Snelle conclusie zo halverwege de racequote:Op zondag 6 juli 2014 15:46 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ok, Hamilton heeft gewonnenHijis sneller dan Rosberg
Ik snap niet waarom Alonso niet met zijn handen zwaaide om de start af te breken. Hij zag duidelijk dat hij out of position stond.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben Alonso-fan maar die 5 seconden zijn echt te weinig straf voor zo'n overtreding.
Hamilton is op een 1 stop en Rosberg op een 2, hij 0,5 sneller dan hem ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Snelle conclusie zo halverwege de race [ afbeelding ]
Omdat je dan achteraan mag gaan staan?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Alonso niet met zijn handen zwaaide om de start af te breken. Hij zag duidelijk dat hij out of position stond.
Ik deacht dat dat alleen mocht als de motor uit is gevallen.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:49 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Alonso niet met zijn handen zwaaide om de start af te breken. Hij zag duidelijk dat hij out of position stond.
Het was gewoon een klungelige fout, hij kijk zelf ook meteen rond van 'were the f*ck did I stop?!'.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik ben Alonso-fan maar die 5 seconden zijn echt te weinig straf voor zo'n overtreding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |