quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand verslaat mij daarmee, vergeet dat maar
Hoeveel procent is 0 → 0,27?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Degene die procentueel meer winst gemaakt heeft moet ik nog tegen komen
Dat is een vermoedenquote:
0,03 → 0,27 danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja dag. das niet met handelen, das met minen.
Mja, van 'vroeger tijd' eind vorig jaar, heel begint dit jaar had die van die faalpumps. En na een tijdje hoorde je ineens niks meer van hem, toen kon je ook lid worden voor 0,25btc geloof ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is een vermoeden![]()
Maar de achterliggende gedachte van mijn opmerking is dat je hier wel (soort van) minachtend over hem kunt doen met zo'n smiley, maar dat we hier allemaal traders zijn die flink geld willen verdienen.
Uit hetgeen ik weet is hij met diverse zaken bezig (oa ook p&d coins) en verdiend hij er grof mee.
Kijk alleen al eens naar zijn "groep"......je moet 1btc betalen om zijn tips te krijgen. Die groep heeft minimaal 100 volgers (nee, ik zit er niet bij). Dat alleen al is al 100btc.
Heeft hij eerder ook niet van die mislukte pumps gedaan (daarom ook jullie mening wellicht)?
Ik zie dat als dat hij iemand is die verschillende manieren zoekt om goed te verdienen aan altcoins.
De ene manier lukt, de ander mislukt maar ik weet zeker dat ie aan alles goed verdient
Is goed, doe jij 0,009 naar 2,42 mijn hoogtepunt dan ffquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
0,03 → 0,27 dan
En als je toch lekker bezig bent, doe dan mijn hoogtepunt van 0,46
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Is goed, doe jij 0,009 naar 2,42 mijn hoogtepunt dan ff
Ik kom op 26788 % (a)
Fontasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:28 schreef roislecxe het volgende:
Katje, je moet nog even Fontaszeggen trouwens.
Praat voor jezelf, ik ben heul geen traderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is een vermoeden![]()
Maar de achterliggende gedachte van mijn opmerking is dat je hier wel (soort van) minachtend over hem kunt doen met zo'n smiley, maar dat we hier allemaal traders zijn die flink geld willen verdienen.
Volgens mij is Fontas meer van het kaliber fake it till you make it. Wellicht verdient hij er ondertussen wel lekker aan omdat een nieuwe lichting mensen in zijn verhaaltje getrapt is en het daardoor een self fulfilling prophecy geworden. Een jaar geleden oid was het iig een faalhaas eerste klas. Vandaar Fontasquote:Uit hetgeen ik weet is hij met diverse zaken bezig (oa ook p&d coins) en verdiend hij er grof mee.
Kijk alleen al eens naar zijn "groep"......je moet 1btc betalen om zijn tips te krijgen. Die groep heeft minimaal 100 volgers (nee, ik zit er niet bij). Dat alleen al is al 100btc.
Heeft hij eerder ook niet van die mislukte pumps gedaan (daarom ook jullie mening wellicht)?
Ik zie dat als dat hij iemand is die verschillende manieren zoekt om goed te verdienen aan altcoins.
De ene manier lukt, de ander mislukt maar ik weet zeker dat ie aan alles goed verdient
Die van mij staat ook nog te wachten tot je langs komtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef roislecxe het volgende:
Goed dan, als al jullie lui kwallen mijn afwas niet gaan doen doe ik het zelf wel
Donder maar in de vuilnisbak danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die van mij staat ook nog te wachten tot je langs komt
Ik denk dat t hem (en vele anderen) niet zal boeien wat voor percentage je verdiend, maar dat t gaat om wat je er daadwerkelijk aan verdiend.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, van 'vroeger tijd' eind vorig jaar, heel begint dit jaar had die van die faalpumps. En na een tijdje hoorde je ineens niks meer van hem, toen kon je ook lid worden voor 0,25btc geloof ik.
En hoeveel % is van 0.009btc naar schommelend rond de 2btc?
Kan me niet voorstellen dat ie dat percentage up is
Dan zet ik het wel op het balkon, met dit weer is het balkon ook een afwasmachinequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Donder maar in de vuilnisbak dan
Of trouwens, tegen die tijd is het zelf vast al weggelopen.
Hier regent het van het balkon af. (Qua windrichting dus, niet omdat het scheef staat of omdat het ZO hard regent. Al regent het wel hard. en staat het balkon scheef. Of ik loop scheef dat kan ook. Of ik ga gewoon afwassen ipv dom ouwehoeren)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan zet ik het wel op het balkon, met dit weer is het balkon ook een afwasmachine
Ja eigenlijk heb ik wel een afwasmachine maar die zit op dr werk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Niet een volautomatische door bitcoin gesponserde afwasmachine hebben
Waarom denk je anders dat ik op eens zo veel kwijt ben terwijl ik in de week daarvoor 0,1 per 2 dagen verdiende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |