Ik heb daar serieus mn bedenkingen bij.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar omgekeerd ook niet.
Ik mag Ruud niet, maar als Bief gaat kalveren dan roept hij haar wel.
In tegenstelling van die teek die constant op zijn lul zit en luistert naar de naam Billy.
hij houd zich nou wat in, maar heeft belooft dat hij weer streken uit zou gaan halen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af, hoe het komt, dat Lot zo hoog staat bij de wegstem poll. Die staat op 78 en Ruud op 18. Van mij mag hij liever vandaag dan morgen weg.
Dat was Ruud in de loods die naar de wc ging. Geluid staat op de loods, niet op de stal.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:39 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik hoorde daarnet wel iemand lopen en die liep duidelijk langs de koeien. Leek meer op sjokken.
Ja, momenteel wel, maar het lijkt me toch niet, dat wel vergeten zijn, wat een idiote uitvreter die gozer is. (sorry voor mijn woorden, maar ik heb er geen andere voor)quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat het bij Ruud vooral zijn acties zijn en bij lot het de hele dag getetter in die zender is. Lot drukt een veel grotere negatieve stempel op de groep dan Ruud doet.
Ik erger me op een andere manier aan Lot dan aan Ruud. Ruud is gewoon dom. Lot is een geraffineerde. Die is kwaadaardig. En het merendeel van de streamers ziet het zoals het werkelijk is.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af, hoe het komt, dat Lot zo hoog staat bij de wegstem poll. Die staat op 78 en Ruud op 18. Van mij mag hij liever vandaag dan morgen weg.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben nu in principe iedere nacht een biefstream.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben nu in principe iedere nacht een biefstream.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen de koe aan het bekijken zijn nu
Knipoogt ie al naar je?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als het kalf met de staart kwispelt zit ie er buiten, net of het kopje al onder de staart zit.
Yep. Ik had een paar dagen terug urenlang Nico op mijn stream. Ik kon haar al gauw niet meer uitstaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Het hangt een beetje af van wie er veel in beeld is. Het is dan weer eens een paar dagen die, en dan weer die. Degene in beeld kan enorm gaan irriteren; is ie weer uit beeld, dan zakt de ergernis. Dat zie je dan terug in onze stemmen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Als het kalf met de staart kwispelt zit ie er buiten, net of het kopje al onder de staart zit.
Joh......quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik voel het exact zo. Ik wil Marjet en Ruud ook wel een Lau en De Fles ben ik ook zat. Maar Lot is van een ander kaliber, die moet er echt asap uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik erger me op een andere manier aan Lot dan aan Ruud. Ruud is gewoon dom. Lot is een geraffineerde. Die is kwaadaardig. En het merendeel van de streamers ziet het zoals het werkelijk is.
Weet zeker dat Ruud Isa zou roepen, mag Ruud niet, maar Ruud wou ook niet meegaan met Billy om 6 stemmen op Isa te gooien, omdat Ruud vond dat ze er bij hoort te zijn met de geboorte.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus mn bedenkingen bij.
Ja en speelt het ook niet mee, dat het lijkt alsof zij heel erg gespaard wordt door achter?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hij houd zich nou wat in, maar heeft belooft dat hij weer streken uit zou gaan halen.
Iedereen is het gekonkel en geroddel van LOT meer dan zat. En het overal haar kont voor wegdraaien.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar omgekeerd ook niet.
Ik mag Ruud niet, maar als Bief gaat kalveren dan roept hij haar wel.
In tegenstelling van die teek die constant op zijn lul zit en luistert naar de naam Billy.
Exact, zo werkt het. In het echte leven hou je het ook niet vol zo lang zo dicht bovenop iemand te zitten zonder dat diens vervelende trekjes gaan irriteren.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Ik had een paar dagen terug urenlang Nico op mijn stream. Ik kon haar al gauw niet meer uitstaan.
Ik iig welquote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef GekkePoes het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen de koe aan het bekijken zijn nu
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Oke. Dan komt het zeker, omdat ik dit graag wil. Niet gek om af en toe bij dat beest te gaan kijken. (ook al staan er dag en nacht camera's op dat beest.)quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat was Ruud in de loods die naar de wc ging. Geluid staat op de loods, niet op de stal.
Poten komen ook eerst en meteen daarna het koppie. Koppie ligt op de pootjes gevouwen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:42 schreef Amputalent het volgende:
Als de kop er uit komt zie je ook de voorpoten er uit komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |