SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Deed er ooit ook een Arnie Alberts mee in GTST dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dan nog, er zijn nog geen 2 jaar geleden DVD-boxen uitgekomen van die reeksen plus je doet mee aan een quiz over 25 jaar GTST... Dan denk ik, kom op
Ik zit hier prima op mijn eilandje in Venezuelaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:09 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Deed er ooit ook een Arnie Alberts mee in GTST dan?
Ik vond de afleveringen op zich al belabberd slecht geschreven. Tim die anderhalve afleveringen alleen maar vraagt waar Sjors is zonder antwoord te krijgen... Pure tijdverspilling. Evenals dat gedoe met Vincent wat al sinds oktober aan de gang is en hier nóg tot de laatste seconde uitgemolken moet worden, zogenaamd om "spanning en drama" te creëren. Nou, ik zal dit zeggen, ik heb dus 2 volledige afleveringen zo gezeten:quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:16 schreef Clemanyana het volgende:
Ik vond trouwens de cliff ook matig, meer een gewone vrijdag cliffhanger. Ten eerste was er bijna geen opbouw naar Sjors's verdwijning (had dan tenminste Willem hun al wat langer laten volgen, en wat momenten tussen hun laten meemaken en dan duidelijk laten worden dat ie steeds jaloerser werd ofzo).
Kijk, dat was nog eens tof geweestquote:En ze hadden het zo makkelijk kunnen laten eindigen met dat zowel Bing and Tim in het water sprongen om haar te redden, en dan in het midden laten wie het zou overleven. (met interactieve optie om in de zomer de kijker te laten beslissen, lol)
quote:"me Bing, you Sjors" (credit to Sriracha)
Ludo de opa van Amy?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef LetsGame het volgende:
GTST quiz gedownload. Heel makkelijke vragen, mijn God. Bij een vraag vroegen ze me wie de opa's van Amy waren en 'Ludo en Carel' was volgens de app het juiste antwoord.. Maximiliaan werd nergens genoemd.
Jeetje!quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef LetsGame het volgende:
GTST quiz gedownload. Heel makkelijke vragen, mijn God. Bij een vraag vroegen ze me wie de opa's van Amy waren en 'Ludo en Carel' was volgens de app het juiste antwoord.. Maximiliaan werd nergens genoemd.
Inderdaad. Als daar van zulke fouten in voorkomen zou het echt lachwekkend zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo de opa van Amy?![]()
![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat de TV-quiz beter in elkaar zit
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef LetsGame het volgende:
Haha, de bekende Kvk-"rrrrrrrrrr" rolt lekker in dat liedjequote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef LetsGame het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:57 schreef ikweethetnietmeer123 het volgende:
Hebben jullie donderdag 3 juli een beetje opgelet en gezien wat Anton op zijn laptop scherm had staan voordat Sjoerd binnenkwam?Heb je een screenshot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:5000ste aflevering: GTST komt met eenmalige glossy
7-7-14 - 12:43 bron: BuzzE
GTST komt in aanloop naar de 5000ste aflevering van Goede tijden, slechte tijden met een eenmalige glossy. Dat meldt RTL exclusief aan BuzzE. Het GTST Magazine ligt op 2 september in de winkels en is een samenwerking tussen RTL, Endemol en Telegraaf Media Groep.
GTST Magazine bevat onder meer een sneak preview van de 5000ste aflevering van de soap, die op 17 oktober wordt uitgezonden. Verder bevat de glossy persoonlijke verhalen en columns van de acteurs, fotoshoots en een kijkje achter de schermen op de set.
Het magazine wordt op 29 en 30 augustus tijdens het GTST Live-event gelanceerd. Het 84 pagina's dikke tijdschrift kost 4,50 euro.
Er kijken dagelijks zo'n 1,8 miljoen mensen naar Goede tijden, slechte tijden. Op 1 oktober 1990 was de eerste aflevering op tv.
quote:Op maandag 7 juli 2014 08:57 schreef ikweethetnietmeer123 het volgende:
Hebben jullie donderdag 3 juli een beetje opgelet en gezien wat Anton op zijn laptop scherm had staan voordat Sjoerd binnenkwam?Ik zag het ook ja, vond het nogal vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het zal wel gewoon een "geintje" zijn geweest van de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn. Bij Goudkust kwam het zelfs eens voor dat er op de achtergrond een tv aanstond waar Goudkust op te zien was
![]()
Een vreemd geintje vol met taalfoutenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja, vond het nogal vreemdMaar het zal wel gewoon een "geintje" zijn geweest van de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn. Bij Goudkust kwam het zelfs eens voor dat er op de achtergrond een tv aanstond waar Goudkust op te zien was
Ze hebben het in de beginjaren ook weleens gedaan met een krantenartikel: dat bestond uit 4 zinnen en die zinnen werden achter elkaar herhaaldquote:Op maandag 7 juli 2014 14:13 schreef ikweethetnietmeer123 het volgende:
[..]
Een vreemd geintje vol met taalfouten![]()
Het zou kunnen, maar dan moet Sjors die Mathijs kennen uit de tijd dat ze de sloerie van Meerdijk was en zwanger raaktequote:en wellicht een slechte hint naar de naam van een nieuw personage?
Een nieuw personage hoeft niet iets met Sjors te maken te hebben. Het kan wie dan ook zijn. Die tekst zou ik sowieso niet serieus opvatten want inderdaad, Sjors had hiervan op de hoogte moeten zijn. Er klopt niks vanquote:Op maandag 7 juli 2014 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hebben het in de beginjaren ook weleens gedaan met een krantenartikel: dat bestond uit 4 zinnen en die zinnen werden achter elkaar herhaald
[..]
Het zou kunnen, maar dan moet Sjors die Mathijs kennen uit de tijd dat ze de sloerie van Meerdijk was en zwanger raakteMaar waarom zou hij dan na zoveel tijd pas een DNA-test laten uitvoeren zonder medeweten van Sjors? Ik neem tenminste aan dat die daarvan op de hoogte moet zijn én toestemming heeft moeten geven.
En mag toch hopen dat er niet weer een achterlijke DNA match verhaallijn komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ze hebben het in de beginjaren ook weleens gedaan met een krantenartikel: dat bestond uit 4 zinnen en die zinnen werden achter elkaar herhaald
[..]
Het zou kunnen, maar dan moet Sjors die Mathijs kennen uit de tijd dat ze de sloerie van Meerdijk was en zwanger raakteMaar waarom zou hij dan na zoveel tijd pas een DNA-test laten uitvoeren zonder medeweten van Sjors? Ik neem tenminste aan dat die daarvan op de hoogte moet zijn én toestemming heeft moeten geven.
Maar er IS bij Lana destijds toch ook al een DNA test uitgevoerd? Dus er kan sowieso geen match ontstaan lijkt mequote:Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
En mag toch hopen dat er niet weer een achterlijke DNA match verhaallijn komt.
Ja, of Sheila Carter moet opeens in het spel zijn geweest.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar er IS bij Lana destijds toch ook al een DNA test uitgevoerd? Dus er kan sowieso geen match ontstaan lijkt me
Even wikipedia aanslingeren hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 18:13 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ja, of Sheila Carter moet opeens in het spel zijn geweest.
Sheila komt uit the Bold and the Beautiful / the Young and the Restlessquote:
Ja, dat zei wiki ookquote:Op maandag 7 juli 2014 18:21 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Sheila komt uit the Bold and the Beautiful / the Young and the Restless
Klopt wel, Simon was 2x vermist geraakt toch en doodgewaand toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 18:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat zei wiki ookEn dit : In februari 2007 werd haar personage vermoord en dus lijkt de rol van Sheila na ongeveer 17 jaar voorgoed uitgespeeld, al is het in soapland nooit een zekerheid dat iemand echt dood is.
Volgens mij na haar geboorte. Of ze hebben zelf de conclusie getrokken dat Danny de vader is omdat Lana blank is.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar er IS bij Lana destijds toch ook al een DNA test uitgevoerd? Dus er kan sowieso geen match ontstaan lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |