Er is maar 1 HD studio en die is voor NL1.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:12 schreef Maver24 het volgende:
Ligt het aan mij of is het op Nederland2 niet in HD ?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:13 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Er is maar 1 HD studio en die is voor NL1.
Volgens Radio 1 zouden die blokken, vluchtheuvel en dergelijke verwijderd zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:12 schreef Wombcat het volgende:
Lekkere aankomst, aan de afbeelding in de OP te zien
Dat mag ik hopen idd. Anders wordt het geen massasprint, maar een massavalpartij in de sprint.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Volgens Radio 1 zouden die blokken, vluchtheuvel en dergelijke verwijderd zijn.
Volgens mij heb ik een foto gezien op twitter waarop de blokken, vluchtheuvel en dergelijke verwijderd zijn. Ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Volgens Radio 1 zouden die blokken, vluchtheuvel en dergelijke verwijderd zijn.
Naar Lampre?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Boom contractje aan het binnen slepen
Dat gaan we zien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:39 schreef BlaZ het volgende:
Stukje omhoog tegen het einde. Zwaar genoeg om Sagan te laten winnen?
De jaarlijkse verrassing van de eerste sprint.quote:
Die gedachte kwam ook meteen bij mij op.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavendish geeft net zoveel kopstoten als Suarez beten geeft.
Of moeders komt met de EHBO/doos het parcours oprennen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Nou, die kan gewoon naar zijn eigen huisarts nu.
Had ik die maar in mijn scorito opgesteldquote:
het was toch Renshaw die een paar jaar geleden kopstoten gaf en niet Cav zelf?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavendish geeft net zoveel kopstoten als Suarez beten geeft.
Vorig jaar gaf hij kopjes aan Veelers.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
het was toch Renshaw die een paar jaar geleden kopstoten gaf en niet Cav zelf?
Erg mooi ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Ereinion het volgende:
Heerlijke laatste paar kilometer. Mooie strijd van de treintjes, dan die prachtige aanval van Cancellara, Cavendish die zichzelf ten val brengt, en dan de beste sprinter van het moment die wint. Mooi hoor.
Vanmarcke. Werd nog 9e oid.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Mykonos het volgende:
Zie die Belkin daar om die crash heen slippen
Zag ik nou Tom Veelers in zijn vuistje lachend voorbij Cav cruisen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of moeders komt met de EHBO/doos het parcours oprennen.
Meer kans voor Terpstra op een ritzegequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel meer kans voor de aanvallers zonder OPQS
Als 'ie niet gevallen was, was 'ie gedeklasseerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Ericr het volgende:
Maar goed dat hij vooral zichzelf beschadigt, lullig voor hem maar dit was gewoon kamikaze.
Ja. Geweldige laatste km. Die val van Cav was lekker z'n eigen schuld. Wat een gefrustreerde eikel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Ereinion het volgende:
Heerlijke laatste paar kilometer. Mooie strijd van de treintjes, dan die prachtige aanval van Cancellara, Cavendish die zichzelf ten val brengt, en dan de beste sprinter van het moment die wint. Mooi hoor.
Ja. Nu heeft hij dat helemaal zelf gedaan. Zonde zonde.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie niet gevallen was, was 'ie gedeklasseerd.
Dat ook inderdaad. Die mag nu zijn etappes uitzoeken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Meer kans voor Terpstra op een ritzege
Nu heeft ie alsnog dezelfde tijd als dat groepje op 4 secondenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie niet gevallen was, was 'ie gedeklasseerd.
Moet 'ie maar niet zo stom zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Nu heeft hij dat helemaal zelf gedaan. Zonde zonde.
Oerstom is het. Hij leert het nooit denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moet 'ie maar niet zo stom zijn.
Wmb niet zonde, maar gewoon dom.
Ja idd. Komen nog best aardig er van af lijkt het.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die gozer van Cofidis (Petit?) ging ook hard onderuit.
Dit verdient wmb ook wel een schorsing. Maar met gebroken sleutelbeen is 'ie sowieso een week of 4-6 uit de roulatie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cavendish mag van mij wel eens een keer geschorst worden. Iedere keer zeiken over andere renners, maar hij is zelf zo ongeveer de grootste debiel.
Is waar, maar Cav doet dit natuurlijk vaker en meestal komt hij er mee weg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dit verdient wmb ook wel een schorsing. Maar met gebroken sleutelbeen is 'ie sowieso een week of 4-6 uit de roulatie.
froome zat ook al zelf op 4 secondequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet. Gat was toch door valpartij?
Ja, door die valpartij brak het (het peloton, waarschijnlijk ook het sleutelbeen van Cav).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:52 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
froome zat ook al zelf op 4 seconde
Lollerkowski wint morgen gewoon.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is OPQS echt onthoofd. Slechts 1 tijdrit voor Martin, voor de rest zit er niks anders op dan ritjes kapen.
Terpstraquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is OPQS echt onthoofd. Slechts 1 tijdrit voor Martin, voor de rest zit er niks anders op dan ritjes kapen.
Gelukkig is er alleskunner Lollerkowskiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooral door zijn baggertrein, lijkt me. Zat sowieso te ver naar achter.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet bedacht dat dat door de valpartij komt?
Die was ik idd vergeten; er zijn nog wel een paar ritjes voor hem. Al viel hij de laatste maanden zwaar tegen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lollerkowski wint morgen gewoon.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
Die foto van Sagan op de Tour-website:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
Die foto van Sagan op de Tour-website:
[ afbeelding ]
Oeps.quote:
Dat denk ik ook niet. Heeft dit jaar nog niet echt uitgeblonken op de langere klimmen. Enige waar nog aan gewerkt moet worden, zo ongeveer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die was ik idd vergeten; er zijn nog wel een paar ritjes voor hem. Al viel hij de laatste maanden zwaar tegen.
Geloof trouwens nooit dat hij een goed klassement kan rijden.
En als-ie wel opstapt moet-ie niet gediskwalificeerd worden?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:59 schreef poiuytr het volgende:
Mag toch hopen dat Cav wordt gediskwalificeerd mocht ie niet meer opstappen.
10 klappen op zijn sleutelbeen als straf.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als-ie wel opstapt moet-ie niet gediskwalificeerd worden?
Je bent nog mild.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
10 klappen op zijn sleutelbeen als straf.
Sucks to be you, boeien die kutpools nou?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:08 schreef Sunri5e het volgende:
Ik hoop wel dat hij nog op kan stappen. Heb hem als kopman in mijn tourpool![]()
Kittel was het daar niet mee eens heb ik in 'Nieuwe Helden' gezien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar gaf hij kopjes aan Veelers.
Dus jij ziet liever de Tour zonder dan met Cav?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Sucks to be you, boeien die kutpools nou?
''Je kijkt zeker alleen TDF'' is een goed antwoord hierop.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Sucks to be you, boeien die kutpools nou?
Als hij eens een keer normaal gaat doen in het peloton.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever de Tour zonder dan met Cav?
Als je kopstoten geeft hoor je niet thuis in het peloton. Was gewoon een hele domme actie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever de Tour zonder dan met Cav?
Zijn gedrag hoort gewoon bij een sprinter. Als Kittel de rest van de tour een stuk makkelijker gaat winnen zijn de sprints een stuk minder leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij eens een keer normaal gaat doen in het peloton.
Zal wel een fout zijn. Cav staat in de uitslagen op 0,0 seconden van de winnaar. Klopt ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:24 schreef Sunri5e het volgende:
Cav staat in de uitslagen op 0,0 seconden van de winnaar. Klopt ook niet.
Dat wordt later pas gecorrigeerd. Ik zat voor de correcties te kijken. Daar staat Talansky op meer dan 4 minuten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien omdat Cavendish viel binnen de 3km grens en dat 'ie daarom op 0,0 seconden staat?
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 18:32:28Wat een belachelijke actie van Cavendish. Alweer. reageer retweet
De Zonnegod heeft gesproken.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 18:33:17Hij brengt anderen in gevaar. Wat mij betreft grijpt de jury in. Als hij al niet uit de Tour vertrekt vanwege een gebroken sleutelbeen. reageer retweet
Zeker gelijk. Je kan to h niet zomaar met je hoofd op iemand infietsen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 18:32:28Wat een belachelijke actie van Cavendish. Alweer. reageer retweet
De Zonnegod heeft gesproken.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 18:33:17Hij brengt anderen in gevaar. Wat mij betreft grijpt de jury in. Als hij al niet uit de Tour vertrekt vanwege een gebroken sleutelbeen. reageer retweet
Met zo'n username kun je Sunfield ook moeilijk hatenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Thijs. Eerste jaar dat hij bij de avondetappe zat wist ik het niet helemaal zeker, maar ik kan hem inmiddels zeer waarderen
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:42 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Met zo'n username kun je Sunfield ook moeilijk haten
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef Sunri5e het volgende:
Dat zo'n mietje zoals Zonneveld als journalist in een mannensport zoals wielrennen mag werken....
Nee, blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh!Niet ernstig hoop ik?
*wacht met smart op Mart*
quote:Bauke Mollema is zaterdag in de massasprint van de eerste etappe van de Tour de France onderuit gegaan. De Nederlander van Belkin ging net als ploeggenoten Lars Boom en Stef Clement ten onder, maar lijkt ongedeerd uit de strijd te zijn gekomen.
Ook favoriet Mark Cavendish kwam ten val. De Brit greep naar zijn sleutelbeen en lijkt zwaarder geblesseerd. Marcel Kittel pakte de gele trui in de eerste etappe, die de renners over ruim 190 kilometer van Leeds naar Harrogate bracht. De Duitser Jens Voigt toonde zich de sterkste in de drie hellingen en begint zondag in de bolletjestrui.
Maar je ziet ook weer het typische 'duwtje' van Cavquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef wimderon het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)france-2014-hd_sport
Op 2:15 is hier wel duidelijk te zien dat Gerrans valt doordat Coquard in diens stuur haakt, wat Coquard ook aan Eurosport schijnt te hebben verteld in een interview. Wat niet wil zeggen dat Cavendish erg netjes was, maar ik vond die actie op zich lang niet zo zwaar als de Thijsjes van deze wereld doen voorkomen.
Cavendish duwt Gerrans in het stuur van Coquard; als iemand van een flatgebouw werpen en dan de grond de schuld geven van diens dood.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef wimderon het volgende:
Op 2:15 is hier wel duidelijk te zien dat Gerrans valt doordat Coquard in diens stuur haakt, wat Coquard ook aan Eurosport schijnt te hebben verteld in een interview. Wat niet wil zeggen dat Cavendish erg netjes was, maar ik vond die actie op zich lang niet zo zwaar als de Thijsjes van deze wereld doen voorkomen.
Eens. Dat hangen met z'n hoofd richting tegenstander is een naar trekje, maar was hier zeker niet de directe aanleiding voor de valpartij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef wimderon het volgende:
Ga jij lekker korfbal kijken en jezelf niet meer in discussies mengen die over sprinten in het wielrennen gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar je ziet ook weer het typische 'duwtje' van CavDat moet ie gewoon niet meer doen, gewoon NIET!
Want?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ga jij lekker korfbal kijken en jezelf niet meer in discussies mengen die over sprinten in het wielrennen gaan.
twitter:mattgoss1986 twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 17:50:05I'm pretty sure @Mark_Renshaw got kicked out of the tour a few years back for a head but that was a lot less than that of cav's! reageer retweet
Zie ik toch heel wat anders. Ik zie een Gerrans die schuin naar rechts hangt en zo Cavendish lijkt te gaan blokkeren, een Cavendish die ruimte met zijn hoofd probeert te maken waarna Gerrans maar even recht gaat rijden en zo tegen Coquard aan rijdt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Cavendish duwt Gerrans in het stuur van Coquard
Omdat jij daar duidelijk geen kijk op hebt. Dit soort dingen maakt het sprinten mooi. Jij zal ook wel vinden dat ze Cav uit de koers moeten halen of niet?quote:
Even rustig aan zonnestraaltjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ga jij lekker korfbal kijken en jezelf niet meer in discussies mengen die over sprinten in het wielrennen gaan.
194. USA TALANSKY Andrew 91 GARMIN - SHARP 04h 44' 07'' + 00' 00''quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Talansky z'n tijd is alweer gecorrigeerd OF TOCH NIET
Zoals-ie over de finish kwam kun je je toch nauwelijks voorstellen dat het nog wat wordt met hem...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:56 schreef Sunri5e het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef Columbiafan het volgende:
Blijkbaar geen breuk http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Tour/140705_OPQS_Na_rit1
[/quote
Mooi!
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat jij daar duidelijk geen kijk op hebt. Dit soort dingen maakt het sprinten mooi. Jij zal ook wel vinden dat ze Cav uit de koers moeten halen of niet?
Leuk joh, weer een trein minder en telkens naar makkelijke overwinningen van Kittel kijken.
Natuurlijk maakt dit het sprinten niet mooi..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat jij daar duidelijk geen kijk op hebt. Dit soort dingen maakt het sprinten mooi. Jij zal ook wel vinden dat ze Cav uit de koers moeten halen of niet?
Leuk joh, weer een trein minder en telkens naar makkelijke overwinningen van Kittel kijken.
Daar zit wel wat in; het lijkt inderdaad dat Gerrans de lijn afsnijdt voor Cavendish.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zie ik toch heel wat anders. Ik zie een Gerrans die schuin naar rechts hangt en zo Cavendish lijkt te gaan blokkeren, een Cavendish die ruimte met zijn hoofd probeert te maken waarna Gerrans maar even recht gaat rijden en zo tegen Coquard aan rijdt.
Wat mist is het beeld wat er aan vooraf ging, om de situatie echt goed te kunnen beoordelen.
Het is Sunri5e, erkend VBL-troll.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dit het sprinten niet mooi..
Ik denk dat deze valpartij de schuld van Veltman was.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef kibo het volgende:
What happend to Talansky??
Zeg dat t niet waar is..... Hele poule naar de kloten
Misschien is het wel de schuld van Blind.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat deze valpartij de schuld van Veltman was.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:02 schreef Marcoss het volgende:
Deze kan vandaag uiteraard niet ontbreken
twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 19:02:58Andrew Talansky will get same time as winner. He flatted with 3kms to go, within the permitted zone. reageer retweet
Leukere renners dan Cav? Dat zijn er niet veel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Fok's finest
![]()
Nee, liever niet er uit uiteraard, ik vind het namelijk een toffe sprinter, maar die kopduwtjes van hem vind ik niet precies bijdragen aan het sprint plezier. Is gewoon niet nodig. En als er daardoor andere, nog leukere renners sneuvelen dan liever Cav er uit
Is er al medisch nieuws dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:05 schreef Columbiafan het volgende:
Cavendish wint wel nog een ritje of 3 deze TDF, Kittel zal in de lastigere ritten wel te pakken zijn
Vraag me af of er veel ritten in deze Tour zijn die Kittel niet overleeft en Cav wel eigenlijk. Zó'n goede klimmer is Cav ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:05 schreef Columbiafan het volgende:
Cavendish wint wel nog een ritje of 3 deze TDF, Kittel zal in de lastigere ritten wel te pakken zijn
Betancur, Quintana, Chaves, Sagan, Kwiatkowski, Valverde, Contador, Van Avermaet, Dumoulin, Sepulveda...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Leukere renners dan Cav? Dat zijn er niet veel.
http://nos.nl/artikel/671022-nelissen-cavendish-wegsturen.htmlquote:De eerste etappe in de Tour de France had die van Mark Cavendish moeten worden. Voor eigen publiek finishen in Harrogate, de plek waar de topsprinter jarenlang woonde. De voortekenen waren prachtig. Maar voor Cavendish draaide de rit over iets meer dan 190 kilometer uit op een fiasco.
Vlak voor de finish deelde Mark Cavendish - niet voor het eerst - een schouderduw uit aan de Australiërs Simon Gerrans, waardoor beide renners ten val kwamen. Kittel bleef buiten het gedrang en troefde Sagan en Navardauskas in de sprint.
"Wat mij betreft sturen ze Cavendish direct naar huis", reageert oud-wielrenner Danny Nelissen bij Radio Tour de France. "Vorig jaar haalde hij ook al zo'n stunt uit met Tom Veelers. Dat hij nu geblesseerd is, dat is zijn verdiende loon."
Direct na de etappe is Cavendish naar het ziekenhuis gestuurd. Daar moet blijken hoe erg het gesteld is met de blessure van de Brit.
Ik schrok me dood toen hij dat zeiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef DeeBee het volgende:
'DAAR IS KANSELLARA, HAHAHAHAAAA'
Nu alweer genoeg van Herbert...
"Bakelants won vorig jaar nog de eerste rit"quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef DeeBee het volgende:
Haha, die is nog erger ja. Mafketel die Ducrot.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
"Bakelants won vorig jaar nog de eerste rit"
Nu alweer genoeg van Maarten.
Was dat niet de tweede rit?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
"Bakelants won vorig jaar nog de eerste rit"
Nu alweer genoeg van Maarten.
was wel een lange proloogquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat hij de proloog niet meerekende.
Lekker voetbal en tour op de belg. NOS?? Wasdat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef DeeBee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |