https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ff voor anderen ter info:quote:Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef edraket31 het volgende:
RZR: leg de grafiek van VRC er maar eens naast. Zelfde patroon
Rois hoort bij de club hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm.
Deze chat is enkel voor RZR bagholders
COIN BALANCEquote:Op zondag 6 juli 2014 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hmm.
Deze chat is enkel voor RZR bagholders
Welkom bij de clubquote:Op zondag 6 juli 2014 12:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
COIN BALANCE
BTC 0.06186088
RZR 300.00000000
En?
Hoe voelt het nou?quote:Op zondag 6 juli 2014 12:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
COIN BALANCE
BTC 0.06186088
RZR 300.00000000
En?
Ja ongelukkig al een week of anderhalf. Het totaalsaldo blijft iedere dag verder zakkenquote:
Welja, laat ik erin duiken....quote:Op zondag 6 juli 2014 12:18 schreef brombeer_ het volgende:
MIN ziet er nu wel goed uit trouwens. Zou bijkopen als ik nog btc over had.
Stap gewoon in joh, ik heb geen zin in jouw geklaag als ie door de 1000 gaatquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stap gewoon in joh, ik heb geen zin in jouw geklaag als ie door de 1000 gaat
Als je toch denkt dat het gaat stijgen (anders zou je niet in willen stappen) waarom dan wachten?quote:
Dank voor de headsup.. toch maar een paar MIN weggedaan van 2200 nu op 4100 om in VOOT te stoppen. Kan mijn resterende aantal van 2200 en 4500 mooi door naar 7k en heb ik geen 2000 VOOTs.. verdraaide satoshi ninja'squote:Op zondag 6 juli 2014 16:21 schreef roislecxe het volgende:
Nu VOOT kopen als je snel winst wil maken.
Jammer dat ik er al inzit en geen BTC vrij heb.
Uro naar Mintpal!
Ik zou het wel weten als ik BTC vrij had nuquote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan nu nadenken over een gelukje op VOOT vanavond op MP
Hoe hoog staat ie nu?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik BTC vrij had nu
Hij blijft echt niet lang onder de 2k vermoed ik.
2002 nuquote:
Zou het wel willen, maar ik zit muurvast in RZR, VRC, MIN en beetje VOOTquote:Op zondag 6 juli 2014 18:41 schreef DaMart het volgende:
Had iemand hier trouwens mijn tip om BRIT te kopen op C-cex nog opgevolgd van de week?
BRIT is momenteel een van de weinige munten die me nog wat oplevertquote:Op zondag 6 juli 2014 19:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zou het wel willen, maar ik zit muurvast in RZR, VRC, MIN en beetje VOOT
Fixed.. en ondanks dat al mijn posities onder water staan virtueel sta ik er beter voor dan toen ik bij Mintpal weg ging nadat ik Cinni toeliet dat van mijn aantal BTC nog slechts 1,80 BTC overbleef v/d 4,44 BTC. Sta ondanks alle rode cijfers op Trex nu nog op 2,56 BTC. Goed, dat dat vorige week gewoon 3,50 BTC was laat ik maar achterwege, maar enfin. Het kan verkeren, vorige week zo waar verdubbeld t.o.v. mijn exit op Mint en begin op Trex, nu met duikelende koersen als nog winst t.o.v. mijn begin op Trexquote:Op zondag 6 juli 2014 19:32 schreef DaMart het volgende:
Eens kijken wat de coins die ik hold nu doen:
RZR: onder aankoopkoers
MIN: Onder aankoopkoers
VOOT: Onder aankoopkoers
VRC: Onder aankoopkoers
Goed moment om vandaag gewoon niet meer op de exchanges te kijken, morgen zie ik wel verder.
Ben jij dat?twitter:
Ik heb al sinds het begin mijn hoop op gevestigd, EK 1988 revisited! En dit keer ben ik er echt bewust bijquote:Op zondag 6 juli 2014 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Blackcoinbet, zo ver er überhaupt geloofwaardigheid inzit met de kleine hoeveelheid geïnvesteerde coins, gelooft in een finale van Duitsland - Nederland
Mja.. tis toch iets te toevallig dat zodra IE ergens bij betrokken raakt het dikwijls van korte duur is waarbij een coin omhoog gaat en daarna keihard onderuit gaattwitter:MaxiSano twitterde op zondag 06-07-2014 om 19:47:01Lol #voot #mint #vericoin Dropped since #iconicexpert is involved
reageer retweet
Nope, met RZR zijn we veilig van IE taferelen, maar dan heb je nog die vette walvissenquote:Op zondag 6 juli 2014 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Hij zat toch niet bij RZR?
Ik denk dat ik een buy op 60 zet en er zo weer een extra 0,05btc inpomp. Daarmee komt het gemiddelde op 80. Dat gaat ie toch nog wel halen de komende week?
Terug naar af gaan, Super achterna?quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terug naar af gaan, Super achterna?Aangevoerd door de walvissen, aka BC/Cinni taferelen?
Hij bouncde idd tweemaal rond de 3,1k/3,0k/2998 en nu ook, tikt alweer de 3800 aan. Vorige keer stoof ie naar 4400 thoughquote:
In januari was het trending bij GoT, maar de laatste tijd lijkt het met NXT ook wel stil te staanquote:Op zondag 6 juli 2014 20:11 schreef zomertje het volgende:
Er wordt best veel gehandeld in Nxt, zou t nog wat worden daarmee?
Ik sta op Trex nu op 0,105 geloof ik... startsaldo was uiteindelijk 0,06 ongeveer, maar van de week was portefuille nog ruim 0,18 waard... Maar ik laat het even voor wat het is daar. Laat de walvissen maar even spelen, ik ga ze niet voeden nuquote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fixed.. en ondanks dat al mijn posities onder water staan virtueel sta ik er beter voor dan toen ik bij Mintpal weg ging nadat ik Cinni toeliet dat van mijn aantal BTC nog slechts 1,80 BTC overbleef v/d 4,44 BTC. Sta ondanks alle rode cijfers op Trex nu nog op 2,56 BTC. Goed, dat dat vorige week gewoon 3,50 BTC was laat ik maar achterwege, maar enfin. Het kan verkeren, vorige week zo waar verdubbeld t.o.v. mijn exit op Mint en begin op Trex, nu met duikelende koersen als nog winst t.o.v. mijn begin op TrexHangt dus maar net af van welk kader je hanteert.
Maar ja, op die manier is het beter Trex te laten voor wat het is en de walvissentsunami te laten uitrazen. Die markten trekken tzt wel weer aan, lichtpuntje: heb wel mooi VOOT nu op 1750 kunnen inslaan zoals ik wou(dat het 1650 had kunnen zijn hebben we het maar niet over
)
Is dat zo duidelijk?quote:[tweet="485834967394820096","2581897459","BitGizmo","http://pbs.twimg.com/profile_images/480633649822330880/NOX5B0Q5_normal.jpeg","Sun Jul 06 17:17:37 +0000 2014"]It's a bloody red weekend again... holding #ROX, #MIN, #VOOT, #CINNI and #RZR and all are below my buy right now.[/tweet]
Ben jij dat?![]()
En dat kon je niet even hier melden?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef edraket31 het volgende:
Gisteren zag ik in dat RZR toch verder zou wegzakken, groot gedeelte verkocht met de bedoeling een rally in VOOT mee te pakken, die na listing mintpal verkopen en dan weer vol terug in RZR.
In januari was Game of Thrones niet eens op tvquote:Op zondag 6 juli 2014 20:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In januari was het trending bij GoT, maar de laatste tijd lijkt het met NXT ook wel stil te staan
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
In januari was Game of Thrones niet eens op tv.
Mja.. sinds wanneer kent die zo'n goede opleving?quote:
Mja.. ik weet niet wat Mint heeft, verkiest URO boven VOOTquote:Op zondag 6 juli 2014 20:47 schreef edraket31 het volgende:
Mijn plannetje werkt daardoor nog steeds, echter deels verziekt doordat mintpal VOOT niet kiest en de daarbij horende dump.
Een red monday en ik heb morgen nog 0,10BTC overquote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef roislecxe het volgende:
Nou dat gaat lekker vandaag. beter niet meer kijken even. Beter is het niet morgen Red Monday
Ik heb 0.06 vrij staan. Maar ik durf Mintpal even niet te F5en... Das meer dan gehalveerd inmiddels.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een red monday en ik heb morgen nog 0,10BTC over
En dat is dus alles wat ik nu vrij heb
Jij hebt tenminste nog wat in je walletquote:Op zondag 6 juli 2014 22:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb 0.06 vrij staan. Maar ik durf Mintpal even niet te F5en... Das meer dan gehalveerd inmiddels.
Hoef het niet te zien.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog wat in je wallet
Ik hou niks meer over zo
Laat eerst die pools maar stoppen met dumpen
Zoals ik nu zekerquote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig wel jaAnders was ik helemaal niet te genieten nu
Om van de 0,30 die ik had bij uitstappen te komen op de hoeveelheid die ik nu heb zou BC moeten zakken naar 18800quote:Op zondag 6 juli 2014 22:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat je in BC veiliger zat
En dan stap je voor de zekerheid maar uit, ga je naar bed (ik althans zo) word je 's ochtends wakker: and the wildcard goes to.. VOOT has been added, happy trading! Ik zie het gewoon zo gebeuren héquote:Op zondag 6 juli 2014 22:51 schreef DaMart het volgende:
Hm, ik twijfel... zou net aan break-even uit VOOT kunnen stappen nu![]()
.
Ik hoop er eigenlijk ook op. En als Mintpal een beetje mee wil blijven doen moeten ze het eigenlijk ook gewoon toevoegen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan stap je voor de zekerheid maar uit, ga je naar bed (ik althans zo) word je 's ochtends wakker: and the wildcard goes to.. VOOT has been added, happy trading! Ik zie het gewoon zo gebeuren hé
Ik hold ook gewoon hoor. Heb die coin gekocht om wat mee te verdienen en dat gaat nog wel gebeuren. En zoals ik al aangaf, zou het niet eens zo slecht zijn om eens een paar dagen vast te blijven zitten en weinig te handelen. Houd ik tijd over voor andere dingenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan stap je voor de zekerheid maar uit, ga je naar bed (ik althans zo) word je 's ochtends wakker: and the wildcard goes to.. VOOT has been added, happy trading! Ik zie het gewoon zo gebeuren hé
Heb je het totale Mintpal volume al gezien? Gewoon lachwekkend, bittrex haalt ze bijna in.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik hoop er eigenlijk ook op. En als Mintpal een beetje mee wil blijven doen moeten ze het eigenlijk ook gewoon toevoegen.
Er zijn al dagen geweest waarop het volume van Bittrex groter was hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het totale Mintpal volume al gezien? Gewoon lachwekkend, bittrex haalt ze bijna in.
Qua grootte danquote:Op zondag 6 juli 2014 22:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn al dagen geweest waarop het volume van Bittrex groter was hoor.
Daarom dus.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je het totale Mintpal volume al gezien? Gewoon lachwekkend, bittrex haalt ze bijna in.
Ik heb nog een extra buy gezet in de hoop dat die vannacht voor de toevoeging als nog wordt aangetikt en dan heb ik net geen 10k aan VOOT laag genoeg ingekochtquote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hold ook gewoon hoor. Heb die coin gekocht om wat mee te verdienen en dat gaat nog wel gebeuren. En zoals ik al aangaf, zou het niet eens zo slecht zijn om eens een paar dagen vast te blijven zitten en weinig te handelen. Houd ik tijd over voor andere dingen.
De whales zitten op Mintpal, en Bittrex volgt die koers... Mintpal heeft die nummer 1 positie nog wel, ik blijf er daarom ook nog.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:00 schreef DaMart het volgende:
Momenteel:
Bittrex: Daily Volume: 46425 trades valued at 1874.70 BTC
Mintpal: 24 HR BTC Volume 1884.522 BTC Number of Trades 12328
De trades op Bittrex betreffen dus lagere bedragen in BTC, maar in totaal is het dus ongeveer gelijk.
Ik ga eens een nachtje in VRC, even gek doentwitter:MatthewBonari twitterde op zondag 06-07-2014 om 22:59:21Sneak peek at the new in-wallet Fiat to #Vericoin option just revealed. #VRC is prime for a big move today.
l reageer retweet
Ik blijf ook nog op Mintpal, omdat ik daar nog vastzit in CINNI en RZR. Zodra die verkocht zijn, gaan die BTC naar mijn wallet en houd ik het bij Bittrexquote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De whales zitten op Mintpal, en Bittrex volgt die koers... Mintpal heeft die nummer 1 positie nog wel, ik blijf er daarom ook nog.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | <?php // ==UserScript== // @name Mintpal auto-login // @namespace http://use.i.E.your.homepage/ // @version 0.1 // @description enter something useful // @match https://www.mintpal.com/login* // @copyright 2012+, You // ==/UserScript== if (document.getElementsByName("email")[0].value == "") { document.getElementsByName("email")[0].value = "--je email--"; document.getElementsByName("password")[0].value = "--je wachtwoord--"; var node_list = document.getElementsByTagName('input'), i; for (i = 0; i < node_list.length; i++) { var node = node_list[i]; if (node.getAttribute('type') == 'submit') { node.click(); } } } ?> |
Ingesteldquote:Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Voor mijn fans:
[ code verwijderd ]
Wel die php tagjes weghalen
M'n andere scriptje loopt ook gewoon nog altijdquote:Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Voor mijn fans:
[ code verwijderd ]
Wel die php tagjes weghalen
Hij heeft het rustigquote:Op zondag 6 juli 2014 23:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
M'n andere scriptje loopt ook gewoon nog altijd
Hopelijk doet ie nog veel goed werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |