Zag je dit? Het lijkt net of zij haar kont een beetje optilt. Dat is volgens mij een wee of een pers. Hoe je dat ook noemt.quote:
Volgens Aike of Gio zijn er 80.000 streamers. Ik denk zelf dat het er veel minder zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen de koe aan het bekijken zijn nu
Komt er dus best wel BBQ-ready uit zo'n kalfquote:Op maandag 7 juli 2014 00:45 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Poten komen ook eerst en meteen daarna het koppie. Koppie ligt op de pootjes gevouwen.
Alsof je 24/7 met je collega's opgescheept zit.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Exact, zo werkt het. In het echte leven hou je het ook niet vol zo lang zo dicht bovenop iemand te zitten zonder dat diens vervelende trekjes gaan irriteren.
Of je partnerquote:Op maandag 7 juli 2014 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsof je 24/7 met je collega's opgescheept zit.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
normaal loopt dat 'recht' naar beneden, als die bobbel zo ver onder de staart vandaan komt dan zit de kop eronder, en is het bijna zover
Hij had isa op de stoel kunnen zetten vorige maand. Billy wou dat en probeerde hem over te halen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus mn bedenkingen bij.
En waar halen ze deze informatie vandaan? Want volgens Ruud zijn er ruim een miljoen kijkersquote:Op maandag 7 juli 2014 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens Aike of Gio zijn er 80.000 streamers. Ik denk zelf dat het er veel minder zijn.
Aub niet zeg. Niet nog zo'n portret.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik sta ook niet vreemd te kijken als er een klein Ruudje uit Bief komt
En reken dat het mals isquote:Op maandag 7 juli 2014 00:46 schreef rico80 het volgende:
[..]
Komt er dus best wel BBQ-ready uit zo'n kalf
Dat denk ik ook. In het begin waren het er heel veel, maar nu volgens mij niet meer. Volgens mij alleen nog maar als er ECHT iets gebeurd daar.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens Aike of Gio zijn er 80.000 streamers. Ik denk zelf dat het er veel minder zijn.
BIEF ZENDERCHECK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op maandag 7 juli 2014 00:43 schreef Lolita92 het volgende:
Heeft de stal überhaupt een microfoon? Volgens mij niet.
15 Juli de ouders van Isa, die hebben wij nog nooit gezien volgens mij.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staan wel leuke dingen op de agenda volgende maand:
2 augustus: Masterclass klassieke muziek met Arie Boomsma en Thierry Baudet.
14 augustus: Utopia academie met de Iceman, Wim Hof van 1900-2200 uur.
blijft mooi een geboortequote:Op maandag 7 juli 2014 00:45 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Poten komen ook eerst en meteen daarna het koppie. Koppie ligt op de pootjes gevouwen.
Zenderkamer is leuker...kunnen ze het script van de bevalling nog even doornemenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
BIEF ZENDERCHECK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Denk eerder dat dit hem door achter is ingefluisterd. Zij weten daar allemaal, dat isa behoorlijk populair is en dat zij niet weggestemd gaat worden, voor het kalf er is.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij had isa op de stoel kunnen zetten vorige maand. Billy wou dat en probeerde hem over te halen.
Maar het was Ruud die zei nee, ik wil dat Isa ook bij de geboorte van het kalfje is, dat heeft ze wel verdiend. Dat is een positief puntje voor Ruud.
(Maar ik blijf hem verder wel een ranzige lamzak vinden hoor)
Die heeft thuis al gezien dat er niks aan de hand is. Anders hadden we hem al lang in beeld gehad.quote:
Ja zeker, maar haar vader komt niet .......quote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef Punkman het volgende:
15 Juli de ouders van Isa, die hebben wij nog nooit gezien volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |