Ik heb verschillende tabbladen:quote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb nagenoeg dezelfde als de Kat postte hierboven. Gebruik het al vanaf februari, en geoptimaliseerd in april ofzo.Tabbladen per exchange onderin. handig
10 April stuurde ik jou mijn excelbestand. daar heb je jouwe op gebaseerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nagenoeg? Hij is toch gebasseerd op de mijne?
Om een DM van 10 april op te zoeken... nahquote:Op maandag 7 juli 2014 20:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
10 April stuurde ik jou mijn excelbestand. daar heb je jouwe op gebaseerd.
Ik heb later enkel de kleuren erbij gedaan en het vakje met %en omdat dat een goed idee was.
Kijk je DM
Denk dat dit redelijk optimaal is toch wel. Alle exchanges is een kwestie van kopie/plak de layout van de vorige and it's good to go.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb verschillende tabbladen:
1. Alle coins waar ik ooit mee gehandeld heb.
2. De recente coins.
3. Recente ontwikkelingen op de verschillende exchanges.
4. Totalen van alle exchanges.
Tab 2 heb ik nu zo ingericht dat ik helemaal links de naam van de coin heb, vervolgens de totale aankopen, verkopen en het verschil. Dat heb ik ook weer uitgesplitst in de exchanges. Dat laatste moet volgens mij makkelijker kunnen. Als ik achter een coin gewoon aankoop-verkoop-verschil zet en daarachter een cel met daarin de naam van de exchange, dan is het volgens mij mogelijk om die aantallen per exchange direct in een cel op een andere tab te laten meetellen. Ik moet alleen even uitzoeken hoe ik dat voorheen had aangepakt. Volgens mij met verborgen cellen of zo.
Ja, ik wil het nog iets anders gaan invullen, maar dit ziet er wel netjes uitquote:Op maandag 7 juli 2014 20:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk dat dit redelijk optimaal is toch wel. Alle exchanges is een kwestie van kopie/plak de layout van de vorige and it's good to go.
[ afbeelding ]
Oja daar wilde ik nog op reagerenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef Nattekat het volgende:
Niemand geïnteresseerd in updates zie ik
Hoef ik dat ook niet meer te doen
Hoofdscherm onder tradescherm?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oja daar wilde ik nog op reageren
maar toen moest ik toch even even een DM gaan terugbladeren![]()
Ziet er goed uitBegint erop te lijken he
Vorige keer trapte ik erin, doe ik niet weerquote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef roislecxe het volgende:
Rzr lijkt de bodem bereikt te hebben. (lijkt, want het zou niet de eerste keer zijn dat het toch nog een end lager kan)
Is je app al te downloaden?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorige keer trapte ik erin, doe ik niet weer
Heb je mijn screenshot niet gezien?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Is je app al te downloaden?
Zit er een gratis bitcoin wallet mailer bij?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je mijn screenshot niet gezien?
Hij is nog niet functioneel, zodra ie te gebruiken is voor wat dan ook mag je hem op eigen risico downloaden
Een wat?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Zit er een gratis bitcoin wallet mailer bij?
Vraag het de rest, saaie bendequote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef peterselieplukkker het volgende:
Waarom is het zo stil hier de laatste dagen ....
Ja eens socialer doen hierquote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef Joosie200 het volgende:
Geen whalefight maar bitchfight.. ronde 1..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |