quote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef Lolita92 het volgende:
Ja halllllooooo. Wat is dit voor een onzin. Wilde net gaan slapen.. komt dat kalf bijna...
Tja, dan word het hem voor mij dus niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken, indien aanwezig.
daarom niet,....quote:Op maandag 7 juli 2014 00:23 schreef Lolita92 het volgende:
waarom maken ze isa/ruud niet wakker...?
Juist en die zocht ik de hele tijd. Ben ik een keer aan de beurt, gebeurd er ditquote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij was inderdaad de hekkensluiter, maar de automatische functie 'open nieuw deel' was er niet.
Kan Lot nog wat van leren ...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:25 schreef GekkePoes het volgende:
omg, die koe gaat snel wat gewicht kwijt raken
Dit bedoelde ik ,..... Tanx...quote:
Wat was jou TT geweest ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:26 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Juist en die zocht ik de hele tijd. Ben ik een keer aan de beurt, gebeurd er dit
Cos nr. overnemen en dan openen?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gezond verstand gebruiken, indien aanwezig.
Zit Ruud nu ook al aan Lot ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:26 schreef GekkePoes het volgende:
Ruud is met zijn andere koetje aan het knuffelen.
Ik had: En Bief bevalt het een beetje in Utopia?quote:
Ja, nieuw topic openen, COS van maken, nummer ophogen en een mod zien te vinden die de OP erin wil zetten en de COS wil reeksen zodat het volgende deel wel weer automatisch gaat.quote:
sjeemig wat een signalen waar je op moet lettenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ze leek net op haar zij te willen gaan liggen, achterpoot strekt ook.
Maar zo liggen ze wel vaker. Als ze helemaal op haar zij gaat liggen en de poten stijf naar beneden heeft dan duurt het niet lang meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |