Dit jaar wel ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:54 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Er is een kans dat McLaren op het podium eindigt
2 seconden.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:56 schreef zoem het volgende:
Hamilton kan 1s per ronde verliezen en nog winnen.
Verwachte reactie: ''die neger mag niet winnenquote:
En ze zijn sneller atm. Verder kan niemand met een renault/Ferrari motor Button inhalen vandaag.quote:
precies.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef twiFight het volgende:
En Alonso had veel warmere banden natuurlijk
Ok.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
FF wat actie moeten missen maar Federer wint de eerste set vs Djokovic in een tiebreak.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
FF wat actie moeten missen maar Federer wint de eerste set vs Djokovic in een tiebreak.
Rot op met je tennis.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
Leuk. Maar ga dat niet hier posten voor mensen die dat nog willen kijkenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
Van mij mag hij de muur in rijdenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:02 schreef opreis het volgende:
Niets, was een knipoog naar de opmerkingen richting Hamilton nadat Rosberg uitviel.quote:
Mag ik niet meer doen geloof ikquote:
Zijn motor is zo zwak dat het DRS klepje weer dichtgaat zodra Alonso wegaccelereert.quote:
Ohja er zijn mensen die het nog willen kijken, ik ben daar nooit zo goed in geweest. Dan heb ik de uitslag al opgezochtquote:Op zondag 6 juli 2014 16:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Mag ik niet meer doen geloof ikmaar denk dat de race wel afgelopen is voor de 2de set is afgelopen.
Was dat niet bij hard remmen?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:08 schreef Fer het volgende:
Harvest lampje, dacht dat het gewoon gas los betekende.
nee dan hadden jullie het wel gemerkt als dat zo wasquote:
Vettel was ook al aan het jankenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef JohnB52 het volgende:
Alonso de huilerd als t niet gaat zoals hij wil
Dan had ie Kimi wat later moeten laten crashenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
volgens Symonds gaat Alonso dit niet volhouden
Denk niet dat Alonso op dat moment doelde.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef zoem het volgende:
Mwoah dat viel wel mee met de tracklimits. Zelfs een stuurmomentje daardoor.
Want die Vettel boordradio was idd om Alonso aan te moedigenquote:Op zondag 6 juli 2014 16:09 schreef JohnB52 het volgende:
Alonso de huilerd als t niet gaat zoals hij wil
Geen idee, was een herhaling met commentaar van BBCquote:Op zondag 6 juli 2014 16:10 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Denk niet dat Alonso op dat moment doelde.
De lamp heeft verschillende functies. Reden 1 is voor in de regen. Voor zover ik weet is het verplicht om zodra de auto in 'regen-mode' staat ook de lamp te laten knipperen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:08 schreef Fer het volgende:
Harvest lampje, dacht dat het gewoon gas los betekende.
Hij pit alleen omdat hij het kanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef Sinister-D- het volgende:
100% 'n 1 stopper voor Hamilton, hè ButtonenLiverpoolfan [ afbeelding ]
Als hij het niet had gekund, had ie het ook niet gedaanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij pit alleen omdat hij het kan
Dat boeit niet, het was 100% een 1 stopperquote:Op zondag 6 juli 2014 16:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij pit alleen omdat hij het kan
Als Rosberg niet was uitgevallen, dan had hij niet gepitquote:Op zondag 6 juli 2014 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat boeit niet, het was 100% een 1 stopper [ afbeelding ]
ik ook maar hier word ik echt strontziek vanquote:Op zondag 6 juli 2014 16:15 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een Vettel fan, naar hij moet stoppen met dat gezeik
Als mijn tante Ludwien kloten had was het nonkel Ludo geweest.....quote:Op zondag 6 juli 2014 16:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Als Rosberg niet was uitgevallen, dan had hij volgens mij niet gepit
zo achterlijk is ie nou ook weer nietquote:Op zondag 6 juli 2014 16:19 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het is gwn wachten totdat Vettel Alonso eraf ramt
Nee, Vettel en Alonso zijn de enige 2 die korter dan 2s bij elkaar zitten.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gebeurt er verder nog iets op de baan?
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vettel kan echt niet inhalen...
Nog dubbel stom omdat ze allebei af en toe er naast gaan en het dus een pot en ketelverhaal is.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:22 schreef Vriezzer het volgende:
Ik word een beetje misselijk van dat zielige gezeik over track limits. Als een van de twee nu echt flink zou gaan afsnijden.. ok.. maar even met een wiel over de kerbs heen..
Gadverdamme. Verman jezelf of verlaat de racerij, verdomme.
Beter dan Button, die is Ricciardo nog niet voorbijquote:Op zondag 6 juli 2014 16:23 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het duurde maar zo'n 10 ronden...
Vind je het gek als je 7 sec achter hem rijdtquote:Op zondag 6 juli 2014 16:24 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Beter dan Button, die is Ricciardo nog niet voorbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |