Wil je het recept?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kan goede cheeseburgers maken. Heb ik van iemand geleerd. OH WACHT.![]()
Trouw met hem!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
leeeell schijnt goed te kunnen koken
Dit is mijn recept, babe... Sommige jatten en doen eer tegemoet komen, maar ik geef je gewoon mijn recept.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Bedankt Stim. Nu kan ik niet meer bitchen
allochtoonse dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Trouw met hem!
Ik zei allochtooooon. En vrouw natuurlijk
Kom naar mijn workshop dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kan goede cheeseburgers maken. Heb ik van iemand geleerd. OH WACHT.![]()
twitter:LinetteKronert twitterde op maandag 07-07-2014 om 18:54:25Gelukkig wordt de WK wedstrijd ná zonsondergang gespeeld. Zo kan de héle buurt genieten van een biertje bij de TV #ramadan #verbinding reageer retweet
quote:
punt 2 en 3 vind ik fijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die koken niet voor je. Zijn 's avonds niet thuis. Ook niet met feestdagen.
Ja, en? Paneermeel is alleen maar om de boel bij elkaar te kunnen houden. Daar heb je al je ei voor. Gewoon zonder paneermeel, nergens voor nodig.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)neermeel%20hamburger
ga je mond spoelen en vraag om vergiffenis waardige zuster...quote:
tovbe Stagfirullah.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
ga je mond spoelen en vraag om vergiffenis waardige zuster...
Joe.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja, en? Paneermeel is alleen maar om de boel bij elkaar te kunnen houden. Daar heb je al je ei voor. Gewoon zonder paneermeel, nergens voor nodig.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |