Ik heb verschillende tabbladen:quote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb nagenoeg dezelfde als de Kat postte hierboven. Gebruik het al vanaf februari, en geoptimaliseerd in april ofzo.Tabbladen per exchange onderin. handig
10 April stuurde ik jou mijn excelbestand. daar heb je jouwe op gebaseerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nagenoeg? Hij is toch gebasseerd op de mijne?
Om een DM van 10 april op te zoeken... nahquote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
10 April stuurde ik jou mijn excelbestand. daar heb je jouwe op gebaseerd.
Ik heb later enkel de kleuren erbij gedaan en het vakje met %en omdat dat een goed idee was.
Kijk je DM
Denk dat dit redelijk optimaal is toch wel. Alle exchanges is een kwestie van kopie/plak de layout van de vorige and it's good to go.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb verschillende tabbladen:
1. Alle coins waar ik ooit mee gehandeld heb.
2. De recente coins.
3. Recente ontwikkelingen op de verschillende exchanges.
4. Totalen van alle exchanges.
Tab 2 heb ik nu zo ingericht dat ik helemaal links de naam van de coin heb, vervolgens de totale aankopen, verkopen en het verschil. Dat heb ik ook weer uitgesplitst in de exchanges. Dat laatste moet volgens mij makkelijker kunnen. Als ik achter een coin gewoon aankoop-verkoop-verschil zet en daarachter een cel met daarin de naam van de exchange, dan is het volgens mij mogelijk om die aantallen per exchange direct in een cel op een andere tab te laten meetellen. Ik moet alleen even uitzoeken hoe ik dat voorheen had aangepakt. Volgens mij met verborgen cellen of zo.
Ja, ik wil het nog iets anders gaan invullen, maar dit ziet er wel netjes uitquote:Op maandag 7 juli 2014 20:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat dit redelijk optimaal is toch wel. Alle exchanges is een kwestie van kopie/plak de layout van de vorige and it's good to go.
[ afbeelding ]
Oja daar wilde ik nog op reagerenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Niemand geïnteresseerd in updates zie ik
Hoef ik dat ook niet meer te doen
Hoofdscherm onder tradescherm?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja daar wilde ik nog op reageren
maar toen moest ik toch even even een DM gaan terugbladeren![]()
Ziet er goed uitBegint erop te lijken he
Vorige keer trapte ik erin, doe ik niet weerquote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef roislecxe het volgende:
Rzr lijkt de bodem bereikt te hebben. (lijkt, want het zou niet de eerste keer zijn dat het toch nog een end lager kan)
Is je app al te downloaden?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer trapte ik erin, doe ik niet weer
Heb je mijn screenshot niet gezien?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Is je app al te downloaden?
Zit er een gratis bitcoin wallet mailer bij?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je mijn screenshot niet gezien?
Hij is nog niet functioneel, zodra ie te gebruiken is voor wat dan ook mag je hem op eigen risico downloaden
Een wat?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Zit er een gratis bitcoin wallet mailer bij?
Vraag het de rest, saaie bendequote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef peterselieplukkker het volgende:
Waarom is het zo stil hier de laatste dagen ....
Ja eens socialer doen hierquote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef Joosie200 het volgende:
Geen whalefight maar bitchfight.. ronde 1..
Some say, users of Fok do not leave their room not once, all we know there are some who do.quote:
Rois komt tot levenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:10 schreef roislecxe het volgende:
RZR naar 60k... zou het keerpunt op 46k geweest zijn?
Jup maar wel een paar dikke buys erbij.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm... jammer dat Mintpal de leider is
Ik denk dat ik mijn sell ga weghalen als het zo doorgaatquote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jup maar wel een paar dikke buys erbij.
Benieuwd wat het morgenvroeg staat...
Ik heb ook geen sells staan. Wil op zn vroegst rond de 125 verkopen, dan zit ik in ieder geval in de +quote:Op maandag 7 juli 2014 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn sell ga weghalen als het zo doorgaat
Jammer dat alle actie in de nacht is altijd.
Ik heb hem op 80130 staan voor het geval dat, dat is ook mijn break-even punt. Bij een dip koop ik meer inquote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb ook geen sells staan. Wil op zn vroegst rond de 125 verkopen, dan zit ik in ieder geval in de +
Maar dat zal niet in een nachtje gebeuren denk
Een dip?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem op 80130 staan voor het geval dat, dat is ook mijn break-even punt. Bij een dip koop ik meer in
Ook gegaan, 40% van mijn oorspronkelijke inleg erbij op 59quote:Op maandag 7 juli 2014 23:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een dip?
Je hebt anderhalve week de tijd gehad om in dips te kopen. Beter gaan we nu 2 weken lang omhoog.
Ik heb 0,11btc op 58500 op Trex, Maar ik ga m'n RZR op Mintpal ook niet voor de 125 a 150 verkopen, dus waarom zou ik op die van Trex wel een sellorder zettenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook gegaan, 40% van mijn oorspronkelijke inleg erbij op 59
Ik zat nu op mobiel dus kon niet snel handelen
Oh, toch gek dat t volume op Bittrex 23% hoger is....quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm... jammer dat Mintpal de leider is
Ik heb ook gezegd dat dat snel voorbij gaat zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 23:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oh, toch gek dat t volume op Bittrex 23% hoger is....
Als het eenmaal gaat lopen dan vermoed ik dat Mintpal er wel weer overheen gaat.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:41 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Oh, toch gek dat t volume op Bittrex 23% hoger is....
FRAC heeft vandaag een pump gehad nav listing op poloniex, zal nog wel verder gepumpt worden tegen POW eindigt (over 1 week). Daarna ook uitstappen is mijn advies.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:31 schreef edraket31 het volgende:
Pssssttt, niet verder vertellen maar FRAC en GLYPH worden de komende week gepumpt.
Daarnaast is BCH een kanshebber om wat leuke bewegingen te laten zien: in july 4 ANN aangekondigd
Zodra Frac rond de 60 komt ren ik er gauw uitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
FRAC heeft vandaag een pump gehad nav listing op poloniex, zal nog wel verder gepumpt worden tegen POW eindigt (over 1 week). Daarna ook uitstappen is mijn advies.
BCH schijnt de dev er vandoor te zijn, kan dus een streep door...
Binnen het uur haaltie dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:35 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk haalt RZR de 72 niet voor ik wakker ben
Trusten
Dan vind ik het minder ergquote:
Denk dat mn vriendin het niet heel grappig vindt als ik 10 alarmen zet die om de haverklap afgaan midden in de nachtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan vind ik het minder erg
Toen MIN moon ging werd ik om 4u gewekt
Ik mijd ze ook zo veel mogelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat mn vriendin het niet heel grappig vindt als ik 10 alarmen zet die om de haverklap afgaan midden in de nacht
Was ook geen pump, het orderboek is zo dun dat ie direct omhoog schiet als er een paar positieve berichten komen en een paar kopers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Die RZR pump is ook niet veel meer van gekomen. Als pluspunt lijkt ie niet meer in een downtrend te zitten.
Jups......nog leuker als ie dat ook liet zien over je totale walletquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef roislecxe het volgende:
Leuk dat de wallet op Trex nu ook percentageverandering laat zien
Je eigen percentage van het totale aantal bitcoins?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef roislecxe het volgende:
Leuk dat de wallet op Trex nu ook percentageverandering laat zien
Nog 24u en 15m dan is de blockhalving.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:28 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Was ook geen pump, het orderboek is zo dun dat ie direct omhoog schiet als er een paar positieve berichten komen en een paar kopers.
Blockhalving nadert, sellpressure zal een stuk minder worden
Fontasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:49 schreef edraket31 het volgende:
Ik krijg signalen dat de volgende pump van Fontas ATH-coin is.
Doe je eigen research, Fontas is altijd wel goed voor een +100% of veelvoud daarvan.
Waarschijnlijk is het zijn eigen coin
Zou kunnen, maar ik denk dat hij in dat half jaar een pak meer btc verdiend heeft dan julliequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat gaat al een half jaar terug inmiddels denk.
Fontas
Procentueel gezien sta ik hogerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:14 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk dat hij in dat half jaar een pak meer btc verdiend heeft dan jullie
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand verslaat mij daarmee, vergeet dat maar
Hoeveel procent is 0 → 0,27?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Degene die procentueel meer winst gemaakt heeft moet ik nog tegen komen
Dat is een vermoedenquote:
0,03 → 0,27 danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dag. das niet met handelen, das met minen.
Mja, van 'vroeger tijd' eind vorig jaar, heel begint dit jaar had die van die faalpumps. En na een tijdje hoorde je ineens niks meer van hem, toen kon je ook lid worden voor 0,25btc geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is een vermoeden![]()
Maar de achterliggende gedachte van mijn opmerking is dat je hier wel (soort van) minachtend over hem kunt doen met zo'n smiley, maar dat we hier allemaal traders zijn die flink geld willen verdienen.
Uit hetgeen ik weet is hij met diverse zaken bezig (oa ook p&d coins) en verdiend hij er grof mee.
Kijk alleen al eens naar zijn "groep"......je moet 1btc betalen om zijn tips te krijgen. Die groep heeft minimaal 100 volgers (nee, ik zit er niet bij). Dat alleen al is al 100btc.
Heeft hij eerder ook niet van die mislukte pumps gedaan (daarom ook jullie mening wellicht)?
Ik zie dat als dat hij iemand is die verschillende manieren zoekt om goed te verdienen aan altcoins.
De ene manier lukt, de ander mislukt maar ik weet zeker dat ie aan alles goed verdient
Is goed, doe jij 0,009 naar 2,42 mijn hoogtepunt dan ffquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0,03 → 0,27 dan
En als je toch lekker bezig bent, doe dan mijn hoogtepunt van 0,46
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is goed, doe jij 0,009 naar 2,42 mijn hoogtepunt dan ff
Ik kom op 26788 % (a)
Fontasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:28 schreef roislecxe het volgende:
Katje, je moet nog even Fontaszeggen trouwens.
Praat voor jezelf, ik ben heul geen traderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is een vermoeden![]()
Maar de achterliggende gedachte van mijn opmerking is dat je hier wel (soort van) minachtend over hem kunt doen met zo'n smiley, maar dat we hier allemaal traders zijn die flink geld willen verdienen.
Volgens mij is Fontas meer van het kaliber fake it till you make it. Wellicht verdient hij er ondertussen wel lekker aan omdat een nieuwe lichting mensen in zijn verhaaltje getrapt is en het daardoor een self fulfilling prophecy geworden. Een jaar geleden oid was het iig een faalhaas eerste klas. Vandaar Fontasquote:Uit hetgeen ik weet is hij met diverse zaken bezig (oa ook p&d coins) en verdiend hij er grof mee.
Kijk alleen al eens naar zijn "groep"......je moet 1btc betalen om zijn tips te krijgen. Die groep heeft minimaal 100 volgers (nee, ik zit er niet bij). Dat alleen al is al 100btc.
Heeft hij eerder ook niet van die mislukte pumps gedaan (daarom ook jullie mening wellicht)?
Ik zie dat als dat hij iemand is die verschillende manieren zoekt om goed te verdienen aan altcoins.
De ene manier lukt, de ander mislukt maar ik weet zeker dat ie aan alles goed verdient
Die van mij staat ook nog te wachten tot je langs komtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef roislecxe het volgende:
Goed dan, als al jullie lui kwallen mijn afwas niet gaan doen doe ik het zelf wel
Donder maar in de vuilnisbak danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die van mij staat ook nog te wachten tot je langs komt
Ik denk dat t hem (en vele anderen) niet zal boeien wat voor percentage je verdiend, maar dat t gaat om wat je er daadwerkelijk aan verdiend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, van 'vroeger tijd' eind vorig jaar, heel begint dit jaar had die van die faalpumps. En na een tijdje hoorde je ineens niks meer van hem, toen kon je ook lid worden voor 0,25btc geloof ik.
En hoeveel % is van 0.009btc naar schommelend rond de 2btc?
Kan me niet voorstellen dat ie dat percentage up is
Dan zet ik het wel op het balkon, met dit weer is het balkon ook een afwasmachinequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Donder maar in de vuilnisbak dan
Of trouwens, tegen die tijd is het zelf vast al weggelopen.
Hier regent het van het balkon af. (Qua windrichting dus, niet omdat het scheef staat of omdat het ZO hard regent. Al regent het wel hard. en staat het balkon scheef. Of ik loop scheef dat kan ook. Of ik ga gewoon afwassen ipv dom ouwehoeren)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan zet ik het wel op het balkon, met dit weer is het balkon ook een afwasmachine
Ja eigenlijk heb ik wel een afwasmachine maar die zit op dr werk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Niet een volautomatische door bitcoin gesponserde afwasmachine hebben
Waarom denk je anders dat ik op eens zo veel kwijt ben terwijl ik in de week daarvoor 0,1 per 2 dagen verdiende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |