SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Deed er ooit ook een Arnie Alberts mee in GTST dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan nog, er zijn nog geen 2 jaar geleden DVD-boxen uitgekomen van die reeksen plus je doet mee aan een quiz over 25 jaar GTST... Dan denk ik, kom op
Ik zit hier prima op mijn eilandje in Venezuelaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:09 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Deed er ooit ook een Arnie Alberts mee in GTST dan?
Ik vond de afleveringen op zich al belabberd slecht geschreven. Tim die anderhalve afleveringen alleen maar vraagt waar Sjors is zonder antwoord te krijgen... Pure tijdverspilling. Evenals dat gedoe met Vincent wat al sinds oktober aan de gang is en hier nóg tot de laatste seconde uitgemolken moet worden, zogenaamd om "spanning en drama" te creëren. Nou, ik zal dit zeggen, ik heb dus 2 volledige afleveringen zo gezeten:quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:16 schreef Clemanyana het volgende:
Ik vond trouwens de cliff ook matig, meer een gewone vrijdag cliffhanger. Ten eerste was er bijna geen opbouw naar Sjors's verdwijning (had dan tenminste Willem hun al wat langer laten volgen, en wat momenten tussen hun laten meemaken en dan duidelijk laten worden dat ie steeds jaloerser werd ofzo).
Kijk, dat was nog eens tof geweestquote:En ze hadden het zo makkelijk kunnen laten eindigen met dat zowel Bing and Tim in het water sprongen om haar te redden, en dan in het midden laten wie het zou overleven. (met interactieve optie om in de zomer de kijker te laten beslissen, lol)
quote:"me Bing, you Sjors" (credit to Sriracha)
Ludo de opa van Amy?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef LetsGame het volgende:
GTST quiz gedownload. Heel makkelijke vragen, mijn God. Bij een vraag vroegen ze me wie de opa's van Amy waren en 'Ludo en Carel' was volgens de app het juiste antwoord.. Maximiliaan werd nergens genoemd.
Jeetje!quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef LetsGame het volgende:
GTST quiz gedownload. Heel makkelijke vragen, mijn God. Bij een vraag vroegen ze me wie de opa's van Amy waren en 'Ludo en Carel' was volgens de app het juiste antwoord.. Maximiliaan werd nergens genoemd.
Inderdaad. Als daar van zulke fouten in voorkomen zou het echt lachwekkend zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo de opa van Amy?![]()
![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat de TV-quiz beter in elkaar zit
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef LetsGame het volgende:
Haha, de bekende Kvk-"rrrrrrrrrr" rolt lekker in dat liedjequote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:57 schreef ikweethetnietmeer123 het volgende:
Hebben jullie donderdag 3 juli een beetje opgelet en gezien wat Anton op zijn laptop scherm had staan voordat Sjoerd binnenkwam?Heb je een screenshot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:5000ste aflevering: GTST komt met eenmalige glossy
7-7-14 - 12:43 bron: BuzzE
GTST komt in aanloop naar de 5000ste aflevering van Goede tijden, slechte tijden met een eenmalige glossy. Dat meldt RTL exclusief aan BuzzE. Het GTST Magazine ligt op 2 september in de winkels en is een samenwerking tussen RTL, Endemol en Telegraaf Media Groep.
GTST Magazine bevat onder meer een sneak preview van de 5000ste aflevering van de soap, die op 17 oktober wordt uitgezonden. Verder bevat de glossy persoonlijke verhalen en columns van de acteurs, fotoshoots en een kijkje achter de schermen op de set.
Het magazine wordt op 29 en 30 augustus tijdens het GTST Live-event gelanceerd. Het 84 pagina's dikke tijdschrift kost 4,50 euro.
Er kijken dagelijks zo'n 1,8 miljoen mensen naar Goede tijden, slechte tijden. Op 1 oktober 1990 was de eerste aflevering op tv.
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:57 schreef ikweethetnietmeer123 het volgende:
Hebben jullie donderdag 3 juli een beetje opgelet en gezien wat Anton op zijn laptop scherm had staan voordat Sjoerd binnenkwam?Ik zag het ook ja, vond het nogal vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het zal wel gewoon een "geintje" zijn geweest van de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn. Bij Goudkust kwam het zelfs eens voor dat er op de achtergrond een tv aanstond waar Goudkust op te zien was
![]()
Een vreemd geintje vol met taalfoutenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja, vond het nogal vreemdMaar het zal wel gewoon een "geintje" zijn geweest van de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn. Bij Goudkust kwam het zelfs eens voor dat er op de achtergrond een tv aanstond waar Goudkust op te zien was
Ze hebben het in de beginjaren ook weleens gedaan met een krantenartikel: dat bestond uit 4 zinnen en die zinnen werden achter elkaar herhaaldquote:Op maandag 7 juli 2014 14:13 schreef ikweethetnietmeer123 het volgende:
[..]
Een vreemd geintje vol met taalfouten![]()
Het zou kunnen, maar dan moet Sjors die Mathijs kennen uit de tijd dat ze de sloerie van Meerdijk was en zwanger raaktequote:en wellicht een slechte hint naar de naam van een nieuw personage?
Een nieuw personage hoeft niet iets met Sjors te maken te hebben. Het kan wie dan ook zijn. Die tekst zou ik sowieso niet serieus opvatten want inderdaad, Sjors had hiervan op de hoogte moeten zijn. Er klopt niks vanquote:Op maandag 7 juli 2014 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hebben het in de beginjaren ook weleens gedaan met een krantenartikel: dat bestond uit 4 zinnen en die zinnen werden achter elkaar herhaald
[..]
Het zou kunnen, maar dan moet Sjors die Mathijs kennen uit de tijd dat ze de sloerie van Meerdijk was en zwanger raakteMaar waarom zou hij dan na zoveel tijd pas een DNA-test laten uitvoeren zonder medeweten van Sjors? Ik neem tenminste aan dat die daarvan op de hoogte moet zijn én toestemming heeft moeten geven.
En mag toch hopen dat er niet weer een achterlijke DNA match verhaallijn komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hebben het in de beginjaren ook weleens gedaan met een krantenartikel: dat bestond uit 4 zinnen en die zinnen werden achter elkaar herhaald
[..]
Het zou kunnen, maar dan moet Sjors die Mathijs kennen uit de tijd dat ze de sloerie van Meerdijk was en zwanger raakteMaar waarom zou hij dan na zoveel tijd pas een DNA-test laten uitvoeren zonder medeweten van Sjors? Ik neem tenminste aan dat die daarvan op de hoogte moet zijn én toestemming heeft moeten geven.
Maar er IS bij Lana destijds toch ook al een DNA test uitgevoerd? Dus er kan sowieso geen match ontstaan lijkt mequote:Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
En mag toch hopen dat er niet weer een achterlijke DNA match verhaallijn komt.
Ja, of Sheila Carter moet opeens in het spel zijn geweest.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar er IS bij Lana destijds toch ook al een DNA test uitgevoerd? Dus er kan sowieso geen match ontstaan lijkt me
Even wikipedia aanslingeren hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 18:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, of Sheila Carter moet opeens in het spel zijn geweest.
Sheila komt uit the Bold and the Beautiful / the Young and the Restlessquote:
Ja, dat zei wiki ookquote:Op maandag 7 juli 2014 18:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Sheila komt uit the Bold and the Beautiful / the Young and the Restless
Klopt wel, Simon was 2x vermist geraakt toch en doodgewaand toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat zei wiki ookEn dit : In februari 2007 werd haar personage vermoord en dus lijkt de rol van Sheila na ongeveer 17 jaar voorgoed uitgespeeld, al is het in soapland nooit een zekerheid dat iemand echt dood is.
Volgens mij na haar geboorte. Of ze hebben zelf de conclusie getrokken dat Danny de vader is omdat Lana blank is.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar er IS bij Lana destijds toch ook al een DNA test uitgevoerd? Dus er kan sowieso geen match ontstaan lijkt me
Dacht ik ookquote:Op maandag 7 juli 2014 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Die broers zijn allebei gay lijkt me...
Oo ik dacht dat daar geen melding over gemaakt hoefde te worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Die broers zijn allebei gay lijkt me...
Langdradig vind ik.. er worden nauwelijks vragen gesteld en de tijd wordt heel erg gerekt door Ruud en Carlo. Zijn zeker bang onvoldoende vragen te hebbenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:17 schreef PeterKelder het volgende:
Hoe is het tot zover? Zat net nog in Berlijn met David Brenner die werd bedreigd door de maffia en op RTLXL staat-ie nog niet
Veel van de vragen moesten natuurlijk nog langs de eindredactiequote:Op maandag 7 juli 2014 20:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Langdradig vind ik.. er worden nauwelijks vragen gesteld en de tijd wordt heel erg gerekt door Ruud en Carlo. Zijn zeker bang onvoldoende vragen te hebben
Hm, ben benieuwdquote:Toch wel leuk om te kijken.
O jee, daar gaan we al...quote:Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef LetsGame het volgende:
Dit was niet de cliff van seizoen 13 Carlo
Wel de cliff aflevering, dus begrijp het wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef LetsGame het volgende:
Dit was niet de cliff van seizoen 13 Carlo
Sarcasme?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2124481/
2/50#142017795]maandag 7 juli 2014 20:13[/url] schreef LetsGame het volgende:
Moeilijke vragen zover..
quote:
Ah, ik hoor het al: echte kenners die kandidatenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef LetsGame het volgende:
Martine was al weg na Frits dood stomme trut
Echt?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:34 schreef LetsGame het volgende:
In de aftiteling
Redactie:
Fiona Wolzak
Lotje
De nieuwe praat heel erg door haar neus als ze emotioneel moet spelen.quote:
Ik zag het ook jaquote:Op maandag 7 juli 2014 20:34 schreef LetsGame het volgende:
In de aftiteling
Redactie:
Fiona Wolzak
Lotje
Ik kijk vooral uit naar de vrijdagen, als er (ex-)GTST-acteurs meespelenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Koosnaam het volgende:
Vond het wel redelijk leuk. Maar als dit het format voor de hele zomer wordt..
De oude beelden zijn natuurlijk leuk. En wat mij betreft had Carlo nog 1 en of 2 personages na gedaan. Dat is toch hetgeen waar ik al wel snel op zat te hopen.
Gelukkig hebben alleen de heren dat boek gekregenquote:Beetje jammer dat beide teams dezelfde prijs kregen. Die dames hadden wat mij betreft het boek nog niet in handen gekregen.
Ben benieuwd wie we dan allemaal (van met name de oud acteursquote:Op maandag 7 juli 2014 21:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar de vrijdagen, als er (ex-)GTST-acteurs meespelen
[..]
Gelukkig hebben alleen de heren dat boek gekregen
Wilbert Gieske, Marjolein Keuning en Faily Doedel (quote:Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie we dan allemaal (van met name de oud acteurs) te zien gaan krijgen ja.
![]()
Ik had bij één van die heren toch meer het gevoel dat ik naar deze persoon zat te kijken:quote:Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Frey het volgende:
Ik moest bij de mannelijke kandidaten meteen weer aan iemand denken.
[ afbeelding ]
Ze waren erg teleurgesteld met het gewonnen boek. Ze hadden zo gehoopt op guppen met Ruud Feltkamp.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik had bij één van die heren toch meer het gevoel dat ik naar deze persoon zat te kijken:
[ afbeelding ]
Wilbert Gieske!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wilbert Gieske, Marjolein Keuning en Faily Doedel (![]()
![]()
) werden genoemd in de aankondiging op de site en in de bekende tv-bladen
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze waren erg teleurgesteld met het gewonnen boek. Ze hadden zo gehoopt op guppen met Ruud Feltkamp.
Als hij nou ook twee deuren verderop binnenloopt krijgt Laura het nog druk in het nieuwe seizoenquote:
Fixedquote:Faily Doedel.Gaat het vast en zeker over zichzelf.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als hij nou ook twee deuren verderop binnenloopt krijgt Laura het nog druk in het nieuwe seizoen
[..]
Fixed
De familie Alberts weer zoals het hoortquote:Op maandag 7 juli 2014 21:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Nou Reinout dan ook nog maar even. En op naar huize Alberts!
Of dit:quote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef Frey het volgende:
De babyverwisseling en de vondst van Arnies lichaam blijken wraakacties te zijn van Philip van Alphen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En wat mij betreft blijft dat zo; als de schrijvers slim zijn bedenken ze dat Guus Tuinman contact heeft gezocht met Robert als degene die vertelde dat de stoffelijke resten van Arnie zijn gevonden. Deze zijn niet van Arnie, maar van een willekeurig ander iemand; daarnaast is Guus ontoerekeningsvatbaar en heeft de babywisseling verzonnen - want hij denkt dat alles wat hij denkt de waarheid is.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef Koosnaam het volgende:
De beste verhaallijn in jaren valt er hier mee te maken.![]()
Het komende seizoen begint in Tokyo waar Robert erachter is gekomen dat Dennis toch niet zijn zoon is..
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
Robert belt met Laura: hij heeft slecht nieuws. Laura wil weten wat, maar Robert blijft vaag en zegt dat hij het eerste vliegtuig richting Nederland neemt. Laura is ongerust...
Dinda Lekkerquote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Dennis blijkt in beschonken toestand en vol met pillen. Op de jacht van Robert door de haven van Tokyo aan het varen te zijn geweest. Toen hij een vrachtcontainer aan zag komen knalde hij er volop tegen aan met zijn hoofd. Zijn vriendin Dinda Lekker overleefde het voorval. Voor Dennis mocht uiteindelijk niet baten. Hij verloor veel bloed. En hoewel Robert snel ter plaatse was in het ziekenhuis. Bleek zijn bloedgroep anders te zijn dan die van Dennis..
Dat is teveel eer voor een woordgrapje.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dinda Lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al de beste verhaallijn uit 25 jaar GTST![]()
Ja, straks gaan de schrijvers er vandoor met ons idee, alleen dan met Lucas en Maxime in de belangrijkste rollenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:15 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is teveel eer voor een woordgrapje.![]()
Misschien moet de rest maar in spoilers. Anders verklappen we teveel.
Precies.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, straks gaan de schrijvers er vandoor met ons idee, alleen dan met Lucas en Maxime in de belangrijkste rollen
Ik zie ze er nog voor aan ookquote:Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Precies.![]()
Hoewel. Ik vermoed dat die al bezig zijn met het creëren van een homofiele tweelingbroer van Vincent.
Dat is niet erg naar mijn mening, het hoeft niet allemaal strak en serieus, maar ik miste toch wat vaart in de uitzending. Het mag wel ietsjes sneller.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:02 schreef Clemanyana het volgende:
Het was mij te jolig allemaal. Maar ja...
Als je niet meedoet aan de quiz is dat wel een aardig excuusquote:Ik moet toegeven dat ik drie vragen niet wist... Maar ik heb dan wel een hele tijd tussenin niet gekeken, is dat een goed excuus?
Je zult het trouwens niet geloven, maar hij is deze week ook te zien in de GTST Quizquote:Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Frey het volgende:
Ik moest bij de mannelijke kandidaten meteen weer aan iemand denken.
[ afbeelding ]
We zullen er klaar voor zitten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je zult het trouwens niet geloven, maar hij is deze week ook te zien in de GTST Quiz![]()
Straks is de weekfinale met hem en die twee knuppels van gisteren. Nu alleen Faily Doedel er nog bij en het feest is compleetquote:
Zo, zijn ze na 1 aflevering de spelregels al aan het veranderen? Gaat lekker zoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:33 schreef Clemanyana het volgende:
Hmm, gister mochten ze niet raadden na het laatste blokje op de foto, en vandaag wel. Lekker eerlijk voor dat weektotaal
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo, zijn ze na 1 aflevering de spelregels al aan het veranderen? Gaat lekker zo
EDIT: Net de aflevering gezien, het klopte inderdaad niet. Carlo zei voor de laatste vraag dat ze ná die laatste vraag nietmeer die 20 punten voor de foto konden pakken. Echter gaf die gozer daarna wel een antwoord en werden die 20 punten er gewoon bij geteld
Oh echt waar? Ik had ze allebei goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:49 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Dat blokjesspel is echt heel lastig, gisteren en vandaag beide fout geraden
Vandaag wel alle vragen goed op die over Milou's nummer na![]()
vanavond nog hoger. Zit voor vi oranje he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:06 schreef PeterKelder het volgende:
Zozo, de GTST Quiz heeft gisteren zelfs meer gescoord dan maandag: 861.000 kijkers
Het zal donderdag wel een kijkcijferknaller worden wanneer Jeroen Stevens a.k.a. Kenna-Roha Bosschalk meedoet
Dan zou VI Oranje daar toch eerder van profiteren lijkt me. Ja, of ze moeten weer eens besluiten om pas om 20:10 uur met de GTST Quiz te beginnen, waardoor het uitloopt en mensen die inschakelen voor VI Oranje nog tien minuten naar de quiz zitten te kijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vanavond nog hoger. Zit voor vi oranje he.
Vanavond is eerst vi en dan Nederland voor veel mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan zou VI Oranje daar toch eerder van profiteren lijkt me. Ja, of ze moeten weer eens besluiten om pas om 20:10 uur met de GTST Quiz te beginnen, waardoor het uitloopt en mensen die inschakelen voor VI Oranje nog tien minuten naar de quiz zitten te kijken.
In ieder geval helpen beide programma's elkaar dan aan de nodige kijkcijfers
Wow, is deze echt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:16 schreef LetsGame het volgende:
Wat een prachtige cover!![]()
[ afbeelding ]
Ik had liever Marcus er nog op gezien én de overgang Gijs - Janine is best raar, maar ik vind het zeker een mooie cover. Goede kleur uitgekozen!![]()
Ik vind Job en Stefano er wel vreemd uitzienquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja![]()
Link: http://www.justwebshop.nl(...)gtst-seizoen-12.html
Job niet, maar Stefano iddquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik vind Job en Stefano er wel vreemd uitzien
Ze hadden Marcus erbij moeten doen.. zou wel cool zijn geweestquote:
Die foto staat ook gewoon in het boek.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ze hadden Marcus erbij moeten doen.. zou wel cool zijn geweest
Als wij dat nou eens zelf regelen, ik scan de foto van Marcus en PeterKelder en/of jij photoshoppen Marcus erin, dan sturen we het op naar JustBridge en hopen dat ze de cover aanpassenquote:
Gewoon de foto uit het boekquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Als wij dat nou eens zelf regelen, ik scan de foto van Marcus en PeterKelder en/of jij photoshoppen Marcus erin, dan sturen we het op naar JustBridge en hopen dat ze de cover aanpassen
Seizoen 10 en 11 werden allebei aangepast door emails![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:43 schreef Frey het volgende:
Misschien heeft iemand bij JustBridge geklaagd dat hij Marcus te stout vond en daarom hebben ze de andere foto genomen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:51 schreef Frey het volgende:
Rohan Gottschalk besluit mee te helpen met de nieuwe cover en vindt alvast een foto van Marcus.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:51 schreef Frey het volgende:
Rohan Gottschalk besluit mee te helpen met de nieuwe cover en vindt alvast een foto van Marcus.
[ afbeelding ]
Alleen bij de finale zat ik te twijfelen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:40 schreef LetsGame het volgende:
Alle vragen goed vandaag incl. de finale.
Ik had maandag en dinsdag hartstikke fout en vandaag zag ik het na 2 blokjes al.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:41 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Alleen bij de finale zat ik te twijfelen.![]()
Viel me reuze mee, dat die gozer het alsnog zag.
Een grove belediging voor Angela Schijf als je het mij vraagtquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:55 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik had maandag en dinsdag hartstikke fout en vandaag zag ik het na 2 blokjes al.
Toen die ene gozer Pascale zijn bin de gezichtsmorph hield ik het echt niet meer.![]()
![]()
Het zijn dan ook vooral fans van seizoen 19 t/m hedenquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:41 schreef GTSTFreakje het volgende:
En dat noemt zich zelf diehard fan als je niet eens weet hoe de zoon van Suzanne en Peter heet....
anders krijg je van die oudjesquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zijn dan ook vooral fans van seizoen 19 t/m heden
Jeroenquote:Op donderdag 10 juli 2014 19:47 schreef Frey het volgende:
Kijken of er vandaag betere kandidaten zijn.
quote:
Die had ik ook niet zo snel verwacht nee.quote:
ik hoop hetquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef Frey het volgende:
Wat? Doet Martijn Schimmer nu de muziek van GTST?
Was nooit vaste cast, alhoewel hij zeker credits verdient.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:35 schreef GTSTFreakje het volgende:
Waarom hebben ze Tom van Beek niet laten zien bij die overleden acteurs..
Belachelijk, hij hoorde dan misschien niet tot de vaste cast hij heeft wel een van de leukste rollen gespeeld, onze Hermanquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:36 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Was nooit vaste cast, alhoewel hij zeker credits verdient.
Had zeker mooi kunnen worden ja. Ondanks dat de rol van Herman eigenlijk wel klaar was.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:40 schreef GTSTFreakje het volgende:
Ik had zo gehoopt dat in seizoen 6 er oorlog zou ontstaan tussen Herman en Ludo, dat had een fantastische verhaallijn kunnen worden, jammer dat daar nooit iets mee is gedaan..
Ik hoop zo dat het geen fout is van de redactiequote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef Frey het volgende:
Wat? Doet Martijn Schimmer nu de muziek van GTST?
Gefeliciteerd! Voelt goed he?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
Nou, nu ik alumni ben ga ik de aflevering van vandaag maar eens terugkijken
Dank jequote:Op donderdag 10 juli 2014 22:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Voelt goed he?
En nu, baan zoeken?
Wie is hij? Waarom lijkt iedereen hem te kennen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:06 schreef PeterKelder het volgende:
Die JeroenGaat haast de hele tune zingen
Dacht zeker ook: ik pak even mijn momentje
Maar voor de rest vond ik 't maar een engerd. Stond Ruud ook al met z'n ogen uit te kleden volgens mij
Dat vraag ik mij ook afquote:
We kennen hem van een item van EditieNL van vorig jaar over de Springlevend-app. Hij viel daar nogal op, zeker omdat hij hoopte dat Mike de serie zou verlaten.quote:Waarom lijkt iedereen hem te kennen?
Ah, thanksquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af
[..]
We kennen hem van een item van EditieNL van vorig jaar over de Springlevend-app. Hij viel daar nogal op, zeker omdat hij hoopte dat Mike de serie zou verlaten.
En zo kreeg ook Jeroen Stevens (of Kenna-Roha Bosschalk) een plekje in de cast van Bizarre Tijden, met Kennard Bos, Rohan Gottschalk, Jantien (die nooit wordt gehoord of gezien), Frons Servies, Mevrouw Servies, Rogier Proper en bijrollen voor de buurtbewoners van Frons en de politie
Haha, tja, had ik mij nou maar opgegeven, dan was er tenminste één heteroman in die quiz geweestquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, thanks![]()
Ik wacht eigenlijk nog op de eerste heteroman in de quiz, hoewel het zo ook wel heerlijk vooroordeelbevestigend isHuisvrouwen en homo's
Hetero EN hoogopgeleid (gefeliciteerd alumnusquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Haha, tja, had ik mij nou maar opgegeven, dan was er tenminste één heteroman in die quiz geweest
Misschien volgend jaar als ze het dan weer gaan doen. Ik hoop het tenminste wel, quiz bevalt mij goed. Vooral de chemie tussen Carlo en Ruud is geweldig
Haha, precies!quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Hetero EN hoogopgeleid (gefeliciteerd alumnus), twee vooroordelen in één klap!
Het valt mij inderdaad op dat ze ook veel over de eerste seizoenen vragen. En dan is het al helemaal leuk wanneer de kandidaten het niet wetenquote:En ik vind 't ook leuk, vooral ook dat het niet alléén maar om de laatste twee seizoenen gaat (en elke keer ben ik weer verbaasd hoe belachelijk lang ik eigenlijk al kijk)
We moeten het maar horen straks.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het geen fout is van de redactie![]()
Zo worden het wel 7 lange wekenquote:
"En nu zeg ik niks, maar let op mijn ogen!"quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:48 schreef PeterKelder het volgende:
Maar het leukste vind ik wel de "dialoog". Carlo als Martine is echt briljant![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
"En nu zeg ik niks, maar let op mijn ogen!"
Ik vind het een leuk duo, vullen elkaar goed aanquote:
Godzijdank niet neequote:Gelukkig geen Doedel.
Wat had je dan meer verwacht? Een quiz zoals-ie in '97 en '98 was?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:22 schreef Lioness1578 het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn vind ik GTST quiz niet veel aan had meer verwacht.
Dat ook weer niet maar gewoon leuker verwacht.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat had je dan meer verwacht? Een quiz zoals-ie in '97 en '98 was?
Nee, alleen op de vrijdagenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef superniger het volgende:
Doen er elke aflevering oud acteurs mee?
Was dat maar zo, dit was meteen de leukste aflevering.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:32 schreef superniger het volgende:
Doen er elke aflevering oud acteurs mee?
Ja 'yeah zakken chips'quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Donnis het volgende:
Die quiz hahaha, en dan ook nog die gare prijzen je woonkamer in slingeren alsof het over miljoenen gaat
Nogal vaag jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:53 schreef Frey het volgende:
Ja, ik snapte die verliezersprijs niet echt. Gewoon even 10 seizoensboxen.
Dat zekerquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dit was meteen de leukste aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |