SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Nieuwe kandidaten die tegen elkaar met een verkiezing gaan strijden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Henk (28)
• Sonny (33)
• Tim (24)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juli:
DI 8-7 Nominatie.
WO 9-7 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 13-7 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 14-7 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
[ Bericht 99% gewijzigd door Gert op 07-07-2014 00:15:20 ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Gert, kun je de OP erin knallen?
Vorige deel was gesloten bij post 296.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nee, deze is handmatig geopend, staat ook niet in de reeks.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Bief in de strekstand,.....
het gaat iig vandaag gebeuren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zal er mee te maken hebben dat ik een gedicht en wat posts die dat quootten verwijderd heb.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Gert, kun je de OP erin knallen?
Vorige deel was gesloten bij post 296.
OP zit er in, zal het topic ook even linken in de reeks.
Mensen, hier voortaan graag jullie gedichten:UTO / Het Grote Utopia Gedichtentopic
Zoals gezegd, een linkje naar je post daar mag in de COS, maar hier geen gedichten meer aub."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
op stream 1 werd net ingezoomed op etensresten .... iemand een kakkerlak gezien?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dank je.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal er mee te maken hebben dat ik een gedicht en wat posts die dat quootten verwijderd heb.
Mensen, hier voortaan graag jullie gedichten:UTO / Het Grote Utopia Gedichtentopic
Zoals gezegd, een linkje naar je post daar mag in de COS, maar hier geen gedichten meer aub.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
foeiquote:Op maandag 7 juli 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal er mee te maken hebben dat ik een gedicht en wat posts die dat quootten verwijderd heb.
Zoals gezegd, een linkje naar je post daar mag in de COS, maar hier geen gedichten meer aub.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was de laatste en dacht. Dit keer gaat het mij lukken, maar alles wat ik probeerde het lukte niet. Het Cos nr. stond er steeds niet in. Wilde nu eindelijk eens een nieuwe openen zonder fouten. Raakte lichtelijk in paniek. What to do, what to do dacht ik. Maar goed. Nu heb jij het gedaan. Thanks.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, deze is handmatig geopend, staat ook niet in de reeks.![]()
ik had de vorige topic gerapporteerd, die kan je dan weghalenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals gezegd, een linkje naar je post daar mag in de COS, maar hier geen gedichten meer aub.![]()
![]()
ik kon ook niet een nieuwe openenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel mooi dat je niet kunt openen als je hebt zitten dichten.![]()
![]()
Jij was inderdaad de hekkensluiter, maar de automatische functie 'open nieuw deel' was er niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:20 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik was de laatste en dacht. Dit keer gaat het mij lukken, maar alles wat ik probeerde het lukte niet. Het Cos nr. stond er steeds niet in. Wilde nu eindelijk eens een nieuwe openen zonder fouten. Raakte lichtelijk in paniek. What to do, what to do dacht ik. Maar goed. Nu heb jij het gedaan. Thanks.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel mooi dat je niet kunt openen als je hebt zitten dichten.![]()
Gert, dank voor de OP en het reeksen.![]()
Hoe heb jij dan een nieuw deel geopend ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij was inderdaad de hekkensluiter, maar de automatische functie 'open nieuw deel' was er niet.![]()
Gezond verstand gebruiken, indien aanwezig.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoe heb jij dan een nieuw deel geopend ?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef Lolita92 het volgende:
Ja halllllooooo. Wat is dit voor een onzin. Wilde net gaan slapen.. komt dat kalf bijna...![]()
en ik wil het zien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tja, dan word het hem voor mij dus niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken, indien aanwezig.![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
daarom niet,....quote:Op maandag 7 juli 2014 00:23 schreef Lolita92 het volgende:
waarom maken ze isa/ruud niet wakker...?
lekker rustig zo ,toch?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Juist en die zocht ik de hele tijd. Ben ik een keer aan de beurt, gebeurd er ditquote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij was inderdaad de hekkensluiter, maar de automatische functie 'open nieuw deel' was er niet.![]()
![]()
Kan Lot nog wat van leren ...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:25 schreef GekkePoes het volgende:
omg, die koe gaat snel wat gewicht kwijt raken![]()
![]()
De vieze dwaas liep weer te gillen. Gaat daarna als een idioot Billy aaien, die daar weer wakker van schrikt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dit bedoelde ik ,..... Tanx...quote:
ehh nee wordt Rob vastnie vrolijk van
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat was jou TT geweest ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:26 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Juist en die zocht ik de hele tijd. Ben ik een keer aan de beurt, gebeurd er dit![]()
ze leek net op haar zij te willen gaan liggen, achterpoot strekt ook.
Maar zo liggen ze wel vaker. Als ze helemaal op haar zij gaat liggen en de poten stijf naar beneden heeft dan duurt het niet lang meer.![]()
Cos nr. overnemen en dan openen?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken, indien aanwezig.![]()
Zit Ruud nu ook al aan Lot ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:26 schreef GekkePoes het volgende:
Ruud is met zijn andere koetje aan het knuffelen.![]()
![]()
![]()
Ik had: En Bief bevalt het een beetje in Utopia?quote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Ja, nieuw topic openen, COS van maken, nummer ophogen en een mod zien te vinden die de OP erin wil zetten en de COS wil reeksen zodat het volgende deel wel weer automatisch gaat.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
sjeemig wat een signalen waar je op moet lettenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ze leek net op haar zij te willen gaan liggen, achterpoot strekt ook.
Maar zo liggen ze wel vaker. Als ze helemaal op haar zij gaat liggen en de poten stijf naar beneden heeft dan duurt het niet lang meer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |