Geen idee, was een herhaling met commentaar van BBCquote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Denk niet dat Alonso op dat moment doelde.
De lamp heeft verschillende functies. Reden 1 is voor in de regen. Voor zover ik weet is het verplicht om zodra de auto in 'regen-mode' staat ook de lamp te laten knipperen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:08 schreef Fer het volgende:
Harvest lampje, dacht dat het gewoon gas los betekende.
Hij pit alleen omdat hij het kanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef Sinister-D- het volgende:
100% 'n 1 stopper voor Hamilton, hè ButtonenLiverpoolfan [ afbeelding ]
Als hij het niet had gekund, had ie het ook niet gedaanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij pit alleen omdat hij het kan
Dat boeit niet, het was 100% een 1 stopperquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij pit alleen omdat hij het kan
Als Rosberg niet was uitgevallen, dan had hij niet gepitquote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat boeit niet, het was 100% een 1 stopper [ afbeelding ]
ik ook maar hier word ik echt strontziek vanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een Vettel fan, naar hij moet stoppen met dat gezeik
Als mijn tante Ludwien kloten had was het nonkel Ludo geweest.....quote:Op zondag 6 juli 2014 16:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Als Rosberg niet was uitgevallen, dan had hij volgens mij niet gepit
zo achterlijk is ie nou ook weer nietquote:Op zondag 6 juli 2014 16:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het is gwn wachten totdat Vettel Alonso eraf ramt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |