Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:26 schreef Stimorol- het volgende:
Zo heb ik net de hel mogen proeven toen ik enorm hete olijven ging eten. Mn maag brandt nog. Best feeling evah.
Omdat eten heet moet zijn.. Anders mis ik wat.quote:
al die mensen die dit menenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat eten heet moet zijn.. Anders mis ik wat.
Wat vraag je me dit gek. Wat ben jij voor allochtoon??!
Heb vandaag linzensalade met kindeybonen etc. En 2 eetlepels kruidenquote:
kidneyquote:Op maandag 7 juli 2014 09:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb vandaag linzensalade met kindeybonen etc. En 2 eetlepels kruidenIk eet geen voedsel. Ik eet kruiden
Niet alleen motivatiedingetje, denk niet dat iedereen zo kan levenmquote:Op maandag 7 juli 2014 07:04 schreef sylvesterrr het volgende: [..] Collega van me is helemaal into soefisme. Zijn denkbeeld, kijk op het leven, de manier waarop hij met problemen omgaat, de kalmte; hij zegt dat hij het te danken heeft aan soefie. Ik heb me vorig jaar een beetje ingelezen over soefisme. Erg interessant, maar ik kwam niet ver. Ik mis de motivatie.
![]()
Heb je een vagina? Dan zit t wel goedquote:Op maandag 7 juli 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb dat eigenlijk nooit, ik voel me een halve vrouw
Ook dat.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet alleen motivatiedingetje, denk niet dat iedereen zo kan levenm
Ik duim wel voor je.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik hoor zo of ik op vakantie kan.
Doe es gebedje voor me
Guantanamo Bay? Inshallah.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:38 schreef Stimorol- het volgende:
Ik hoor zo of ik op vakantie kan.
Doe es gebedje voor me
Mogguhquote:Op maandag 7 juli 2014 10:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Wat zijn jullie voor rare mensen met rare grapjes.
Yok, bu sene Hollandalıyug...quote:Op maandag 7 juli 2014 09:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tikken op mobiel eh... zor abi cok zor.
Tatil var mi bu sene
Naar de camping.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:34 schreef Stimorol- het volgende:
Wel vasten en niet even bidden is jdd vreemd.
Omg wat mot ik doen als ik niet naar TR kan
Waarom zou je meedoen?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:49 schreef sararaats het volgende:
Ik had me voorgenomen om vandaag mee te doen maar helaas heb ik gezondigd.
VREETZAKquote:Op maandag 7 juli 2014 11:49 schreef sararaats het volgende:
Ik had me voorgenomen om vandaag mee te doen maar helaas heb ik gezondigd.
Toon jij respect voor moslims door het niet eens een ochtend vol te houden?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:59 schreef sararaats het volgende:
[..]
Alleen een banaan.
En de reden: er mag best war gewicht af en uit respect.
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Toon jij respect voor moslims door het niet eens een ochtend vol te houden?
3 keer? Wow ik een keer 110 dagen ooit in 1 jaarquote:Op maandag 7 juli 2014 12:10 schreef Bortecinem het volgende:
Mag niet. Ben al drie keer ziek geweest in een jaar.
Je hebt genoeg reservesquote:Op maandag 7 juli 2014 12:11 schreef sararaats het volgende:
[..]sorry maar het lukt me echt niet
Teveel last van lage bloeddruk en duizeligheid.
Dat was vast geen griepje..quote:Op maandag 7 juli 2014 12:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
3 keer? Wow ik een keer 110 dagen ooit in 1 jaar
Je zit verkeerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
hier kan ik wel het antwoord vinden op me vraag:
Wanneer moeten moslimmeisjes een hoofddoek dragen?
We hadden een discussie op het werk. De ene persoon denkt van ze volwassen is. de andere denkt weer vanaf ze ongesteld is.
Zelf denk ik vanaf ze 12 is ofzo
Wanneer ze menstrueert.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
hier kan ik wel het antwoord vinden op me vraag:
Wanneer moeten moslimmeisjes een hoofddoek dragen?
We hadden een discussie op het werk. De ene persoon denkt van ze volwassen is. de andere denkt weer vanaf ze ongesteld is.
Zelf denk ik vanaf ze 12 is ofzo
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
3 keer? Wow ik een keer 110 dagen ooit in 1 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |