Als jij het regelmatig doet, dus een week lang of zo, dan raak je er aan gewend en wordt het een stuk makkelijker. Tenminste, zo werkt het bij veel mensen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat maakt het niet fysiek anders.
HEEE TCHOCKquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:38 schreef Tchock het volgende:
Eigenlijk ben ik hier alleen voor Klinkerbotsing maar oké.
Hmm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als jij het regelmatig doet, dus een week lang of zo, dan raak je er aan gewend en wordt het een stuk makkelijker. Tenminste, zo werkt het bij veel mensen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HEEE TCHOCKZo he, das lang geleden. WASSUP? Ben je nog met crack samen? hoe gaat de studie? ben je al afgestudeerd? heb je werk? wat houdt je bezig laatste maanden jaren?
Sorry.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het schijnt dat hij er saffraan bij gebruikt heeft
[..]
Oh wat goed! Woon je samen met Crackie?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:40 schreef Tchock het volgende:
[..]. Op volgorde:
JaPrima
Yes
Gaat goed, nu leer ik voor laatste tentamen. Nee, dus.
Ja, net.
Ehm... Studeren, ik ben uit huis, leuke dingen doen...?
Geheimzinnig zijn.quote:
quote:
Nee. En oh ja ik was overdonderd door jouw stortvloedquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wat goed! Woon je samen met Crackie?
Wat leuk dat je ook vragen aan mij stelt.
Aah shit, mijn dromen in duigen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ekt niet.
Yani niet de soort die jij in gedachte hebt.
Wat moet ik dan zeggen, zomaar verschijn je hier in dit topic. Wat is met jouuuuu!?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. En oh ja ik was overdonderd door jouw stortvloed![]()
Hoe doe ik dat zonder alsnog in het topic te verschijnen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:43 schreef Peunage het volgende:
Ja voortaan moet je het eerst een paar dagen van te voren aankondigen broeder.
GAAT WEL GOED OP ZICH! Ik werk niet meerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:42 schreef Tchock het volgende:
HOE IS HET? Heb je al leuker werk? Ben je nog samen met die piraat? Hoe gaat het vasten? Wat voor opleiding deed je ook alweer en doe je dat nog steeds? Wat houdt je bezig? Volg je het WK?
Topic OVER dat je in dit topic gaat verschijnen, duh. Praktisch nadenkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat zonder alsnog in het topic te verschijnen?
Hier zou ik voor tekenen. Zomaar in topics verschijnen. Wat is met hem man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Topic OVER dat je in dit topic gaat verschijnen, duh. Praktisch nadenken
Beterrr, want daar werd je niet blij van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GAAT WEL GOED OP ZICH! Ik werk niet meer.
Oh. Watskeburt?quote:Nee![]()
.
Goed.quote:Vasten gaat wel.
Doe ik.quote:Doe Ergotherapie, GOOGLE HET! Je gaat er blij van worden![]()
Hahaquote:Ben over naar derde jaar. Momenteel houdt de vakantie mij bezig. Ja volg het WK grotendeels, viel bij sommige wedstrijden in slaap uit vermoeidheid.JIJ DAN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |