 jaar geleden levend zijn verbrand in Sivas door enkele goddelozen die steun kregen door Erdogan en nog steeds niet zijn gestraft.
En daarna pasha, daar kom je de eerste 15+ jaar niet van af.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:08 schreef xaban06 het volgende:
Erdogan for President. Gaat nog gebeuren ook
Fijn, zelfs bij sahur constant gemekker over deze shizzle. Logisch ook, mja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:08 schreef xaban06 het volgende:
Erdogan for President. Gaat nog gebeuren ook
quote:Mutluluklar diliyorum. Bu durumda FB li golcü, GS lide kaleci olmuş. Benim bildiğim Her pozisyon gol olur. FB li çok rahat gol atacakken. GS li kaleci hiçbir topu tutamaz. GS şike yapar maçı FB verir çünkü FB linin atacağı her golde GS lide en az onun kadar sevinecek
Alleen maar gehuildquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=907540259271516
Deze zie ook wel vaak terugkomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:38 schreef Keskin58 het volgende:
Mag je met listerine ( mondwater ) je mond spoelen?
Wat ik begreep is dat tandpasta ook niet mag. Eigenlijk alleen misvak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:10 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Wat ik hierboven dus begrijp is dat je mag tandenpoetsen met tandpasta, maar je mag het niet slikken ( logisch )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |