Werken kan altijd nog na het studeren, jatoggg?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beterrr, want daar werd je niet blij van.
Gwn. Ging niet meer, situatie ditdat. Beter zo.quote:[..]
Oh. Watskeburt?
quote:[..]
Goed.
[..]
Doe ik.
Klopt ik viel in slaap door vermoeidheid door alleeeeeeeeeee omstandigeden, daardoor heb ik best veel wedstrijden gemist.quote:Tof.
[..]
HahaZo saai is het niet, een paar wedstrijden maar. Ik heb alles gezien voor zover dat kon tot nu toe
Het is echt een prachtig vak man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:46 schreef Tchock het volgende:
Oh is dat ergotherapie. Dat is tof! Ik was bang dat het hippieonzin was.
Wat voor onzin?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het is echt een prachtig vak man.Heerlijk , ohhhh ik vind het zo leuk. Geweldig gewoon. Jammer dat er zoveel onzin bij de opleiding hoort.
Hahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit moet de slogan worden van een burgerrestaurant.
Ché's burgers. Vlees vuur klaar.
Gewoon, je kent het wel toch? Alle opleidingen hebben onzindingen.quote:
Varkensgelatine is niet haramquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haribo = varkensgelatine
ma nigga
Als jullie elkaar zo geweldig vinden, WAAROM TROUWEN JULLIE DAN NIET!?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tsjok, we hebben zelf dezelfde standaard PI.
Wauw! What are the odds!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tsjok, we hebben zelf dezelfde standaard PI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga al met leeelll trouwen. Of Che_.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als jullie elkaar zo geweldig vinden, WAAROM TROUWEN JULLIE DAN NIET!?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wauw! What are the odds!Naja, cijfers zijn maar cijfers. Jij en ik zijn twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Peun, wat doe jij nog wakkerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als jullie elkaar zo geweldig vinden, WAAROM TROUWEN JULLIE DAN NIET!?
Er is een fatwa uitgesproken door een geleerde wat bevestigd was door meerderen. Varkensgelatine is volgens hun niet haraam omdat het niet meer in zijn originele staat is. Het is zo erg veranderd en verwerkt dat het nu voor een ander doel fungeert en ook niet meer proeft. Dus was het volgens hun halal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuurlijk wel vareken is vareken
Dat is inbreuk op de naam van Chef's Burgerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit moet de slogan worden van een burgerrestaurant.
Ché's burgers. Vlees vuur klaar.
Oh, naja toch wel apart toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Er is een fatwa uitgesproken door een geleerde wat bevestigd was door meerderen. Varkensgelatine is volgens hun niet haraam omdat het niet meer in zijn originele staat is. Het is zo erg veranderd en verwerkt dat het nu voor een ander doel fungeert en ook niet meer proeft. Dus was het volgens hun halal.
Ik ga het zo eens opzoeken!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Er is een fatwa uitgesproken door een geleerde wat bevestigd was door meerderen. Varkensgelatine is volgens hun niet haraam omdat het niet meer in zijn originele staat is. Het is zo erg veranderd en verwerkt dat het nu voor een ander doel fungeert en ook niet meer proeft. Dus was het volgens hun halal.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja best wel dom eigenlijk, want over 4 uur moet ik weer op.
En gehakt mag wel?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Ok (niet slaan he moslims en joden aub???!!), maar ik snap dat voedselgejammer NIETquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, naja toch wel apart toch?Aangezien het varken zelf als onreiin wordt gezien en dan als gelatine gebruiken en dat het verwerkt is etc snap ik wel, maar blijft afkomstig van varken toch? Maakt mij niet uit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |