Geweldig.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel mooi dat ik niet Rosberg heb in de F1 manager
quote:Op zondag 6 juli 2014 15:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hamilton in de muur. Dat is goed voor het WK.
Bottas in Williams' thuisracequote:
Dat zou ik prima vinden.quote:
Heb je een nieuwe TV nodig dan?quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 15:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Er is een kans dat McLaren op het podium eindigt
Het betekent vooral dat Lewisquote:
Maar 20 seconde achter op Vettel.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dit jaar wel ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
2 seconden.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:56 schreef zoem het volgende:
Hamilton kan 1s per ronde verliezen en nog winnen.
Verwachte reactie: ''die neger mag niet winnenquote:
En ze zijn sneller atm. Verder kan niemand met een renault/Ferrari motor Button inhalen vandaag.quote:
precies.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef twiFight het volgende:
En Alonso had veel warmere banden natuurlijk
Ok.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
FF wat actie moeten missen maar Federer wint de eerste set vs Djokovic in een tiebreak.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
FF wat actie moeten missen maar Federer wint de eerste set vs Djokovic in een tiebreak.
Rot op met je tennis.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
Leuk. Maar ga dat niet hier posten voor mensen die dat nog willen kijkenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
Van mij mag hij de muur in rijdenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
Niets, was een knipoog naar de opmerkingen richting Hamilton nadat Rosberg uitviel.quote:
Mag ik niet meer doen geloof ikquote:
Zijn motor is zo zwak dat het DRS klepje weer dichtgaat zodra Alonso wegaccelereert.quote:
Ohja er zijn mensen die het nog willen kijken, ik ben daar nooit zo goed in geweest. Dan heb ik de uitslag al opgezochtquote:Op zondag 6 juli 2014 16:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Mag ik niet meer doen geloof ikmaar denk dat de race wel afgelopen is voor de 2de set is afgelopen.
Was dat niet bij hard remmen?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:08 schreef Fer het volgende:
Harvest lampje, dacht dat het gewoon gas los betekende.
nee dan hadden jullie het wel gemerkt als dat zo wasquote:
Vettel was ook al aan het jankenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef JohnB52 het volgende:
Alonso de huilerd als t niet gaat zoals hij wil
Dan had ie Kimi wat later moeten laten crashenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
volgens Symonds gaat Alonso dit niet volhouden
Denk niet dat Alonso op dat moment doelde.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef zoem het volgende:
Mwoah dat viel wel mee met de tracklimits. Zelfs een stuurmomentje daardoor.
Want die Vettel boordradio was idd om Alonso aan te moedigenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef JohnB52 het volgende:
Alonso de huilerd als t niet gaat zoals hij wil
Geen idee, was een herhaling met commentaar van BBCquote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Denk niet dat Alonso op dat moment doelde.
De lamp heeft verschillende functies. Reden 1 is voor in de regen. Voor zover ik weet is het verplicht om zodra de auto in 'regen-mode' staat ook de lamp te laten knipperen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:08 schreef Fer het volgende:
Harvest lampje, dacht dat het gewoon gas los betekende.
Hij pit alleen omdat hij het kanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef Sinister-D- het volgende:
100% 'n 1 stopper voor Hamilton, hè ButtonenLiverpoolfan [ afbeelding ]
Als hij het niet had gekund, had ie het ook niet gedaanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij pit alleen omdat hij het kan
Dat boeit niet, het was 100% een 1 stopperquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij pit alleen omdat hij het kan
Als Rosberg niet was uitgevallen, dan had hij niet gepitquote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat boeit niet, het was 100% een 1 stopper [ afbeelding ]
ik ook maar hier word ik echt strontziek vanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een Vettel fan, naar hij moet stoppen met dat gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |