https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ff voor anderen ter info:quote:Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef edraket31 het volgende:
RZR: leg de grafiek van VRC er maar eens naast. Zelfde patroon
Rois hoort bij de club hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm.
Deze chat is enkel voor RZR bagholders
COIN BALANCEquote:Op zondag 6 juli 2014 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm.
Deze chat is enkel voor RZR bagholders
Welkom bij de clubquote:Op zondag 6 juli 2014 12:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
COIN BALANCE
BTC 0.06186088
RZR 300.00000000
En?
Hoe voelt het nou?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
COIN BALANCE
BTC 0.06186088
RZR 300.00000000
En?
Ja ongelukkig al een week of anderhalf. Het totaalsaldo blijft iedere dag verder zakkenquote:
Welja, laat ik erin duiken....quote:Op zondag 6 juli 2014 12:18 schreef brombeer_ het volgende:
MIN ziet er nu wel goed uit trouwens. Zou bijkopen als ik nog btc over had.
Stap gewoon in joh, ik heb geen zin in jouw geklaag als ie door de 1000 gaatquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stap gewoon in joh, ik heb geen zin in jouw geklaag als ie door de 1000 gaat
Als je toch denkt dat het gaat stijgen (anders zou je niet in willen stappen) waarom dan wachten?quote:
Dank voor de headsup.. toch maar een paar MIN weggedaan van 2200 nu op 4100 om in VOOT te stoppen. Kan mijn resterende aantal van 2200 en 4500 mooi door naar 7k en heb ik geen 2000 VOOTs.. verdraaide satoshi ninja'squote:Op zondag 6 juli 2014 16:21 schreef roislecxe het volgende:
Nu VOOT kopen als je snel winst wil maken.
Jammer dat ik er al inzit en geen BTC vrij heb.
Uro naar Mintpal!
Ik zou het wel weten als ik BTC vrij had nuquote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu nadenken over een gelukje op VOOT vanavond op MP
Hoe hoog staat ie nu?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik BTC vrij had nu
Hij blijft echt niet lang onder de 2k vermoed ik.
2002 nuquote:
Zou het wel willen, maar ik zit muurvast in RZR, VRC, MIN en beetje VOOTquote:Op zondag 6 juli 2014 18:41 schreef DaMart het volgende:
Had iemand hier trouwens mijn tip om BRIT te kopen op C-cex nog opgevolgd van de week?
BRIT is momenteel een van de weinige munten die me nog wat oplevertquote:Op zondag 6 juli 2014 19:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou het wel willen, maar ik zit muurvast in RZR, VRC, MIN en beetje VOOT
Fixed.. en ondanks dat al mijn posities onder water staan virtueel sta ik er beter voor dan toen ik bij Mintpal weg ging nadat ik Cinni toeliet dat van mijn aantal BTC nog slechts 1,80 BTC overbleef v/d 4,44 BTC. Sta ondanks alle rode cijfers op Trex nu nog op 2,56 BTC. Goed, dat dat vorige week gewoon 3,50 BTC was laat ik maar achterwege, maar enfin. Het kan verkeren, vorige week zo waar verdubbeld t.o.v. mijn exit op Mint en begin op Trex, nu met duikelende koersen als nog winst t.o.v. mijn begin op Trexquote:Op zondag 6 juli 2014 19:32 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken wat de coins die ik hold nu doen:
RZR: onder aankoopkoers
MIN: Onder aankoopkoers
VOOT: Onder aankoopkoers
VRC: Onder aankoopkoers
Goed moment om vandaag gewoon niet meer op de exchanges te kijken, morgen zie ik wel verder.
Ben jij dat?twitter:
Ik heb al sinds het begin mijn hoop op gevestigd, EK 1988 revisited! En dit keer ben ik er echt bewust bijquote:Op zondag 6 juli 2014 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Blackcoinbet, zo ver er überhaupt geloofwaardigheid inzit met de kleine hoeveelheid geïnvesteerde coins, gelooft in een finale van Duitsland - Nederland
Mja.. tis toch iets te toevallig dat zodra IE ergens bij betrokken raakt het dikwijls van korte duur is waarbij een coin omhoog gaat en daarna keihard onderuit gaattwitter:MaxiSano twitterde op zondag 06-07-2014 om 19:47:01Lol #voot #mint #vericoin Dropped since #iconicexpert is involved
reageer retweet
Nope, met RZR zijn we veilig van IE taferelen, maar dan heb je nog die vette walvissenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Hij zat toch niet bij RZR?
Ik denk dat ik een buy op 60 zet en er zo weer een extra 0,05btc inpomp. Daarmee komt het gemiddelde op 80. Dat gaat ie toch nog wel halen de komende week?
Terug naar af gaan, Super achterna?quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terug naar af gaan, Super achterna?Aangevoerd door de walvissen, aka BC/Cinni taferelen?
Hij bouncde idd tweemaal rond de 3,1k/3,0k/2998 en nu ook, tikt alweer de 3800 aan. Vorige keer stoof ie naar 4400 thoughquote:
In januari was het trending bij GoT, maar de laatste tijd lijkt het met NXT ook wel stil te staanquote:Op zondag 6 juli 2014 20:11 schreef zomertje het volgende:
Er wordt best veel gehandeld in Nxt, zou t nog wat worden daarmee?
Ik sta op Trex nu op 0,105 geloof ik... startsaldo was uiteindelijk 0,06 ongeveer, maar van de week was portefuille nog ruim 0,18 waard... Maar ik laat het even voor wat het is daar. Laat de walvissen maar even spelen, ik ga ze niet voeden nuquote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fixed.. en ondanks dat al mijn posities onder water staan virtueel sta ik er beter voor dan toen ik bij Mintpal weg ging nadat ik Cinni toeliet dat van mijn aantal BTC nog slechts 1,80 BTC overbleef v/d 4,44 BTC. Sta ondanks alle rode cijfers op Trex nu nog op 2,56 BTC. Goed, dat dat vorige week gewoon 3,50 BTC was laat ik maar achterwege, maar enfin. Het kan verkeren, vorige week zo waar verdubbeld t.o.v. mijn exit op Mint en begin op Trex, nu met duikelende koersen als nog winst t.o.v. mijn begin op TrexHangt dus maar net af van welk kader je hanteert.
Maar ja, op die manier is het beter Trex te laten voor wat het is en de walvissentsunami te laten uitrazen. Die markten trekken tzt wel weer aan, lichtpuntje: heb wel mooi VOOT nu op 1750 kunnen inslaan zoals ik wou(dat het 1650 had kunnen zijn hebben we het maar niet over
)
Is dat zo duidelijk?quote:[tweet="485834967394820096","2581897459","BitGizmo","http://pbs.twimg.com/profile_images/480633649822330880/NOX5B0Q5_normal.jpeg","Sun Jul 06 17:17:37 +0000 2014"]It's a bloody red weekend again... holding #ROX, #MIN, #VOOT, #CINNI and #RZR and all are below my buy right now.[/tweet]
Ben jij dat?![]()
En dat kon je niet even hier melden?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef edraket31 het volgende:
Gisteren zag ik in dat RZR toch verder zou wegzakken, groot gedeelte verkocht met de bedoeling een rally in VOOT mee te pakken, die na listing mintpal verkopen en dan weer vol terug in RZR.
In januari was Game of Thrones niet eens op tvquote:Op zondag 6 juli 2014 20:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In januari was het trending bij GoT, maar de laatste tijd lijkt het met NXT ook wel stil te staan
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
In januari was Game of Thrones niet eens op tv.
Mja.. sinds wanneer kent die zo'n goede opleving?quote:
Mja.. ik weet niet wat Mint heeft, verkiest URO boven VOOTquote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef edraket31 het volgende:
Mijn plannetje werkt daardoor nog steeds, echter deels verziekt doordat mintpal VOOT niet kiest en de daarbij horende dump.
Een red monday en ik heb morgen nog 0,10BTC overquote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef roislecxe het volgende:
Nou dat gaat lekker vandaag. beter niet meer kijken even. Beter is het niet morgen Red Monday
Ik heb 0.06 vrij staan. Maar ik durf Mintpal even niet te F5en... Das meer dan gehalveerd inmiddels.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een red monday en ik heb morgen nog 0,10BTC over
En dat is dus alles wat ik nu vrij heb
Jij hebt tenminste nog wat in je walletquote:Op zondag 6 juli 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb 0.06 vrij staan. Maar ik durf Mintpal even niet te F5en... Das meer dan gehalveerd inmiddels.
Hoef het niet te zien.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog wat in je wallet
Ik hou niks meer over zo
Laat eerst die pools maar stoppen met dumpen
Zoals ik nu zekerquote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaAnders was ik helemaal niet te genieten nu
Om van de 0,30 die ik had bij uitstappen te komen op de hoeveelheid die ik nu heb zou BC moeten zakken naar 18800quote:Op zondag 6 juli 2014 22:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je in BC veiliger zat
En dan stap je voor de zekerheid maar uit, ga je naar bed (ik althans zo) word je 's ochtends wakker: and the wildcard goes to.. VOOT has been added, happy trading! Ik zie het gewoon zo gebeuren héquote:Op zondag 6 juli 2014 22:51 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik twijfel... zou net aan break-even uit VOOT kunnen stappen nu![]()
.
Ik hoop er eigenlijk ook op. En als Mintpal een beetje mee wil blijven doen moeten ze het eigenlijk ook gewoon toevoegen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan stap je voor de zekerheid maar uit, ga je naar bed (ik althans zo) word je 's ochtends wakker: and the wildcard goes to.. VOOT has been added, happy trading! Ik zie het gewoon zo gebeuren hé
Ik hold ook gewoon hoor. Heb die coin gekocht om wat mee te verdienen en dat gaat nog wel gebeuren. En zoals ik al aangaf, zou het niet eens zo slecht zijn om eens een paar dagen vast te blijven zitten en weinig te handelen. Houd ik tijd over voor andere dingenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan stap je voor de zekerheid maar uit, ga je naar bed (ik althans zo) word je 's ochtends wakker: and the wildcard goes to.. VOOT has been added, happy trading! Ik zie het gewoon zo gebeuren hé
Heb je het totale Mintpal volume al gezien? Gewoon lachwekkend, bittrex haalt ze bijna in.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hoop er eigenlijk ook op. En als Mintpal een beetje mee wil blijven doen moeten ze het eigenlijk ook gewoon toevoegen.
Er zijn al dagen geweest waarop het volume van Bittrex groter was hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het totale Mintpal volume al gezien? Gewoon lachwekkend, bittrex haalt ze bijna in.
Qua grootte danquote:Op zondag 6 juli 2014 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn al dagen geweest waarop het volume van Bittrex groter was hoor.
Daarom dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het totale Mintpal volume al gezien? Gewoon lachwekkend, bittrex haalt ze bijna in.
Ik heb nog een extra buy gezet in de hoop dat die vannacht voor de toevoeging als nog wordt aangetikt en dan heb ik net geen 10k aan VOOT laag genoeg ingekochtquote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hold ook gewoon hoor. Heb die coin gekocht om wat mee te verdienen en dat gaat nog wel gebeuren. En zoals ik al aangaf, zou het niet eens zo slecht zijn om eens een paar dagen vast te blijven zitten en weinig te handelen. Houd ik tijd over voor andere dingen.
De whales zitten op Mintpal, en Bittrex volgt die koers... Mintpal heeft die nummer 1 positie nog wel, ik blijf er daarom ook nog.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:00 schreef DaMart het volgende:
Momenteel:
Bittrex: Daily Volume: 46425 trades valued at 1874.70 BTC
Mintpal: 24 HR BTC Volume 1884.522 BTC Number of Trades 12328
De trades op Bittrex betreffen dus lagere bedragen in BTC, maar in totaal is het dus ongeveer gelijk.
Ik ga eens een nachtje in VRC, even gek doentwitter:MatthewBonari twitterde op zondag 06-07-2014 om 22:59:21Sneak peek at the new in-wallet Fiat to #Vericoin option just revealed. #VRC is prime for a big move today.
l reageer retweet
Ik blijf ook nog op Mintpal, omdat ik daar nog vastzit in CINNI en RZR. Zodra die verkocht zijn, gaan die BTC naar mijn wallet en houd ik het bij Bittrexquote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De whales zitten op Mintpal, en Bittrex volgt die koers... Mintpal heeft die nummer 1 positie nog wel, ik blijf er daarom ook nog.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | <?php // ==UserScript== // @name Mintpal auto-login // @namespace http://use.i.E.your.homepage/ // @version 0.1 // @description enter something useful // @match https://www.mintpal.com/login* // @copyright 2012+, You // ==/UserScript== if (document.getElementsByName("email")[0].value == "") { document.getElementsByName("email")[0].value = "--je email--"; document.getElementsByName("password")[0].value = "--je wachtwoord--"; var node_list = document.getElementsByTagName('input'), i; for (i = 0; i < node_list.length; i++) { var node = node_list[i]; if (node.getAttribute('type') == 'submit') { node.click(); } } } ?> |
Ingesteldquote:Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Voor mijn fans:
[ code verwijderd ]
Wel die php tagjes weghalen
M'n andere scriptje loopt ook gewoon nog altijdquote:Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Voor mijn fans:
[ code verwijderd ]
Wel die php tagjes weghalen
Hij heeft het rustigquote:Op zondag 6 juli 2014 23:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
M'n andere scriptje loopt ook gewoon nog altijd
Hopelijk doet ie nog veel goed werk
Ik ga hem toch mooi laten lopen de komende tijd. Kan alleen maar goed zijn.quote:
LotR of de Hobbit, in elk geval die filmmuziekquote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik word echt gek hiervan; ik hoor in een video aan het begin een enorm bekende tune voorbij komen (Echt enkel de eerste 10-15 seconden), maar ik kan bij god niet bedenken waar dat vandaan komt
Muziek in kwestie
Nou wilt het lot dat ik die hele film nog nooit gezien hebquote:Op zondag 6 juli 2014 23:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
LotR of de Hobbit, in elk geval die filmmuziek
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou wilt het lot dat ik die hele film nog nooit gezien heb
Het deuntje wel, maar qua instrumenten moet het echt meer op die video lijken.quote:
Das dan een verstandig besluit, als die signalen blijken te kloppen straks. Van 900 naar 2700 is natuurlijk al een prima pump en IE gaat nu met die eer strijken terwijl andere op Twitter daar eerder op hintten dan hij. Kan maar zo zijn dat het een XLB-verhaal in wording is, leuk zolang het duurt, maar beter erop tijd uit dan na een nachtje slapen.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:55 schreef edraket31 het volgende:
Grootste deel VOOT verkocht vanavond, ik zie t niet meer goedkomen.
Eventueel nog wat omhoog als een soort correctie na de dump, maar ik geloof niet meer in 5k. Zou die dit weeknd naar mintpal gegaan zou dat ondersteund worden met een pump. Krijg nu signalen dat de pumpers afhaken.
Ik zie veel meer potentieel in MIN, dus daar nog meer in bijgekocht.
Gedeelte daarvan gaat maandag/dinsdag weer in RZR, grote kans dat die nog blijft klooien rond de 50 tot aan blockhalving.
Truste
Even 1000 NMC kopen morgen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ctions-and-more_tech
Litecoin 500 dollar, Namecoin 75 dollar...right Jerry is weer eens dronken.
Voor de gene die Jerry niet kennen, het is een Meth junkie Neger die in 2011 al voorzag dat de bitoin veel geld zou opbrengen.
Ik volg Jerry zijn video`s al sinds 2012, helaas is het meeste offline gehaald.
Dit is Jerry
[ afbeelding ]
Beter Wankcoin voor uquote:
Die heb ik er al een aantal. Wel erg hoog gekocht vergeleken met de koers nuquote:Op maandag 7 juli 2014 00:47 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Beter Wankcoin voor u
http://www.dailymotion.com/video/x20ystu_what-is-wankcoin_tech
Ik heb ook bijgekocht op 59quote:Op maandag 7 juli 2014 00:54 schreef roislecxe het volgende:
Ik denk dat ik op Trex nog wat Rzr erbij koop... Eerst gekocht op 133k, toen op 108k erbij... Nu op 60k nog wat erbij móet toch haast wel goed zijn onderhand
https://bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-BRITquote:Op zondag 6 juli 2014 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
BRIT is momenteel een van de weinige munten die me nog wat oplevert.
Gekocht op 380, verkocht voor 450, teruggekocht voor 415 en nu staat hij al rond de 1100... ik vermoed dat Bittrex hem binnenkort ook wel zal toevoegen en dan voorzie ik nog wel een verdere stijging, misschien dat de 2K nog wordt aangetikt.
Ik heb nu alleen even een sell gezet rond 1500 voor een gedeelte, zodat ik de inleg terug heb.
Maar dit is dus de eerste coin die ik tijdig zag, waar ik me een beetje in verdiept heb en die doet wat ik verwachtte qua koers.
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:21 schreef edraket31 het volgende:
[..]
https://bittrex.com/Market/?MarketName=BTC-BRIT
Oh je had t al gezien, niet handig om paar minuten wat anders te doen tussen link kopiëren en hier neerzetten....![]()
Ik zie het echter niet als een blijvertje......quote:Op maandag 7 juli 2014 08:28 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik heb nu even een sell gezet om mijn inleg eruit te halen. Komende dagen zal hij vast wel gaan stijgen op Bittrex.
Ik ben al tevreden als hij de 2000 haalt. Dan heb ik van 0,01 iets meer dan 0,05 BTC gemaaktquote:Op maandag 7 juli 2014 08:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zie het echter niet als een blijvertje......
Misschien heb ik t mis, maar lijkt me een p&d coin
Nu wel: https://c-cex.com/?p=isis-btcquote:Op maandag 7 juli 2014 08:09 schreef peterselieplukkker het volgende:
Hier ook in MIN gegaan gisteren voor 6.4k. Ik heb er een heel goed gevoel over... we zullen zien.
Ik denk dat binnenkort de munt ISIS een kanshebber is, staat nog op geen een exchange.
Een devteam dat zelf eerst gemined heeft voordat anderen erbij konden.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:09 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ik denk dat binnenkort de munt ISIS een kanshebber is, staat nog op geen een exchange.
En natuurlijk, als ik achter de computer kruip is het klaar met de pret. Wel weer motivatie voor de appquote:
Beter komt er nog wat vanquote:Op maandag 7 juli 2014 11:51 schreef roislecxe het volgende:
RZR heeft toch al een nette 2 buys gehad sinds middernacht
Als dat bij RZR maar anders gaat..quote:Op maandag 7 juli 2014 12:02 schreef Nattekat het volgende:
BC
Blij dat ik daar uit ben, die hele coin valt nu uit elkaar door het uitblijven van de pump.
RZR is nog jong, en enorm klein. Die kan zomaar de andere kant op gaan.quote:
Uhu, ik geloof er ook nog wel in hoor, anders had ik ze al lang weggedaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RZR is nog jong, en enorm klein. Die kan zomaar de andere kant op gaan.
Ik dacht dat ie wel een tijdje rond de 90 zou blijven ronddwalen tot ie moon gingquote:Op maandag 7 juli 2014 12:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Uhu, ik geloof er ook nog wel in hoor, anders had ik ze al lang weggedaan.
Duurt alleen zo lang.
Damnquote:Op maandag 7 juli 2014 13:47 schreef roislecxe het volgende:
Mintpal gaat de strijd aan met Bittrex.
Voting gaat eruit. Goede keus, kunnen ze sneller coins toevoegen en nieuw volume genereren want dat wordt echt elke week lager
MIN staat op 4,7k, gisteren nog bijgekocht op 3,6k.twitter:Check__it__Out twitterde op maandag 07-07-2014 om 07:46:38#Minerals missives: July 8th tournament betting, July 9th stream betting. #Minerals is now available by Paypal (Fiat) on mineralsale.me #MIN reageer retweet
Ik op 3,5k en toen wilde ik gisteren ineens wat BTC vrij hebben en verkocht ik MINquote:Op maandag 7 juli 2014 13:55 schreef Joosie200 het volgende:
MIN staat op 4,7k, gisteren nog bijgekocht op 3,6k.twitter:Check__it__Out twitterde op maandag 07-07-2014 om 07:46:38#Minerals missives: July 8th tournament betting, July 9th stream betting. #Minerals is now available by Paypal (Fiat) on mineralsale.me #MIN reageer retweet
Als jij nog wil minen met rendement moet je je mijns inziens meer richten op C-cex. Daar kun je echt nog snel geld verdienen met coins die je gemined hebtquote:Op maandag 7 juli 2014 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Damn
Dat was mijn bron van leuke coins om te minen
Ik durf het nu niet meer. Behoorlijk hard gestegen al vandaag. Zou zomaar terug kunnen vallen richting de 4k of lager. Ik heb er al een leuke winst mee behaald ook, dus ik vind het ook wel prima met MINquote:
Ik mine al heel lang niet meer, toen Mintpal mainstream werd was ik er wel klaar mee.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als jij nog wil minen met rendement moet je je mijns inziens meer richten op C-cex. Daar kun je echt nog snel geld verdienen met coins die je gemined hebt
VRC een optie?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik durf het nu niet meer. Behoorlijk hard gestegen al vandaag. Zou zomaar terug kunnen vallen richting de 4k of lager. Ik heb er al een leuke winst mee behaald ook, dus ik vind het ook wel prima met MIN.
Waar ben je in VRC gestapt dan? Die wordt aardig gedumpt nu.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:03 schreef Joosie200 het volgende:
Mijn minerals positie staat nu gewoon hoger dan mijn VRC èn RZR positieHeeft nog lang geduurd tot MIN VRC inhaalde, RZR was zo ingehaald
Tegelijkertijd
want mijn inleg in VRC/RZR is groter dan MIN. Maar
want door de winst in MIN wordt dat weer recht getrokken.
45quote:Op maandag 7 juli 2014 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ben je in VRC gestapt dan? Die wordt aardig gedumpt nu.
Au...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
45Geduld was beter, want hij schoot kort daarop al naar 36, om terug naar 40/43 te gaan. Staat ie nu drie weken later vrolijk op 29
Achja.. tis niet alleen maar rozegeur en maneschijn, ook op Bittrex niet. En ondanks dat RZR/VRC down the drain gaan sta ik nog steeds op winst. Ik had niks kunnen doen op Mint en nu nog maar op een 0,5 BTC kunnen staan als ik koppig Cinni bleef hodlen. Of op 2,45 BTC nu atm op Bittrex. Over het algemeen heeft het handelen op Trex voor mij het er nog niet slechter op gemaakt.quote:
Dit dus jaquote:Op maandag 7 juli 2014 14:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Achja.. tis niet alleen maar rozegeur en maneschijn, ook op Bittrex niet. En ondanks dat RZR/VRC down the drain gaan sta ik nog steeds op winst. Ik had niks kunnen doen op Mint en nu nog maar op een 0,5 BTC kunnen staan als ik koppig Cinni bleef hodlen. Of op 2,45 BTC nu atm op Bittrex. Over het algemeen heeft het handelen op Trex voor mij het er nog niet slechter op gemaakt.
Mja.. sommigen zijn gewoon lemmingen. En IE is idd zich puur aan het focussen op VOOT en met de eer aan het strijken dat het dankzij hem komt dat VOOT nu 2700 aan heeft getikt. Maar toen hij erover begon te tweeten, op 2 juli in de middag stond VOOT rond de 1000. Met zijn tamtam heeft VOOT meer aandacht gekregen en dankzij de tamtam topte VOOT op 2700. Das +270% en een leuke pump zoals ik gisteren al zei voor ik naar bed toe ging.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:24 schreef edraket31 het volgende:
Sommigen snap ik echt niet......
Heb contact gehad met een NL'er die met een flinke portie Burner zit omdat IE er uit stapte en dumpte.....heb 'm gewaarschuwd maar hij loopt er weer net zo hard achteraan te geilen op Twitter met VOOT.
Iemand anders zie ik schrijven dat Minerals stijgt door het IE-effect. Dafuq! IE is alleen maar druk met VOOT (die volgens mij lager staat als toen hij er over begon)
De buy orders worden in ieder geval stuk voor stuk ingevuld. Ik ga er maar eentje op 1 satoshi zetten denk ik. Op dit tempo koop ik daar vanavond RZR voorquote:
Dat account ga ik zeker volgen nuquote:Op maandag 7 juli 2014 14:58 schreef edraket31 het volgende:
HET signaal dat VRC omhoog gaat:terug te zien in de chartstwitter:
Als je 'm onlangs had betaald (inschrijving nu gesloten), had je gisteravond al een DM gehad om lage buys te zetten. Hij zet een dump in gang om te gaan pumpen zodra ie een publieke tweet de deur uitdoet.quote:
quote:Franse politie rolt 'illegale' bitcoin-wisseldienst op
De Franse politie heeft een bitcoin-wisseldienst opgerold waarmee gebruikers bitcoins konden kopen of uitlenen, omdat deze in strijd zou zijn met de wet.
Er is ongeveer 200.000 euro aan bitcoins in beslag genomen tijdens de inval, stelde een openbaar aanklager maandag.
Twee mensen uit Cannes en Nice worden vastgehouden in afwachting van een onderzoek naar de zaak, aldus persbureau Reuters.Ze worden verdacht van illegaal bankieren, witwassen, het illegaal opereren van een gokwebsite en illegale tewerkstelling. In de periode van november 2013 tot en met juli 2014 zouden er tenminste 2.750 transacties hebben plaatsgevonden waarbij minimaal 2.500 bitcoins gemoeid waren, zo meldt het Franse Le Point.
"Het is voor het eerst dat een gerechtelijke actie binnen Europa leidt tot de sluiting van een illegale wisseldienst voor digitale valuta", aldus officier van justitie Olivier Caracotch. "Het is in Frankrijk ook voor het eerst dat bitcoins zijn ingenomen als onderdeel van een juridische procedure."
Het is niet duidelijk om welke bitcoin-dienst het precies gaat en hoeveel gebruikers deze had.
Dit schijnt de reden te zijn:quote:
quote:Nothing to worry about, the problem is not Bitcoin. The service has been stopped because they had no licence to manage accounts of customers, money games, bets, and the bosses/employees had no employment contracts.
Lijkt een beetje op het orderboek van Tak.quote:
Ach, alles beter dan RZRquote:Op maandag 7 juli 2014 17:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op het orderboek van Tak.
Denk dat ik er maar lekker vanaf blijf
Nou op naar de 100 200 500 met dat kreng.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:16 schreef Nattekat het volgende:
RZR stabiliseert weer. Wat is deze
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou op naar de 100 200 500 80000 met dat kreng.
Ja hallo, mijn buy order voor 1000 satoshi is nog niet aangetiktquote:Op maandag 7 juli 2014 19:16 schreef Nattekat het volgende:
RZR stabiliseert weer. Wat is deze
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op maandag 7 juli 2014 19:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mag best, maar dan heb ik al 10x verkocht
Jep, en het is veelbelovend. Enkel de huidige koers maakt het meer een ramp om in te zitten. Als het niet zo veelbelovend was, was ik er ook nooit ingegaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Heb jij ooit al eens het projectplan gelezen van RZR?
Ik zit er met meer in dan iedereen hier volgens mij... als dat niet absoluut is dan is het zeker relatief zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:41 schreef edraket31 het volgende:
Als t zo veelbelovend is, waarom klaag je dan zo?
Je beseft je dat je -van iedereen hier die RZR heeft- je t kortste erin zit met waarschijnlijk het laagste bedrag, dus het minste verlies maar je het hardste jankt?
90% van wat ik op Mintpal heb staan en 25% van wat ik op Trex heb staan. Bij elkaar goed voor net geen 0.5btc door elke keer lager bij te kopenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit er met meer in dan iedereen hier volgens mij... als dat niet absoluut is dan is het zeker relatief zo.
Heb je nog overzicht dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 19:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
90% van wat ik op Mintpal heb staan en 25% van wat ik op Trex heb staan. Bij elkaar goed voor net geen 0.5btc door elke keer lager bij te kopen
Ik loop een klein beetje achterquote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De data kloppen bij mij ook niet echt meer, maar de cijfers nog wel
Ik zou denken dat een maand vastzitten in BC niet echt veel werk hoeft te zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 19:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik loop een klein beetje achter
Misschien omdat ik hier nog op 0,43 sta
Heb t meerendeel verkocht op 90 om straks weer in te stappen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit er met meer in dan iedereen hier volgens mij... als dat niet absoluut is dan is het zeker relatief zo.
Twee problemen:quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou denken dat een maand vastzitten in BC niet echt veel werk hoeft te zijn
Ik heb nagenoeg dezelfde als de Kat postte hierboven. Gebruik het al vanaf februari, en geoptimaliseerd in april ofzo.Tabbladen per exchange onderin. handigquote:Op maandag 7 juli 2014 20:20 schreef DaMart het volgende:
Ik moet mijn Excel nog een keer aanpassen. Even een iets handigere indeling maken.
Nagenoeg? Hij is toch gebasseerd op de mijne?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb nagenoeg dezelfde als de Kat postte hierboven. Gebruik het al vanaf februari, en geoptimaliseerd in april ofzo.Tabbladen per exchange onderin. handig
Ik heb verschillende tabbladen:quote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb nagenoeg dezelfde als de Kat postte hierboven. Gebruik het al vanaf februari, en geoptimaliseerd in april ofzo.Tabbladen per exchange onderin. handig
10 April stuurde ik jou mijn excelbestand. daar heb je jouwe op gebaseerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nagenoeg? Hij is toch gebasseerd op de mijne?
Om een DM van 10 april op te zoeken... nahquote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
10 April stuurde ik jou mijn excelbestand. daar heb je jouwe op gebaseerd.
Ik heb later enkel de kleuren erbij gedaan en het vakje met %en omdat dat een goed idee was.
Kijk je DM
Denk dat dit redelijk optimaal is toch wel. Alle exchanges is een kwestie van kopie/plak de layout van de vorige and it's good to go.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb verschillende tabbladen:
1. Alle coins waar ik ooit mee gehandeld heb.
2. De recente coins.
3. Recente ontwikkelingen op de verschillende exchanges.
4. Totalen van alle exchanges.
Tab 2 heb ik nu zo ingericht dat ik helemaal links de naam van de coin heb, vervolgens de totale aankopen, verkopen en het verschil. Dat heb ik ook weer uitgesplitst in de exchanges. Dat laatste moet volgens mij makkelijker kunnen. Als ik achter een coin gewoon aankoop-verkoop-verschil zet en daarachter een cel met daarin de naam van de exchange, dan is het volgens mij mogelijk om die aantallen per exchange direct in een cel op een andere tab te laten meetellen. Ik moet alleen even uitzoeken hoe ik dat voorheen had aangepakt. Volgens mij met verborgen cellen of zo.
Ja, ik wil het nog iets anders gaan invullen, maar dit ziet er wel netjes uitquote:Op maandag 7 juli 2014 20:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat dit redelijk optimaal is toch wel. Alle exchanges is een kwestie van kopie/plak de layout van de vorige and it's good to go.
[ afbeelding ]
Oja daar wilde ik nog op reagerenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Niemand geïnteresseerd in updates zie ik
Hoef ik dat ook niet meer te doen
Hoofdscherm onder tradescherm?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja daar wilde ik nog op reageren
maar toen moest ik toch even even een DM gaan terugbladeren![]()
Ziet er goed uitBegint erop te lijken he
Vorige keer trapte ik erin, doe ik niet weerquote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef roislecxe het volgende:
Rzr lijkt de bodem bereikt te hebben. (lijkt, want het zou niet de eerste keer zijn dat het toch nog een end lager kan)
Is je app al te downloaden?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer trapte ik erin, doe ik niet weer
Heb je mijn screenshot niet gezien?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Is je app al te downloaden?
Zit er een gratis bitcoin wallet mailer bij?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je mijn screenshot niet gezien?
Hij is nog niet functioneel, zodra ie te gebruiken is voor wat dan ook mag je hem op eigen risico downloaden
Een wat?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Zit er een gratis bitcoin wallet mailer bij?
Vraag het de rest, saaie bendequote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef peterselieplukkker het volgende:
Waarom is het zo stil hier de laatste dagen ....
Ja eens socialer doen hierquote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef Joosie200 het volgende:
Geen whalefight maar bitchfight.. ronde 1..
Some say, users of Fok do not leave their room not once, all we know there are some who do.quote:
Rois komt tot levenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
RZR naar 60k... zou het keerpunt op 46k geweest zijn?
Jup maar wel een paar dikke buys erbij.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm... jammer dat Mintpal de leider is
Ik denk dat ik mijn sell ga weghalen als het zo doorgaatquote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jup maar wel een paar dikke buys erbij.
Benieuwd wat het morgenvroeg staat...
Ik heb ook geen sells staan. Wil op zn vroegst rond de 125 verkopen, dan zit ik in ieder geval in de +quote:Op maandag 7 juli 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn sell ga weghalen als het zo doorgaat
Jammer dat alle actie in de nacht is altijd.
Ik heb hem op 80130 staan voor het geval dat, dat is ook mijn break-even punt. Bij een dip koop ik meer inquote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb ook geen sells staan. Wil op zn vroegst rond de 125 verkopen, dan zit ik in ieder geval in de +
Maar dat zal niet in een nachtje gebeuren denk
Een dip?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem op 80130 staan voor het geval dat, dat is ook mijn break-even punt. Bij een dip koop ik meer in
Ook gegaan, 40% van mijn oorspronkelijke inleg erbij op 59quote:Op maandag 7 juli 2014 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een dip?
Je hebt anderhalve week de tijd gehad om in dips te kopen. Beter gaan we nu 2 weken lang omhoog.
Ik heb 0,11btc op 58500 op Trex, Maar ik ga m'n RZR op Mintpal ook niet voor de 125 a 150 verkopen, dus waarom zou ik op die van Trex wel een sellorder zettenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook gegaan, 40% van mijn oorspronkelijke inleg erbij op 59
Ik zat nu op mobiel dus kon niet snel handelen
Oh, toch gek dat t volume op Bittrex 23% hoger is....quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm... jammer dat Mintpal de leider is
Ik heb ook gezegd dat dat snel voorbij gaat zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 23:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oh, toch gek dat t volume op Bittrex 23% hoger is....
Als het eenmaal gaat lopen dan vermoed ik dat Mintpal er wel weer overheen gaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oh, toch gek dat t volume op Bittrex 23% hoger is....
FRAC heeft vandaag een pump gehad nav listing op poloniex, zal nog wel verder gepumpt worden tegen POW eindigt (over 1 week). Daarna ook uitstappen is mijn advies.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:31 schreef edraket31 het volgende:
Pssssttt, niet verder vertellen maar FRAC en GLYPH worden de komende week gepumpt.
Daarnaast is BCH een kanshebber om wat leuke bewegingen te laten zien: in july 4 ANN aangekondigd
Zodra Frac rond de 60 komt ren ik er gauw uitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
FRAC heeft vandaag een pump gehad nav listing op poloniex, zal nog wel verder gepumpt worden tegen POW eindigt (over 1 week). Daarna ook uitstappen is mijn advies.
BCH schijnt de dev er vandoor te zijn, kan dus een streep door...
Binnen het uur haaltie dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:35 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk haalt RZR de 72 niet voor ik wakker ben
Trusten
Dan vind ik het minder ergquote:
Denk dat mn vriendin het niet heel grappig vindt als ik 10 alarmen zet die om de haverklap afgaan midden in de nachtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan vind ik het minder erg
Toen MIN moon ging werd ik om 4u gewekt
Ik mijd ze ook zo veel mogelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat mn vriendin het niet heel grappig vindt als ik 10 alarmen zet die om de haverklap afgaan midden in de nacht
Was ook geen pump, het orderboek is zo dun dat ie direct omhoog schiet als er een paar positieve berichten komen en een paar kopers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Die RZR pump is ook niet veel meer van gekomen. Als pluspunt lijkt ie niet meer in een downtrend te zitten.
Jups......nog leuker als ie dat ook liet zien over je totale walletquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef roislecxe het volgende:
Leuk dat de wallet op Trex nu ook percentageverandering laat zien
Je eigen percentage van het totale aantal bitcoins?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef roislecxe het volgende:
Leuk dat de wallet op Trex nu ook percentageverandering laat zien
Nog 24u en 15m dan is de blockhalving.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Was ook geen pump, het orderboek is zo dun dat ie direct omhoog schiet als er een paar positieve berichten komen en een paar kopers.
Blockhalving nadert, sellpressure zal een stuk minder worden
Fontasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:49 schreef edraket31 het volgende:
Ik krijg signalen dat de volgende pump van Fontas ATH-coin is.
Doe je eigen research, Fontas is altijd wel goed voor een +100% of veelvoud daarvan.
Waarschijnlijk is het zijn eigen coin
Zou kunnen, maar ik denk dat hij in dat half jaar een pak meer btc verdiend heeft dan julliequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat gaat al een half jaar terug inmiddels denk.
Fontas
Procentueel gezien sta ik hogerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat hij in dat half jaar een pak meer btc verdiend heeft dan jullie
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand verslaat mij daarmee, vergeet dat maar
Hoeveel procent is 0 → 0,27?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Degene die procentueel meer winst gemaakt heeft moet ik nog tegen komen
Dat is een vermoedenquote:
0,03 → 0,27 danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dag. das niet met handelen, das met minen.
Mja, van 'vroeger tijd' eind vorig jaar, heel begint dit jaar had die van die faalpumps. En na een tijdje hoorde je ineens niks meer van hem, toen kon je ook lid worden voor 0,25btc geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is een vermoeden![]()
Maar de achterliggende gedachte van mijn opmerking is dat je hier wel (soort van) minachtend over hem kunt doen met zo'n smiley, maar dat we hier allemaal traders zijn die flink geld willen verdienen.
Uit hetgeen ik weet is hij met diverse zaken bezig (oa ook p&d coins) en verdiend hij er grof mee.
Kijk alleen al eens naar zijn "groep"......je moet 1btc betalen om zijn tips te krijgen. Die groep heeft minimaal 100 volgers (nee, ik zit er niet bij). Dat alleen al is al 100btc.
Heeft hij eerder ook niet van die mislukte pumps gedaan (daarom ook jullie mening wellicht)?
Ik zie dat als dat hij iemand is die verschillende manieren zoekt om goed te verdienen aan altcoins.
De ene manier lukt, de ander mislukt maar ik weet zeker dat ie aan alles goed verdient
Is goed, doe jij 0,009 naar 2,42 mijn hoogtepunt dan ffquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0,03 → 0,27 dan
En als je toch lekker bezig bent, doe dan mijn hoogtepunt van 0,46
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is goed, doe jij 0,009 naar 2,42 mijn hoogtepunt dan ff
Ik kom op 26788 % (a)
Fontasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:28 schreef roislecxe het volgende:
Katje, je moet nog even Fontaszeggen trouwens.
Praat voor jezelf, ik ben heul geen traderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is een vermoeden![]()
Maar de achterliggende gedachte van mijn opmerking is dat je hier wel (soort van) minachtend over hem kunt doen met zo'n smiley, maar dat we hier allemaal traders zijn die flink geld willen verdienen.
Volgens mij is Fontas meer van het kaliber fake it till you make it. Wellicht verdient hij er ondertussen wel lekker aan omdat een nieuwe lichting mensen in zijn verhaaltje getrapt is en het daardoor een self fulfilling prophecy geworden. Een jaar geleden oid was het iig een faalhaas eerste klas. Vandaar Fontasquote:Uit hetgeen ik weet is hij met diverse zaken bezig (oa ook p&d coins) en verdiend hij er grof mee.
Kijk alleen al eens naar zijn "groep"......je moet 1btc betalen om zijn tips te krijgen. Die groep heeft minimaal 100 volgers (nee, ik zit er niet bij). Dat alleen al is al 100btc.
Heeft hij eerder ook niet van die mislukte pumps gedaan (daarom ook jullie mening wellicht)?
Ik zie dat als dat hij iemand is die verschillende manieren zoekt om goed te verdienen aan altcoins.
De ene manier lukt, de ander mislukt maar ik weet zeker dat ie aan alles goed verdient
Die van mij staat ook nog te wachten tot je langs komtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef roislecxe het volgende:
Goed dan, als al jullie lui kwallen mijn afwas niet gaan doen doe ik het zelf wel
Donder maar in de vuilnisbak danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die van mij staat ook nog te wachten tot je langs komt
Ik denk dat t hem (en vele anderen) niet zal boeien wat voor percentage je verdiend, maar dat t gaat om wat je er daadwerkelijk aan verdiend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, van 'vroeger tijd' eind vorig jaar, heel begint dit jaar had die van die faalpumps. En na een tijdje hoorde je ineens niks meer van hem, toen kon je ook lid worden voor 0,25btc geloof ik.
En hoeveel % is van 0.009btc naar schommelend rond de 2btc?
Kan me niet voorstellen dat ie dat percentage up is
Dan zet ik het wel op het balkon, met dit weer is het balkon ook een afwasmachinequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Donder maar in de vuilnisbak dan
Of trouwens, tegen die tijd is het zelf vast al weggelopen.
Hier regent het van het balkon af. (Qua windrichting dus, niet omdat het scheef staat of omdat het ZO hard regent. Al regent het wel hard. en staat het balkon scheef. Of ik loop scheef dat kan ook. Of ik ga gewoon afwassen ipv dom ouwehoeren)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan zet ik het wel op het balkon, met dit weer is het balkon ook een afwasmachine
Ja eigenlijk heb ik wel een afwasmachine maar die zit op dr werk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Niet een volautomatische door bitcoin gesponserde afwasmachine hebben
Waarom denk je anders dat ik op eens zo veel kwijt ben terwijl ik in de week daarvoor 0,1 per 2 dagen verdiende
Je ziet niet in bitcoins/altcoins om geld te verdienen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, ik ben heul geen trader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |