SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Nieuwe kandidaten die tegen elkaar met een verkiezing gaan strijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Henk (28)
• Sonny (33)
• Tim (24)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 99% gewijzigd door Gert op 07-07-2014 00:15:20 ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Gert, kun je de OP erin knallen?
Vorige deel was gesloten bij post 296.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nee, deze is handmatig geopend, staat ook niet in de reeks.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Bief in de strekstand,.....
het gaat iig vandaag gebeuren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zal er mee te maken hebben dat ik een gedicht en wat posts die dat quootten verwijderd heb.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Gert, kun je de OP erin knallen?
Vorige deel was gesloten bij post 296.
OP zit er in, zal het topic ook even linken in de reeks.
Mensen, hier voortaan graag jullie gedichten:UTO / Het Grote Utopia Gedichtentopic
Zoals gezegd, een linkje naar je post daar mag in de COS, maar hier geen gedichten meer aub."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
op stream 1 werd net ingezoomed op etensresten .... iemand een kakkerlak gezien?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dank je.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal er mee te maken hebben dat ik een gedicht en wat posts die dat quootten verwijderd heb.
Mensen, hier voortaan graag jullie gedichten:UTO / Het Grote Utopia Gedichtentopic
Zoals gezegd, een linkje naar je post daar mag in de COS, maar hier geen gedichten meer aub.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
foeiquote:Op maandag 7 juli 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal er mee te maken hebben dat ik een gedicht en wat posts die dat quootten verwijderd heb.
Zoals gezegd, een linkje naar je post daar mag in de COS, maar hier geen gedichten meer aub.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was de laatste en dacht. Dit keer gaat het mij lukken, maar alles wat ik probeerde het lukte niet. Het Cos nr. stond er steeds niet in. Wilde nu eindelijk eens een nieuwe openen zonder fouten. Raakte lichtelijk in paniek. What to do, what to do dacht ik. Maar goed. Nu heb jij het gedaan. Thanks.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, deze is handmatig geopend, staat ook niet in de reeks.![]()
ik had de vorige topic gerapporteerd, die kan je dan weghalenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals gezegd, een linkje naar je post daar mag in de COS, maar hier geen gedichten meer aub.![]()
![]()
ik kon ook niet een nieuwe openenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel mooi dat je niet kunt openen als je hebt zitten dichten.![]()
![]()
Jij was inderdaad de hekkensluiter, maar de automatische functie 'open nieuw deel' was er niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:20 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik was de laatste en dacht. Dit keer gaat het mij lukken, maar alles wat ik probeerde het lukte niet. Het Cos nr. stond er steeds niet in. Wilde nu eindelijk eens een nieuwe openen zonder fouten. Raakte lichtelijk in paniek. What to do, what to do dacht ik. Maar goed. Nu heb jij het gedaan. Thanks.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel mooi dat je niet kunt openen als je hebt zitten dichten.![]()
Gert, dank voor de OP en het reeksen.![]()
Hoe heb jij dan een nieuw deel geopend ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij was inderdaad de hekkensluiter, maar de automatische functie 'open nieuw deel' was er niet.![]()
Gezond verstand gebruiken, indien aanwezig.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoe heb jij dan een nieuw deel geopend ?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef Lolita92 het volgende:
Ja halllllooooo. Wat is dit voor een onzin. Wilde net gaan slapen.. komt dat kalf bijna...![]()
en ik wil het zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tja, dan word het hem voor mij dus niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken, indien aanwezig.![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
daarom niet,....quote:Op maandag 7 juli 2014 00:23 schreef Lolita92 het volgende:
waarom maken ze isa/ruud niet wakker...?
lekker rustig zo ,toch?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Juist en die zocht ik de hele tijd. Ben ik een keer aan de beurt, gebeurd er ditquote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij was inderdaad de hekkensluiter, maar de automatische functie 'open nieuw deel' was er niet.![]()
![]()
Kan Lot nog wat van leren ...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:25 schreef GekkePoes het volgende:
omg, die koe gaat snel wat gewicht kwijt raken![]()
![]()
De vieze dwaas liep weer te gillen. Gaat daarna als een idioot Billy aaien, die daar weer wakker van schrikt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dit bedoelde ik ,..... Tanx...quote:
ehh nee wordt Rob vastnie vrolijk van
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat was jou TT geweest ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:26 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Juist en die zocht ik de hele tijd. Ben ik een keer aan de beurt, gebeurd er dit![]()
ze leek net op haar zij te willen gaan liggen, achterpoot strekt ook.
Maar zo liggen ze wel vaker. Als ze helemaal op haar zij gaat liggen en de poten stijf naar beneden heeft dan duurt het niet lang meer.![]()
Cos nr. overnemen en dan openen?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken, indien aanwezig.![]()
Zit Ruud nu ook al aan Lot ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:26 schreef GekkePoes het volgende:
Ruud is met zijn andere koetje aan het knuffelen.![]()
![]()
![]()
Ik had: En Bief bevalt het een beetje in Utopia?quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Ja, nieuw topic openen, COS van maken, nummer ophogen en een mod zien te vinden die de OP erin wil zetten en de COS wil reeksen zodat het volgende deel wel weer automatisch gaat.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
sjeemig wat een signalen waar je op moet lettenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar zo liggen ze wel vaker. Als ze helemaal op haar zij gaat liggen en de poten stijf naar beneden heeft dan duurt het niet lang meer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
en dan van beetje beestje makenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:28 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik had: En Bief bevalt het een beetje in Utopia?Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
Je weet toch wel hoe een forum werkt man. Iedereen kan een topic openen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:23 schreef Punkman het volgende:
[..]
Tja, dan word het hem voor mij dus niet.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Cos openen is net zo zwaar heurquote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
sjeemig wat een signalen waar je op moet letten![]()
![]()
Dat wilde ik dus voor de sluiting schrijven. Ze was haar poot aan het strekken daarnet, maar ze heeft 'm al weer ingetrokken. Zie je wel? Als er mensen zijn gaat het geluid aan. Ik hoorde mensen voorbij sjokken.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar zo liggen ze wel vaker. Als ze helemaal op haar zij gaat liggen en de poten stijf naar beneden heeft dan duurt het niet lang meer.![]()
Was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe een forum werkt man. Iedereen kan een topic openen.![]()
![]()
jah vaak genoeg s'nachts gewaakt, bij paarden dan, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
sjeemig wat een signalen waar je op moet letten![]()
poten zijn weer gestrekt. Dit gaat niet lang meer durenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:30 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus voor de sluiting schrijven. Ze was haar poot aan het strekken daarnet, maar ze heeft 'm al weer ingetrokken. Zie je wel? Als er mensen zijn gaat het geluid aan. Ik hoorde mensen voorbij sjokken.
🐱![]()
ik hoorde niezen, maar kon ook 1 van de koeien zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:30 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus voor de sluiting schrijven. Ze was haar poot aan het strekken daarnet, maar ze heeft 'm al weer ingetrokken. Zie je wel? Als er mensen zijn gaat het geluid aan. Ik hoorde mensen voorbij sjokken.![]()
![]()
Kan meevallen hoor. Als ik een levend kalf in m'n buik zou hebben zou ik af en toe ook een spastische beweging maken.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
poten zijn weer gestrekt. Dit gaat niet lang meer duren
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik denk dat Ron hoor RONken op de achtergrond
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Kunnen paarden en koeien ook gewoon op eigen kracht bevallen? Ja toch? Mens komt er alleen bij als het mis gaat?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah vaak genoeg s'nachts gewaakt, bij paarden dan, maar het komt op hetzelfde neer.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
# daar is iequote:Op maandag 7 juli 2014 00:31 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
poten zijn weer gestrekt. Dit gaat niet lang meer duren
Je ziet, dat ze elke keer na een tijd onrustig wordt. Het lijkt mij dan een wee.![]()
Ik ga er niet van uit dat het kalf nu komt. Maar zou het niet prachtig zijn als Ruud morgenmiddag eens zn nest uit komt en het kalf al op 4 poten staat
FHRITP
Oh is dat Ron? Dacht dat het Bief wasquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Paco55 het volgende:
Ik denk dat Ron hoor RONken op de achtergrond
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
dat gaat al binnen 10 minuten somsquote:Op maandag 7 juli 2014 00:34 schreef rico80 het volgende:
Ik ga er niet van uit dat het kalf nu komt. Maar zou het niet prachtig zijn als Ruud morgenmiddag eens zn nest uit komt en het kalf al op 4 poten staat
🐱![]()
Ik gun het hem ook om er niet bij te zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:34 schreef rico80 het volgende:
Ik ga er niet van uit dat het kalf nu komt. Maar zou het niet prachtig zijn als Ruud morgenmiddag eens zn nest uit komt en het kalf al op 4 poten staatOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ja snap ik ook niet ,.ze zouden om de beurt waken ,quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Punkman het volgende:
Ik meende dat Isa boven de stal zou gaan slapen, maar dus ook niet.
geen een keer gezien nogMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee echt. Er liepen mensen langs. Heb koptelefoon op die keihard staat.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik hoorde niezen, maar kon ook 1 van de koeien zijn.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan meevallen hoor. Als ik een levend kalf in m'n buik zou hebben zou ik af en toe ook een spastische beweging maken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
mij ook,.....quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
# daar is ie
Ze snurkt nu. Maar toch is ze wakker. Je ziet, dat ze elke keer na een tijd onrustig wordt. Het ljikt mij dan een wee.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
jah meestal wel, maar het kan fout gaan, soms hebben ze hulp nodig.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Kunnen paarden en koeien ook gewoon op eigen kracht bevallen? Ja toch? Mens komt er alleen bij als het mis gaat?
De meesten werpen s'nachts. Als je dan s'morgen komt dan kan je te laat zijn.![]()
Dat is dan wel weer tof, zijn dus schijnbaar wel mensen bij om het in de gaten te houden.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:34 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee echt. Er liepen mensen langs. Heb koptelefoon op die keihard staat.![]()
Dat bedacht ik me ook ineens. Dat is dus degene, die we net hoorde lopen. Er ligt in ieder geval wel iemand te slapen daar.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Paco55 het volgende:
Ik denk dat Ron hoor RONken op de achtergrond![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan meevallen hoor. Als ik een levend kalf in m'n buik zou hebben zou ik af en toe ook een spastische beweging maken.![]()
echt ?![]()
Lijkt mij wel, maar vaak hebben ze toch wel hulp nodig.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Kunnen paarden en koeien ook gewoon op eigen kracht bevallen? Ja toch? Mens komt er alleen bij als het mis gaat?![]()
En ik hoop dat hij, rancuneus als hij is, ISA onredelijk aanvalt. Zodat de Elite massaal op hem stemt.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gun het hem ook om er niet bij te zijn.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Het geluid is gewoon van de slaapkamers/loods. Niemand in de buurt van die koeien hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook ineens. Dat is dus degene, die we net hoorde lopen. Er ligt in ieder geval wel iemand te slapen daar.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:34 schreef rico80 het volgende:
Ik ga er niet van uit dat het kalf nu komt. Maar zou het niet prachtig zijn als Ruud morgenmiddag eens zn nest uit komt en het kalf al op 4 poten staat![]()
![]()
Nee we hebben geluid van de loods onder stream 4. Ruud ging naar de wc even geleden en dat hoorde ik ook gewoon terwijl ik hem op stream 3 zag lopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook ineens. Dat is dus degene, die we net hoorde lopen. Er ligt in ieder geval wel iemand te slapen daar.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Zou Isa nooit doenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:34 schreef rico80 het volgende:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
echt welquote:Op maandag 7 juli 2014 00:34 schreef rico80 het volgende:
Ik ga er niet van uit dat het kalf nu komt. Maar zou het niet prachtig zijn als Ruud morgenmiddag eens zn nest uit komt en het kalf al op 4 poten staat![]()
en dat de streamers het hebben meegemaakt
en hun niet,.....
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee joh ze hebben het geluid van de mannenslaapkamer bij de stal gezet.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook ineens. Dat is dus degene, die we net hoorde lopen. Er ligt in ieder geval wel iemand te slapen daar.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Toch vraag ik mij af, hoe het komt, dat Lot zo hoog staat bij de wegstem poll. Die staat op 78 en Ruud op 18. Van mij mag hij liever vandaag dan morgen weg.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef Paco55 het volgende:
[..]
En ik hoop dat hij, rancuneus als hij is, ISA onredelijk aanvalt. Zodat de Elite massaal op hem stemt.![]()
Ja, maar dat maakt haar juist ook zo lievquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ze laten Bief wel heel erg lang op de stream,....
ik gok toch op bevallenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik hoorde daarnet wel iemand lopen en die liep duidelijk langs de koeien. Leek meer op sjokken.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het geluid is gewoon van de slaapkamers/loods. Niemand in de buurt van die koeien hoor.![]()
Ik denk dat dat komt omdat het bij Ruud vooral zijn acties zijn en bij lot het de hele dag getetter in die zender is. Lot drukt een veel grotere negatieve stempel op de groep dan Ruud doet.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af, hoe het komt, dat Lot zo hoog staat bij de wegstem poll. Die staat op 78 en Ruud op 18. Van mij mag hij liever vandaag dan morgen weg.FHRITP
Maar omgekeerd ook niet.quote:
Ik mag Ruud niet, maar als Bief gaat kalveren dan roept hij haar wel.
In tegenstelling van die teek die constant op zijn lul zit en luistert naar de naam Billy.![]()
We hebben nu in principe iedere nacht een biefstream.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:39 schreef puzziepie het volgende:
ik gok toch op bevallenTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Als het kalf met de staart kwispelt zit ie er buiten, net of het kopje al onder de staart zit.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:39 schreef puzziepie het volgende:
ik gok toch op bevallen🐱![]()
Het hangt een beetje af van wie er veel in beeld is. Het is dan weer eens een paar dagen die, en dan weer die. Degene in beeld kan enorm gaan irriteren; is ie weer uit beeld, dan zakt de ergernis. Dat zie je dan terug in onze stemmen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af, hoe het komt, dat Lot zo hoog staat bij de wegstem poll. Die staat op 78 en Ruud op 18. Van mij mag hij liever vandaag dan morgen weg.![]()
Collie ook natuurlijk, maar voor het groeps belang zweeg ze in alle Talenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
echt wel![]()
en dat de streamers het hebben meegemaakt
en hun niet,.....![]()
Ik heb daar serieus mn bedenkingen bij.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar omgekeerd ook niet.
In tegenstelling van die teek die constant op zijn lul zit en luistert naar de naam Billy.FHRITP
hij houd zich nou wat in, maar heeft belooft dat hij weer streken uit zou gaan halen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af, hoe het komt, dat Lot zo hoog staat bij de wegstem poll. Die staat op 78 en Ruud op 18. Van mij mag hij liever vandaag dan morgen weg.
Iedereen is het gekonkel en geroddel van LOT meer dan zat. En het overal haar kont voor wegdraaien.![]()
Dat was Ruud in de loods die naar de wc ging. Geluid staat op de loods, niet op de stal.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:39 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik hoorde daarnet wel iemand lopen en die liep duidelijk langs de koeien. Leek meer op sjokken.![]()
Ja, momenteel wel, maar het lijkt me toch niet, dat wel vergeten zijn, wat een idiote uitvreter die gozer is. (sorry voor mijn woorden, maar ik heb er geen andere voor)quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat het bij Ruud vooral zijn acties zijn en bij lot het de hele dag getetter in die zender is. Lot drukt een veel grotere negatieve stempel op de groep dan Ruud doet.![]()
Ik erger me op een andere manier aan Lot dan aan Ruud. Ruud is gewoon dom. Lot is een geraffineerde. Die is kwaadaardig. En het merendeel van de streamers ziet het zoals het werkelijk is.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af, hoe het komt, dat Lot zo hoog staat bij de wegstem poll. Die staat op 78 en Ruud op 18. Van mij mag hij liever vandaag dan morgen weg.Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben nu in principe iedere nacht een biefstream.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben nu in principe iedere nacht een biefstream.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als de kop er uit komt zie je ook de voorpoten er uit komenWijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen de koe aan het bekijken zijn nu![]()
![]()
Knipoogt ie al naar je?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als het kalf met de staart kwispelt zit ie er buiten, net of het kopje al onder de staart zit.![]()
Yep. Ik had een paar dagen terug urenlang Nico op mijn stream. Ik kon haar al gauw niet meer uitstaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het hangt een beetje af van wie er veel in beeld is. Het is dan weer eens een paar dagen die, en dan weer die. Degene in beeld kan enorm gaan irriteren; is ie weer uit beeld, dan zakt de ergernis. Dat zie je dan terug in onze stemmen.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als het kalf met de staart kwispelt zit ie er buiten, net of het kopje al onder de staart zit.Joh......quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als het kalf met de staart kwispelt zit ie er buiten, net of het kopje al onder de staart zit.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik voel het exact zo. Ik wil Marjet en Ruud ook wel een Lau en De Fles ben ik ook zat. Maar Lot is van een ander kaliber, die moet er echt asap uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik erger me op een andere manier aan Lot dan aan Ruud. Ruud is gewoon dom. Lot is een geraffineerde. Die is kwaadaardig. En het merendeel van de streamers ziet het zoals het werkelijk is.FHRITP
Weet zeker dat Ruud Isa zou roepen, mag Ruud niet, maar Ruud wou ook niet meegaan met Billy om 6 stemmen op Isa te gooien, omdat Ruud vond dat ze er bij hoort te zijn met de geboorte.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus mn bedenkingen bij.![]()
Ja en speelt het ook niet mee, dat het lijkt alsof zij heel erg gespaard wordt door achter?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij houd zich nou wat in, maar heeft belooft dat hij weer streken uit zou gaan halen.
Iedereen is het gekonkel en geroddel van LOT meer dan zat. En het overal haar kont voor wegdraaien.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar omgekeerd ook niet.
In tegenstelling van die teek die constant op zijn lul zit en luistert naar de naam Billy.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Exact, zo werkt het. In het echte leven hou je het ook niet vol zo lang zo dicht bovenop iemand te zitten zonder dat diens vervelende trekjes gaan irriteren.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Ik had een paar dagen terug urenlang Nico op mijn stream. Ik kon haar al gauw niet meer uitstaan.![]()
Ik iig welquote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen de koe aan het bekijken zijn nu
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als het kalf met de staart kwispelt zit ie er buiten, net of het kopje al onder de staart zit.![]()
Lees ff goed wat JIJ hier zegt![]()
Oke. Dan komt het zeker, omdat ik dit graag wil. Niet gek om af en toe bij dat beest te gaan kijken. (ook al staan er dag en nacht camera's op dat beest.)quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat was Ruud in de loods die naar de wc ging. Geluid staat op de loods, niet op de stal.![]()
Poten komen ook eerst en meteen daarna het koppie. Koppie ligt op de pootjes gevouwen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:42 schreef Amputalent het volgende:
Als de kop er uit komt zie je ook de voorpoten er uit komen![]()
Ik sta ook niet vreemd te kijken als er een klein Ruudje uit Bief komtAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
normaal loopt dat 'recht' naar beneden, als die bobbel zo ver onder de staart vandaan komt dan zit de kop eronder, en is het bijna zoverquote:
🐱![]()
Zag je dit? Het lijkt net of zij haar kont een beetje optilt. Dat is volgens mij een wee of een pers. Hoe je dat ook noemt.quote:![]()
Volgens Aike of Gio zijn er 80.000 streamers. Ik denk zelf dat het er veel minder zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen de koe aan het bekijken zijn nu.![]()
Komt er dus best wel BBQ-ready uit zo'n kalfquote:Op maandag 7 juli 2014 00:45 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Poten komen ook eerst en meteen daarna het koppie. Koppie ligt op de pootjes gevouwen.
FHRITP
Alsof je 24/7 met je collega's opgescheept zit.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Exact, zo werkt het. In het echte leven hou je het ook niet vol zo lang zo dicht bovenop iemand te zitten zonder dat diens vervelende trekjes gaan irriteren.![]()
Of je partnerquote:Op maandag 7 juli 2014 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof je 24/7 met je collega's opgescheept zit.
FHRITP
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
normaal loopt dat 'recht' naar beneden, als die bobbel zo ver onder de staart vandaan komt dan zit de kop eronder, en is het bijna zover![]()
![]()
omg ik ga echt stuk hier![]()
Hij had isa op de stoel kunnen zetten vorige maand. Billy wou dat en probeerde hem over te halen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus mn bedenkingen bij.
Maar het was Ruud die zei nee, ik wil dat Isa ook bij de geboorte van het kalfje is, dat heeft ze wel verdiend. Dat is een positief puntje voor Ruud.
(Maar ik blijf hem verder wel een ranzige lamzak vinden hoor)![]()
![]()
En waar halen ze deze informatie vandaan? Want volgens Ruud zijn er ruim een miljoen kijkersquote:Op maandag 7 juli 2014 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens Aike of Gio zijn er 80.000 streamers. Ik denk zelf dat het er veel minder zijn.
FHRITP
Aub niet zeg. Niet nog zo'n portret.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik sta ook niet vreemd te kijken als er een klein Ruudje uit Bief komt![]()
![]()
En reken dat het mals isquote:Op maandag 7 juli 2014 00:46 schreef rico80 het volgende:
[..]
Komt er dus best wel BBQ-ready uit zo'n kalf
Zit wat filmpjes op youtube te kijken maar kan best snel gaan.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
Dat denk ik ook. In het begin waren het er heel veel, maar nu volgens mij niet meer. Volgens mij alleen nog maar als er ECHT iets gebeurd daar.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens Aike of Gio zijn er 80.000 streamers. Ik denk zelf dat het er veel minder zijn.![]()
Staan wel leuke dingen op de agenda volgende maand:
2 augustus: Masterclass klassieke muziek met Arie Boomsma en Thierry Baudet.
14 augustus: Utopia academie met de Iceman, Wim Hof van 1900-2200 uur..![]()
BIEF ZENDERCHECK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 7 juli 2014 00:43 schreef Lolita92 het volgende:
Heeft de stal überhaupt een microfoon? Volgens mij niet.![]()
15 Juli de ouders van Isa, die hebben wij nog nooit gezien volgens mij.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
14 augustus: Utopia academie met de Iceman, Wim Hof van 1900-2200 uur.![]()
blijft mooi een geboortequote:Op maandag 7 juli 2014 00:45 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Poten komen ook eerst en meteen daarna het koppie. Koppie ligt op de pootjes gevouwen.![]()
![]()
Zenderkamer is leuker...kunnen ze het script van de bevalling nog even doornemenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
BIEF ZENDERCHECK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Denk eerder dat dit hem door achter is ingefluisterd. Zij weten daar allemaal, dat isa behoorlijk populair is en dat zij niet weggestemd gaat worden, voor het kalf er is.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij had isa op de stoel kunnen zetten vorige maand. Billy wou dat en probeerde hem over te halen.
Maar het was Ruud die zei nee, ik wil dat Isa ook bij de geboorte van het kalfje is, dat heeft ze wel verdiend. Dat is een positief puntje voor Ruud.
(Maar ik blijf hem verder wel een ranzige lamzak vinden hoor)
Ruud is juist het rancuneust van allemaal.![]()
Die heeft thuis al gezien dat er niks aan de hand is. Anders hadden we hem al lang in beeld gehad.quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Ja zeker, maar haar vader komt niet .......quote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef Punkman het volgende:
15 Juli de ouders van Isa, die hebben wij nog nooit gezien volgens mij..![]()
oh ja...dat moest ik nog doenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
14 augustus: Utopia academie met de Iceman, Wim Hof van 1900-2200 uur.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Met die kak ouwe vaar van der. Rotary type. Misschien een vrijmetselaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
15 Juli de ouders van Isa, die hebben wij nog nooit gezien volgens mij.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef blanket het volgende:
[..]
Zenderkamer is leuker...kunnen ze het script van de bevalling nog even doornemen![]()
![]()
![]()
![]()
koelinda?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En vergeet de reading niet van Colinda vanavond .....
🐱![]()
Lot zei dat inderdaad ook tegen Billy, dat als ze op Isa zouden gaan stemmen dat Ruud en Billy het zwaar zouden krijgen de volgende ronde.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:51 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit hem door achter is ingefluisterd. Zij weten daar allemaal, dat isa behoorlijk populair is en dat zij niet weggestemd gaat worden, voor het kalf er is.
Ruud is juist het rancuneust van allemaal.
Dat het niet slim was om op Isa te stemmen.![]()
Is haar vader vrijmetselaar? Weet je ook welke loge?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:52 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Met die kak ouwe vaar van der. Rotary type. Misschien een vrijmetselaar.FHRITP
Billy was dan niet op de hoogte.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:51 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit hem door achter is ingefluisterd. Zij weten daar allemaal, dat isa behoorlijk populair is en dat zij niet weggestemd gaat worden, voor het kalf er is.
Ruud is juist het rancuneust van allemaal.![]()
Ik weet het niet, we wachten af.![]()
die krijgt morgen een reading van Vanessa over het opgemaakte vleesquote:Op maandag 7 juli 2014 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En vergeet de reading niet van Colinda vanavond .....Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
hihi ,dat heppik nou ook vaak ,.... die 1quote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
BIEF ZENDERCHECK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
over zulke dingen tik je nietquote:Op maandag 7 juli 2014 00:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Is haar vader vrijmetselaar? Weet je ook welke loge?![]()
![]()
Zoiets meen ik wel eens gehoord te hebben toen ISA het had over de verschillende clubjes waar hij lid van was. Maar ik geloof niet dat ze het over een bepaalde loge heeft gehad.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Is haar vader vrijmetselaar? Weet je ook welke loge?Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
haha, ik dacht waar heb jij het over. Was me niet eens opgevalllenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hihi ,dat heppik nou ook vaak ,.... die 1![]()
![]()
nou ,dan weet ik dat ook......quote:Op maandag 7 juli 2014 00:52 schreef Amputalent het volgende:
Zolang we dit nog niet zien is er niks aan de hand
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waarom eigenlijk niet?quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Haar pa is advocaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Is haar vader vrijmetselaar? Weet je ook welke loge?![]()
hihiquote:Op maandag 7 juli 2014 00:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha, ik dacht waar heb jij het over. Was me niet eens opgevalllenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hier is de vruchtzak nog intact. Die is ook wel eens stuk en dan komt er allemaal vocht uit de koe lopen en dat zien we nu ook niet. Het is helemaal droog om haar heen, maar het blijft een feit. Ze is aardig onrustig.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:52 schreef Amputalent het volgende:
Zolang we dit nog niet zien is er niks aan de hand![]()
Eigenlijk is het heel triest....quote:Op maandag 7 juli 2014 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En vergeet de reading niet van Colinda vanavond .....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dacht zeg het even, maar hou me wel weer stil dan ..quote:Op maandag 7 juli 2014 00:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dus? Dat heeft er echt niets mee te maken.![]()
![]()
het gaat nog minimaal 2 dagen duren denk ikquote:Op maandag 7 juli 2014 00:59 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Hier is de vruchtzak nog intact. Die is ook wel eens stuk en dan komt er allemaal vocht uit de koe lopen en dat zien we nu ook niet. Het is helemaal droog om haar heen, maar het blijft een feit. Ze is aardig onrustig.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
keukenseance van Colindaquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En ook enorm oninteressant. Ik hoop dat de andere streams ons niet weer in de steek laten.quote:
Welterusten mensen![]()
![]()
Dat is iets van vroeger. Tegenwoordig is het niet zo heel bijzonder ( of vooral gevaarlijk ) om er voor uit te komen dat je Vrijmetselaar of Rozenkruizer bent. Maar het wordt nog steeds als niet chique gezien om iemand anders te benoemen.quote:FHRITP
Aldus HiDiHo Herriot.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
het gaat nog minimaal 2 dagen duren denk ik![]()
Zou best kunnen, maar je ziet, dat ze af en toe weeen heeft. Dan trekt zij haar kont als het ware omhoog. (naar zich toe)quote:Op maandag 7 juli 2014 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
het gaat nog minimaal 2 dagen duren denk ik![]()
Ik luister tenminste naar de veeartsquote:![]()
en die zei 2 a 3 dagen eerder of later is gebruikelijk
O dat. Tja. die meid heeft gewoon heel lang naar de streams gekeken en aantekeningen gemaakt. Bij onbekenden hoeft ze alleen maar naar lichaamstaal te kijken of ze warm zit of koud.quote:![]()
Zag je het? Dit dus. Nu deed ze het weer.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik luister tenminste naar de veearts![]()
en die zei 2 a 3 dagen eerder of later is gebruikelijk![]()
![]()
En zelfs met 6 maanden aantekeningen maken is het beschamend wat ze presteert tijdens die readingsquote:Op maandag 7 juli 2014 01:03 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
O dat. Tja. die meid heeft gewoon heel lang naar de streams gekeken en aantekeningen gemaakt. Bij onbekenden hoeft ze alleen maar naar lichaamstaal te kijken of ze warm zit of koud.
FHRITP
Dank je voor je antwoord. Hier heb ik iets aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is iets van vroeger. Tegenwoordig is het niet zo heel bijzonder ( of vooral gevaarlijk ) om er voor uit te komen dat je Vrijmetselaar of Rozenkruizer bent. Maar het wordt nog steeds als niet chique gezien om iemand anders te benoemen.
Werd ook vaak heel geheimzinnig over gedaan vroeger. Nu hoor je er bijna helemaal niets meer van.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dank je voor je antwoord. Hier heb ik iets aan.![]()
Geen idee het leek erg op een gewone sigaret namelijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:06 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zouden ze dat niet allemaal gaan doen dan?🐱![]()
Er naastquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hij was heel klein hoor, maar het zou kunnen ja. Vond het iets te klein voor een rat.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:07 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat zijn toch echt ratten hoor. Muisjes wijn veel kleiner.![]()
Er is iemand..Ruud? oh RonAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Verbaasd mij niets. Hij zal wel niet gaan stoppen met het idee, dat hij er eerdaags uit ligt.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Geen idee het leek erg op een gewone sigaret namelijk.![]()
Ron is druk aan het opruimen.
Kan de rest morgen weer zeiken dat hij zich aan de groep onttrekt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Er liep er net 1 vlak achter de koe. Daardoor kon je zien, dat het geen muis maar een rat was. Muizen zijn echt heel ieniemienie.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:08 schreef Lolita92 het volgende:
[..]
Hij was heel klein hoor, maar het zou kunnen ja. Vond het iets te klein voor een rat.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:10 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Er liep er net 1 vlak achter de koe. Daardoor kon je zien, dat het geen muis maar een rat was. Muizen zijn echt heel ieniemienie.oke
![]()
KooK!!quote:Op maandag 7 juli 2014 01:10 schreef Lolita92 het volgende:
Als hij nou even bij de koe zou gaan kijken, zou ik helemaal blij zijn!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zo. Nog even wat kakkerlakken dood meppen. (en daardoor meer eitjes verspreiden. heb ik me laten vertellen)![]()
Wel lekker frisquote:
trustequote:Op maandag 7 juli 2014 01:07 schreef Cir het volgende:
![]()
Bief dr optreden voor zover
ben dr weg van coss![]()
![]()
Wat een klootzak die Ron. Gaat s`nachts lopen opruimen in z`n eentje.
En dan morgen klagen dat niemand hielp![]()
Eruit met die enge nachtbraker![]()
![]()
Slaap lekker allenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:15 schreef Luna1956 het volgende:
Ik ook. Trusten voor de die hards die Bief in de gaten willen houden.![]()
![]()
Als iemand het kalf ziet geboren worden dan stuurt hij/zij 2 mensen een berichtje (op 06) en die twee sturen ook weer naar 2 mensen etc etc. Dan weet iedereen het binnen notime! hahaquote:
Maar ben niet serieus hoor, was maar een grapje.![]()
trustequote:Op maandag 7 juli 2014 01:15 schreef Luna1956 het volgende:
Ik ook. Trusten voor de die hards die Bief in de gaten willen houden.![]()
![]()
trustequote:Op maandag 7 juli 2014 01:16 schreef Lolita92 het volgende:
Slaaplekker allemaal. Ik ga er ook pitten.![]()
![]()
En is er een hype omtrent Utopia.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
En waar halen ze deze informatie vandaan? Want volgens Ruud zijn er ruim een miljoen kijkers![]()
Deed ie eerder vanavond ook al. Zoiets van: het zijn altijd dezelfden". Niemand vraagt hem iets.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:14 schreef .Exe het volgende:
Wat een klootzak die Ron. Gaat s`nachts lopen opruimen in z`n eentje.
En dan morgen klagen dat niemand hielp![]()
Eruit met die enge nachtbrakerLeipe shit ouwe![]()
Hij probeert zich in de gunst van de kijker te wurmen. Waarschijnlijk om te laten zien dat het aan hem niet gelegen heeeft en rest luie assholes zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Deed ie eerder vanavond ook al. Zoiets van: het zijn altijd dezelfden". Niemand vraagt hem iets.
Ja heel erg triest, en ze doet ook persoonlijke seances voor 75 Euro, maar daar heeft nogquote:
niemand zich voor aangemeld ......![]()
Van de week was het nog 50 euro voor individue en keukenseances met 10 personen maximaal voor 250 euroquote:Op maandag 7 juli 2014 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja heel erg triest, en ze doet ook persoonlijke seances voor 75 Euro, maar daar heeft nog
niemand zich voor aangemeld .....Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Huub...geef Bief terug...ik wil frutje staren
Daar ben ik dan wel weer blij omquote:Op maandag 7 juli 2014 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja heel erg triest, en ze doet ook persoonlijke seances voor 75 Euro, maar daar heeft nog
niemand zich voor aangemeld .....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die walgelijke oplichting moet eigenlijk direct stoppen.quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Klopt, maar deze is inmiddels 75 Euro.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:22 schreef Paco55 het volgende:
Van de week was het nog 50 euro voor individue en keukenseances met 10 personen
maximaal voor 250 euro
.![]()
Door nu op te ruimen hebben de bewoners morgen meer tijd voor de musical
Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
idd....dat wijf op TV ook snachtsquote:Op maandag 7 juli 2014 01:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Die walgelijke oplichting moet eigenlijk direct stoppen.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik las dat Ruud een rookmachine heeft voor de brand "grap" ?
Zijn ze bij de redactie echt helemaal hun laatste restje verstand kwijt om zoiets door te laten gaan???
Serieus, je gaat voor de grap doen of er brand is... Denk eens 1 seconde na wat daar heel misschien aan foute boodschap van uitgaat.
Nog afgezien van het puur sadisme om proberen iemand te laten geloven dat er brand is. Wat is daar grappig aan.
Dit is dezelfde mongool die zich voor de fucking cliniclowns wilde inzetten.
Ga eens kijken in Beverwijk, achterlijke idioot. Kun je zien hoe grappig brand is.Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
Morgen is iedereen super gemotiveerd. Waarschijnlijker is dat ze ziek, zwak of misselijk zijn bij de gedachte. Ik voorzie een hoop gezeik.
jah er kan heel wat paniek uitbreken. En weer voor de stemmingenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:28 schreef Rica het volgende:
Zijn ze bij de redactie echt helemaal hun laatste restje verstand kwijt om zoiets door te laten gaan???
Serieus, je gaat voor de grap doen of er brand is... Denk eens 1 seconde na wat daar heel misschien aan foute boodschap van uitgaat.
Nog afgezien van het puur sadisme om proberen iemand te laten geloven dat er brand is. Wat is daar grappig aan.
Dit is dezelfde mongool die voor de fucking cliniclowns wilde inzetten.
Ga eens kijken in Beverwijk, achterlijke idioot. Kun je zien hoe grappig brand is.![]()
![]()
Dat gaat ie niet doen hoor......mag vast nietAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Grrr, ik weet over 3de graad verbranding, ik doe nu evenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:28 schreef Rica het volgende:
Dit is dezelfde mongool die voor de fucking cliniclowns wilde inzetten.
Ga eens kijken in Beverwijk, achterlijke idioot. Kun je zien hoe grappig brand is.![]()
Sukkel dat het er is.![]()
die kunnen ze dan in het budget van de Musical gooien, scheelt Ruud weerquote:Op maandag 7 juli 2014 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
Dat gaat ie niet doen hoor......mag vast niet![]()
schandalig...het zou verboden moeten worden !quote:Op maandag 7 juli 2014 01:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Die walgelijke oplichting moet eigenlijk direct stoppen.![]()
Thanks, had ik gedaan maar werkt niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
rechtermuis op afbeelding, dan de afbeeldingslocatie of afbeeldingseigenschap kopieeren en bij dit icoontje [ afbeelding ] op Fok! plakken
[ afbeelding ]Assumption is the mother of all fuck-ups?
Assumption makes an ass of U & Me?![]()
Bedankt voor de update in je agenda: UTO / Utopia Agendaquote:Op maandag 7 juli 2014 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
Dat gaat ie niet doen hoor......mag vast niet.![]()
Ik vond het vanmorgen wat sneu dat er weer geen hond op is komen dagen maar als ik zoiets weer lees gun ik het ze van harte.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Grrr, ik weet over 3de graad verbranding, ik doe nu even![]()
Sukkel dat het er is.
Mensen liggen te slapen en je gaat doen of er brand is. Wat voor verwrongen geest heb je als je denkt dat dit grappig is??
Vorige maand nog een jochie zichzelf in brand gestoken die een grap wilde uithalen. 80% verbrand. Gaat het ws. halen maar is voor de rest van zijn leven verminkt.
Vooral grappen over brand op TV uitzenden mensen. Is top TV
Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Nou ben ik niet zo van het verbieden. Maar ik meen echt dat deze vrouw een gevaar voor de volksgezondheid is.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:33 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
schandalig...het zou verboden moeten worden !
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:35 schreef stoney69 het volgende:
[..]
Thanks, had ik gedaan maar werkt niet.
1 [img]url[/img] Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
Volgens mij staat er ontbijt en BBQquote:Op maandag 7 juli 2014 01:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aike heeft vandaag om 1700 uur een afspraak, weet iemand met wie ?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Donderdag vertelde Jolinda,dat ze ook aan DNA-Reading deed,dat is wat nieuws (volgens haar)quote:Op maandag 7 juli 2014 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Klopt, maar deze is inmiddels 75 Euro.
[ afbeelding ]
DNA-Reading ,het is toch om te gillen !!!!!!!![]()
[img]www.screencast.com/t/b85MAKgg8T[/img]Assumption is the mother of all fuck-ups?
Daar hebben we ook al voorbeelden van gezien. Werkt klote met geadopteerdenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:39 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Donderdag vertelde Jolinda,dat ze ook aan DNA-Reading deed,dat is wat nieuws (volgens haar)
DNA-Reading ,het is toch om te gillen !!!!!!!
[img]http://www.screencast.com/t/b85MAKgg8T[img]Assumption is the mother of all fuck-ups?
Ik dacht dat het met de Biomarkt voor aanstaande zaterdag te maken had, maar weet het niet zeker.quote:.![]()
Dit is de url
1 http://content.screencast.com/users/StoneyChicken/folders/Snagit/media/40cbee5b-4ae8-418c-9113-de1dc628ed0b/07.07.2014-00.40.png Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
Je mist de extensie bijvoorbeeld:quote:Op maandag 7 juli 2014 01:41 schreef stoney69 het volgende:
[img]http://www.screencast.com/t/b85MAKgg8T[img]
http://www.screencast.com/t/b85MAKgg8T.png
http://www.screencast.com/t/b85MAKgg8T.jpg
http://www.screencast.com/t/b85MAKgg8T.gif![]()
Ach...dat hoort bij Utopiaquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En ik zoek de code om een thumbnail te krijgen bij een Vimeo filmpjeWijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
gewoon https:// vervangen door http:// en youtube icoontje klikkenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:44 schreef Amputalent het volgende:
En ik zoek de code om een thumbnail te krijgen bij een Vimeo filmpje* Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
door HiDiHo VideoAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Reageren hier op is zo moeilijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:37 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik vond het vanmorgen wat sneu dat er weer geen hond op is komen dagen maar als ik zoiets weer lees gun ik het ze van harte.
Mensen liggen te slapen en je gaat doen of er brand is. Wat voor verwrongen geest heb je als je denkt dat dit grappig is??
Vorige maand nog een jochie zichzelf in brand gestoken die een grap wilde uithalen. 80% verbrand. Gaat het ws. halen maar is voor de rest van zijn leven verminkt.
Vooral grappen over brand op TV uitzenden mensen. Is top TV
Ik wil niet schelden en tieren hier, dus ik houd het bij ransaap en klootzak.
Ik .. nou ik hou maar op denk ik.![]()
bedanktquote:Op maandag 7 juli 2014 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gewoon http:// weghalen en youtube icoontje klikkenWijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
Het zal je LOT maar zijn* Video(link) verwijderd op last van Talpa
door amputalentWijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
ja sry...zie postquote:Op maandag 7 juli 2014 01:48 schreef Amputalent het volgende:
Het zal je LOT maar wezen
[youtube]vimeo.com/100054234[/youtube]
https vervangen door httpAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gewoon https:// vervangen door http:// en youtube icoontje klikken* Video(link) verwijderd op last van Talpa
door HiDiHo Video![]()
![]()
In 1 keer goed. Bravo!quote:Op maandag 7 juli 2014 01:48 schreef Amputalent het volgende:
Het zal je LOT maar wezen* Video(link) verwijderd op last van Talpa
door amputalentWelnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Je hebt de url gekopieerd uit de witte balk bovenaan je scherm,, je moet de afbeeldingslocatie / eigenschap hebben, die kopieer je door met je rechtermuisknop op de afbeelding zelf te gaan staan, en dan plakken bij dit icoontje op fokquote:![]()
Bij het invoerveld heb je ook een previewknop,zo kan je eerst zien hoe het er uit komt te zien voor je je bericht invoert![]()
![]()
geweldigquote:Op maandag 7 juli 2014 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja sry...zie post
https vervangen door httpWijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
lol....18+ je moet inloggen denk ikquote:
edit: nu moet hij het wel doenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
welk vimeo filmpje ?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:44 schreef Amputalent het volgende:
En ik zoek de code om een thumbnail te krijgen bij een Vimeo filmpje![]()
Het is al geluktWijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
Dat kan niet hé...dan verhongeren de restquote:Op maandag 7 juli 2014 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Elite stem op Vanessa is denk ik zeer doeltreffend deze keer, weg met die kut tokkie ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat het nu opgepikt wordt en men op tijd hun verstand eventjes gebruikt.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Reageren hier op is zo moeilijk.
Ik wil niet schelden en tieren hier, dus ik houd het bij ransaap en klootzak.
Ik .. nou ik hou maar op denk ik.
Het is zo dom. Nog steeds sta ik elke keer weer verbaast hoe vakkundig men hun eigen programma de nek omdraait. Het lijkt wel alsof ze willen dat het mislukt.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Kan ie hem daarna doorgeven aan Rienkquote:Op maandag 7 juli 2014 01:55 schreef stoney69 het volgende:
Ron gaat weer ff rukken met de laptop
[ afbeelding ]![]()
![]()
volgens mij is zaterdag musical en zondag biomarkt.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met de Biomarkt voor aanstaande zaterdag te maken had, maar weet het niet zeker.![]()
Zie jij dit tot december lopen ?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Misschien dat het nu opgepikt wordt en men op tijd hun verstand eventjes gebruikt.
Het is zo dom. Nog steeds sta ik elke keer weer verbaast hoe vakkundig men hun eigen programma de nek omdraait. Het lijkt wel alsof ze willen dat het mislukt.
Ik niet, denk dat het straks gebeurd is met Utopia.![]()
Colinda zei het eigenlijk mooi "de kracht is uit utopia"Wijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig![]()
Proost !quote:Op maandag 7 juli 2014 01:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Elite stem op Vanessa is denk ik zeer doeltreffend deze keer, weg met die kut tokkie ....![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja, want Gio had de PB alquote:Assumption is the mother of all fuck-ups?
dan maak ik er 1 vanWijsheid met gebreken, Lopend vuurtje, Niet over iemand heen lopend, Brekebeentje, Monopotig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |