Ik mijd ze ook zo veel mogelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat mn vriendin het niet heel grappig vindt als ik 10 alarmen zet die om de haverklap afgaan midden in de nacht
Was ook geen pump, het orderboek is zo dun dat ie direct omhoog schiet als er een paar positieve berichten komen en een paar kopers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Die RZR pump is ook niet veel meer van gekomen. Als pluspunt lijkt ie niet meer in een downtrend te zitten.
Jups......nog leuker als ie dat ook liet zien over je totale walletquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef roislecxe het volgende:
Leuk dat de wallet op Trex nu ook percentageverandering laat zien
Je eigen percentage van het totale aantal bitcoins?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef roislecxe het volgende:
Leuk dat de wallet op Trex nu ook percentageverandering laat zien
Nog 24u en 15m dan is de blockhalving.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Was ook geen pump, het orderboek is zo dun dat ie direct omhoog schiet als er een paar positieve berichten komen en een paar kopers.
Blockhalving nadert, sellpressure zal een stuk minder worden
Fontasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:49 schreef edraket31 het volgende:
Ik krijg signalen dat de volgende pump van Fontas ATH-coin is.
Doe je eigen research, Fontas is altijd wel goed voor een +100% of veelvoud daarvan.
Waarschijnlijk is het zijn eigen coin
Zou kunnen, maar ik denk dat hij in dat half jaar een pak meer btc verdiend heeft dan julliequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat gaat al een half jaar terug inmiddels denk.
Fontas
Procentueel gezien sta ik hogerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat hij in dat half jaar een pak meer btc verdiend heeft dan jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |