Komt ie nog goed weg, want die 5s mag je bij een normale pitstop doen.quote:
Nee hoor. S&G mag je niet combineren met een pitstop....quote:Op zondag 6 juli 2014 15:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Komt ie nog goed weg, want die 5s mag je bij een normale pitstop doen.
Jawel, dat zegt Olav netquote:Op zondag 6 juli 2014 15:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee hoor. S&G mag je niet combineren met een pitstop....
Jawel.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee hoor. S&G mag je niet combineren met een pitstop....
Sinds ze die 5-seconden straf hebben. Je mag ook volledig legaal hem niet nemen geen pitstop meer maken en 5 seconden bij je eindtijd opgeteld krijgen.quote:
http://www.formula1.com/i(...)ations/8683/fia.htmlquote:16.3 The stewards may impose any one of the penalties below on any driver involved in an Incident:
a) A five second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop at his pit for at least five seconds and then re-join the race. The relevant driver may however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of the race. In such cases five seconds will be added to the elapsed race time of the driver concerned.
b) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without stopping.
c) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop at his pit for at least ten seconds and then re-join the race.
If either of the three penalties above are imposed during the last three laps, or after the end of a race, Article 16.4b) below will not apply and five seconds will be added to the elapsed race time of the driver concerned in the case of a) above, 20 seconds in the case of b) and 30 seconds in the case of c).
Dan valt die straf nog mee.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Sinds ze die 5-seconden straf hebben. Je mag ook volledig legaal hem niet nemen en 5 seconden bij je eindtijd opgeteld krijgen.
[..]
http://www.formula1.com/i(...)ations/8683/fia.html
Daar staat niet bij dat je hem ook mag nemen bij een reguliere stop, staat letterlijk dat ie na die 5s terug de race in moet.. De 10s S&G mocht vroeger toch ook niet genomen worden bij een normale pitstop.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Sinds ze die 5-seconden straf hebben. Je mag ook volledig legaal hem niet nemen geen pitstop meer maken en 5 seconden bij je eindtijd opgeteld krijgen.
[..]
http://www.formula1.com/i(...)ations/8683/fia.html
Eens dat het er niet letterlijk staat, maar anders zou het waanzin zijn dat er maar 5 seconden bij komt aan het eind.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Daar staat niet bij dat je hem ook mag nemen bij een reguliere stop. De 10s S&G mocht vroeger toch ook niet genomen worden bij een normale pitstop.
Maar goed het zal wel zo zijn zeker.
Er staat zelfs letterlijk dat ie na die 5s terug de race in moetquote:Op zondag 6 juli 2014 15:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Eens dat het er niet letterlijk staat, maar anders zou het waanzin zijn dat er maar 5 seconden bij komt aan het eind.
twitter:RachelBrookesTV twitterde op zondag 06-07-2014 om 15:18:41Wow Kimi Raikkonen took 47G in that impact. #BritishGP #SkyF1 #ssn reageer retweet
Ik denk dat Rosberg ook genoeg cadeautjes heeft gehad, Hamilton is al twee keer uitgevallen, tegenover nul voor Rosberg. Zou leuk zijn voor het kampioenschap als Rosberg nu eens de lul is.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:37 schreef JohnB52 het volgende:
Rosberg probleem. Dan is het een cadeautje voor Hamilton
Klopt, de motoren maken toch echt het verschil dit jaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:38 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen Mercedes motor hebt
Ja dan kon ik één van mijn drie schermen uitzettenquote:Op zondag 6 juli 2014 15:37 schreef Twieki het volgende:
[..]
Dat zeker, en als er geen rode vlag was, was het nu voorbij.
80%quote:Op zondag 6 juli 2014 15:40 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hamilton is 100% aan het 1 stoppen
Het hele weekend al hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:41 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Force India is langzamer dan normaal
Snelle conclusie zo halverwege de racequote:Op zondag 6 juli 2014 15:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ok, Hamilton heeft gewonnenHijis sneller dan Rosberg
Ik snap niet waarom Alonso niet met zijn handen zwaaide om de start af te breken. Hij zag duidelijk dat hij out of position stond.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben Alonso-fan maar die 5 seconden zijn echt te weinig straf voor zo'n overtreding.
Hamilton is op een 1 stop en Rosberg op een 2, hij 0,5 sneller dan hem ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Snelle conclusie zo halverwege de race [ afbeelding ]
Omdat je dan achteraan mag gaan staan?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Alonso niet met zijn handen zwaaide om de start af te breken. Hij zag duidelijk dat hij out of position stond.
Ik deacht dat dat alleen mocht als de motor uit is gevallen.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Alonso niet met zijn handen zwaaide om de start af te breken. Hij zag duidelijk dat hij out of position stond.
Het was gewoon een klungelige fout, hij kijk zelf ook meteen rond van 'were the f*ck did I stop?!'.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben Alonso-fan maar die 5 seconden zijn echt te weinig straf voor zo'n overtreding.
Hamilton in de muur. Dat is goed voor het WK.quote:
Geweldig.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel mooi dat ik niet Rosberg heb in de F1 manager
quote:Op zondag 6 juli 2014 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hamilton in de muur. Dat is goed voor het WK.
Bottas in Williams' thuisracequote:
Dat zou ik prima vinden.quote:
Heb je een nieuwe TV nodig dan?quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 15:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Er is een kans dat McLaren op het podium eindigt
Het betekent vooral dat Lewisquote:
Maar 20 seconde achter op Vettel.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dit jaar wel ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
2 seconden.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:56 schreef zoem het volgende:
Hamilton kan 1s per ronde verliezen en nog winnen.
Verwachte reactie: ''die neger mag niet winnenquote:
En ze zijn sneller atm. Verder kan niemand met een renault/Ferrari motor Button inhalen vandaag.quote:
precies.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef twiFight het volgende:
En Alonso had veel warmere banden natuurlijk
Ok.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
FF wat actie moeten missen maar Federer wint de eerste set vs Djokovic in een tiebreak.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
FF wat actie moeten missen maar Federer wint de eerste set vs Djokovic in een tiebreak.
Rot op met je tennis.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
Leuk. Maar ga dat niet hier posten voor mensen die dat nog willen kijkenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
Van mij mag hij de muur in rijdenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
Niets, was een knipoog naar de opmerkingen richting Hamilton nadat Rosberg uitviel.quote:
Mag ik niet meer doen geloof ikquote:
Zijn motor is zo zwak dat het DRS klepje weer dichtgaat zodra Alonso wegaccelereert.quote:
Ohja er zijn mensen die het nog willen kijken, ik ben daar nooit zo goed in geweest. Dan heb ik de uitslag al opgezochtquote:Op zondag 6 juli 2014 16:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Mag ik niet meer doen geloof ikmaar denk dat de race wel afgelopen is voor de 2de set is afgelopen.
Was dat niet bij hard remmen?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:08 schreef Fer het volgende:
Harvest lampje, dacht dat het gewoon gas los betekende.
nee dan hadden jullie het wel gemerkt als dat zo wasquote:
Vettel was ook al aan het jankenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef JohnB52 het volgende:
Alonso de huilerd als t niet gaat zoals hij wil
Dan had ie Kimi wat later moeten laten crashenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
volgens Symonds gaat Alonso dit niet volhouden
Denk niet dat Alonso op dat moment doelde.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef zoem het volgende:
Mwoah dat viel wel mee met de tracklimits. Zelfs een stuurmomentje daardoor.
Want die Vettel boordradio was idd om Alonso aan te moedigenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef JohnB52 het volgende:
Alonso de huilerd als t niet gaat zoals hij wil
Geen idee, was een herhaling met commentaar van BBCquote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Denk niet dat Alonso op dat moment doelde.
De lamp heeft verschillende functies. Reden 1 is voor in de regen. Voor zover ik weet is het verplicht om zodra de auto in 'regen-mode' staat ook de lamp te laten knipperen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:08 schreef Fer het volgende:
Harvest lampje, dacht dat het gewoon gas los betekende.
Hij pit alleen omdat hij het kanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef Sinister-D- het volgende:
100% 'n 1 stopper voor Hamilton, hè ButtonenLiverpoolfan [ afbeelding ]
Als hij het niet had gekund, had ie het ook niet gedaanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij pit alleen omdat hij het kan
Dat boeit niet, het was 100% een 1 stopperquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij pit alleen omdat hij het kan
Als Rosberg niet was uitgevallen, dan had hij niet gepitquote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat boeit niet, het was 100% een 1 stopper [ afbeelding ]
ik ook maar hier word ik echt strontziek vanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een Vettel fan, naar hij moet stoppen met dat gezeik
Als mijn tante Ludwien kloten had was het nonkel Ludo geweest.....quote:Op zondag 6 juli 2014 16:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Als Rosberg niet was uitgevallen, dan had hij volgens mij niet gepit
zo achterlijk is ie nou ook weer nietquote:Op zondag 6 juli 2014 16:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het is gwn wachten totdat Vettel Alonso eraf ramt
Nee, Vettel en Alonso zijn de enige 2 die korter dan 2s bij elkaar zitten.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gebeurt er verder nog iets op de baan?
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vettel kan echt niet inhalen...
Nog dubbel stom omdat ze allebei af en toe er naast gaan en het dus een pot en ketelverhaal is.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:22 schreef Vriezzer het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat zielige gezeik over track limits. Als een van de twee nu echt flink zou gaan afsnijden.. ok.. maar even met een wiel over de kerbs heen..
Gadverdamme. Verman jezelf of verlaat de racerij, verdomme.
Beter dan Button, die is Ricciardo nog niet voorbijquote:Op zondag 6 juli 2014 16:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het duurde maar zo'n 10 ronden...
Vind je het gek als je 7 sec achter hem rijdtquote:Op zondag 6 juli 2014 16:24 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Beter dan Button, die is Ricciardo nog niet voorbij
Je vergeet de allergrootste die vandaag helaas weer gaat winnenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
De 2 grootste huilbaby's in de F1 atm.
Onzin, de twee beste rijders in F1.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
De 2 grootste huilbaby's in de F1 atm.
Als DRS open staat waar dat niet mag is het wel degelijk een ander verhaal. Maar dan wil ik daar wel camerabeelden van zien.quote:
haten op de nieuwe Sennaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vergeet de allergrootste die vandaag helaas weer gaat winnen![]()
Ook hier vergeet je de beste die vandaag helaas weer gaat winnen.quote:
Yupquote:Op zondag 6 juli 2014 16:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf kan je uberhaupt DRS gebruiken waar het niet mag?
Nerdquote:
Normaal gesproken niet, maar dat systeem gaat ook wel eens stuk.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sennaquote:
4,3 hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Vind je het gek als je 7 sec achter hem rijdt
Hamilton jankt gelukkig nooitquote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
De 2 grootste huilbaby's. Verder is Hamilton dat.
Opnieuw, dat zijn Alonso en Vettelquote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SennaDat is de Mark Cavendish van de F1. Toffe gast buiten de baan, enorme jankneus in de baan.
Als zn drs echt open ging op plekken waar dat niet mocht, dan is dan het enige terechte gezeur. Rest is gewoon racen hoorquote:
joh, Alonso kan er gewoon niet tegen als hij wordt ingehaaldquote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Als zn drs echt open ging op plekken waar dat niet mocht, dan is dan het enige terechte gezeur. Rest is gewoon racen hoor
Tuurlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Als zn drs echt open ging op plekken waar dat niet mocht, dan is dan het enige terechte gezeur. Rest is gewoon racen hoor
Ah dat is een stuk logischer.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
Alonso zegt dat Vettel DRS kreeg omdat hij buiten de baan ging in de laatste bocht en daardoor dus meer snelheid het rechte stuk op ging.
En omdat Alonso en Vettel nu een beetje treist liepen te doen is Senna een normale en toffe gast en had ie alle recht om Prost in 1990 van de baan te rijden?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Opnieuw, dat zijn Alonso en Vettel
Niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:27 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoe ga je hem dan inhalen?
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En omdat Alonso en Vettel nu een beetje treist liepen te doen is Senna een normale en toffe gast en had ie alle recht om Prost in 1990 van de baan te rijden?
Dat impliceerde je met die post. Mijn post ging over Senna, niet over Hamilton.quote:
Dat is niet de bedoeling. Het DRS-systeem wordt geactiveerd zodra je op het activatiepunt binnen 1 seconden van je voorligger rijdt. Dan kan de coureur DRS inschakelen totdat hij remt. Dat werkt net zo als je DRS helemaal niet open hebt gehad.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeur om 'janken'. Het zijn sportmannen die met de adrenaline gierende door het lijf zo'n auto moeten besturen.
Die passie juist mooi.
" Papa Christian Alonso laat me er niet langs boehoe"quote:Op zondag 6 juli 2014 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeur om 'janken'. Het zijn sportmannen die met de adrenaline gierende door het lijf zo'n auto moeten besturen.
Die passie juist mooi.
Ik kan er wel om lachen hoor, maar ze zetten zichzelf wel altijd een beetje voor schut.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:29 schreef Fir3fly het volgende:
Die passie juist mooi.
Onzin. Ze willen winnen. Alles is geoorloofd.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen hoor, maar ze zetten zichzelf wel altijd een beetje voor schut.
Net als dat janken bij de scheids en schwalbes maken ook is geoorloofd?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin. Ze willen winnen. Alles is geoorloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |