Waar ben je in VRC gestapt dan? Die wordt aardig gedumpt nu.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:03 schreef Joosie200 het volgende:
Mijn minerals positie staat nu gewoon hoger dan mijn VRC čn RZR positieHeeft nog lang geduurd tot MIN VRC inhaalde, RZR was zo ingehaald
Tegelijkertijd
want mijn inleg in VRC/RZR is groter dan MIN. Maar
want door de winst in MIN wordt dat weer recht getrokken.
45quote:Op maandag 7 juli 2014 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ben je in VRC gestapt dan? Die wordt aardig gedumpt nu.
Au...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
45Geduld was beter, want hij schoot kort daarop al naar 36, om terug naar 40/43 te gaan. Staat ie nu drie weken later vrolijk op 29
Achja.. tis niet alleen maar rozegeur en maneschijn, ook op Bittrex niet. En ondanks dat RZR/VRC down the drain gaan sta ik nog steeds op winst. Ik had niks kunnen doen op Mint en nu nog maar op een 0,5 BTC kunnen staan als ik koppig Cinni bleef hodlen. Of op 2,45 BTC nu atm op Bittrex. Over het algemeen heeft het handelen op Trex voor mij het er nog niet slechter op gemaakt.quote:
Dit dus jaquote:Op maandag 7 juli 2014 14:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Achja.. tis niet alleen maar rozegeur en maneschijn, ook op Bittrex niet. En ondanks dat RZR/VRC down the drain gaan sta ik nog steeds op winst. Ik had niks kunnen doen op Mint en nu nog maar op een 0,5 BTC kunnen staan als ik koppig Cinni bleef hodlen. Of op 2,45 BTC nu atm op Bittrex. Over het algemeen heeft het handelen op Trex voor mij het er nog niet slechter op gemaakt.
Mja.. sommigen zijn gewoon lemmingen. En IE is idd zich puur aan het focussen op VOOT en met de eer aan het strijken dat het dankzij hem komt dat VOOT nu 2700 aan heeft getikt. Maar toen hij erover begon te tweeten, op 2 juli in de middag stond VOOT rond de 1000. Met zijn tamtam heeft VOOT meer aandacht gekregen en dankzij de tamtam topte VOOT op 2700. Das +270% en een leuke pump zoals ik gisteren al zei voor ik naar bed toe ging.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:24 schreef edraket31 het volgende:
Sommigen snap ik echt niet......
Heb contact gehad met een NL'er die met een flinke portie Burner zit omdat IE er uit stapte en dumpte.....heb 'm gewaarschuwd maar hij loopt er weer net zo hard achteraan te geilen op Twitter met VOOT.
Iemand anders zie ik schrijven dat Minerals stijgt door het IE-effect. Dafuq! IE is alleen maar druk met VOOT (die volgens mij lager staat als toen hij er over begon)
De buy orders worden in ieder geval stuk voor stuk ingevuld. Ik ga er maar eentje op 1 satoshi zetten denk ik. Op dit tempo koop ik daar vanavond RZR voorquote:
Dat account ga ik zeker volgen nuquote:Op maandag 7 juli 2014 14:58 schreef edraket31 het volgende:
HET signaal dat VRC omhoog gaat:terug te zien in de chartstwitter:
Als je 'm onlangs had betaald (inschrijving nu gesloten), had je gisteravond al een DM gehad om lage buys te zetten. Hij zet een dump in gang om te gaan pumpen zodra ie een publieke tweet de deur uitdoet.quote:
quote:Franse politie rolt 'illegale' bitcoin-wisseldienst op
De Franse politie heeft een bitcoin-wisseldienst opgerold waarmee gebruikers bitcoins konden kopen of uitlenen, omdat deze in strijd zou zijn met de wet.
Er is ongeveer 200.000 euro aan bitcoins in beslag genomen tijdens de inval, stelde een openbaar aanklager maandag.
Twee mensen uit Cannes en Nice worden vastgehouden in afwachting van een onderzoek naar de zaak, aldus persbureau Reuters.Ze worden verdacht van illegaal bankieren, witwassen, het illegaal opereren van een gokwebsite en illegale tewerkstelling. In de periode van november 2013 tot en met juli 2014 zouden er tenminste 2.750 transacties hebben plaatsgevonden waarbij minimaal 2.500 bitcoins gemoeid waren, zo meldt het Franse Le Point.
"Het is voor het eerst dat een gerechtelijke actie binnen Europa leidt tot de sluiting van een illegale wisseldienst voor digitale valuta", aldus officier van justitie Olivier Caracotch. "Het is in Frankrijk ook voor het eerst dat bitcoins zijn ingenomen als onderdeel van een juridische procedure."
Het is niet duidelijk om welke bitcoin-dienst het precies gaat en hoeveel gebruikers deze had.
Dit schijnt de reden te zijn:quote:
quote:Nothing to worry about, the problem is not Bitcoin. The service has been stopped because they had no licence to manage accounts of customers, money games, bets, and the bosses/employees had no employment contracts.
Lijkt een beetje op het orderboek van Tak.quote:
Ach, alles beter dan RZRquote:Op maandag 7 juli 2014 17:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op het orderboek van Tak.
Denk dat ik er maar lekker vanaf blijf
Nou op naar de 100 200 500 met dat kreng.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:16 schreef Nattekat het volgende:
RZR stabiliseert weer. Wat is deze
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |