oh ja...dat moest ik nog doenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staan wel leuke dingen op de agenda volgende maand:
2 augustus: Masterclass klassieke muziek met Arie Boomsma en Thierry Baudet.
14 augustus: Utopia academie met de Iceman, Wim Hof van 1900-2200 uur.
Met die kak ouwe vaar van der. Rotary type. Misschien een vrijmetselaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
15 Juli de ouders van Isa, die hebben wij nog nooit gezien volgens mij.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef blanket het volgende:
[..]
Zenderkamer is leuker...kunnen ze het script van de bevalling nog even doornemen
koelinda?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En vergeet de reading niet van Colinda vanavond .....
Lot zei dat inderdaad ook tegen Billy, dat als ze op Isa zouden gaan stemmen dat Ruud en Billy het zwaar zouden krijgen de volgende ronde.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:51 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit hem door achter is ingefluisterd. Zij weten daar allemaal, dat isa behoorlijk populair is en dat zij niet weggestemd gaat worden, voor het kalf er is.
Ruud is juist het rancuneust van allemaal.
Is haar vader vrijmetselaar? Weet je ook welke loge?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:52 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Met die kak ouwe vaar van der. Rotary type. Misschien een vrijmetselaar.
Billy was dan niet op de hoogte.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:51 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Denk eerder dat dit hem door achter is ingefluisterd. Zij weten daar allemaal, dat isa behoorlijk populair is en dat zij niet weggestemd gaat worden, voor het kalf er is.
Ruud is juist het rancuneust van allemaal.
die krijgt morgen een reading van Vanessa over het opgemaakte vleesquote:Op maandag 7 juli 2014 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
hihi ,dat heppik nou ook vaak ,.... die 1quote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
BIEF ZENDERCHECK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
over zulke dingen tik je nietquote:Op maandag 7 juli 2014 00:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
Is haar vader vrijmetselaar? Weet je ook welke loge?
Zoiets meen ik wel eens gehoord te hebben toen ISA het had over de verschillende clubjes waar hij lid van was. Maar ik geloof niet dat ze het over een bepaalde loge heeft gehad.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
haha, ik dacht waar heb jij het over. Was me niet eens opgevalllenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
hihi ,dat heppik nou ook vaak ,.... die 1
nou ,dan weet ik dat ook......quote:Op maandag 7 juli 2014 00:52 schreef Amputalent het volgende:
Zolang we dit nog niet zien is er niks aan de hand
Waarom eigenlijk niet?quote:
Haar pa is advocaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:54 schreef rico80 het volgende:
[..]
hihiquote:Op maandag 7 juli 2014 00:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha, ik dacht waar heb jij het over. Was me niet eens opgevalllen
Hier is de vruchtzak nog intact. Die is ook wel eens stuk en dan komt er allemaal vocht uit de koe lopen en dat zien we nu ook niet. Het is helemaal droog om haar heen, maar het blijft een feit. Ze is aardig onrustig.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:52 schreef Amputalent het volgende:
Zolang we dit nog niet zien is er niks aan de hand
Eigenlijk is het heel triest....quote:Op maandag 7 juli 2014 00:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |