quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef kibo het volgende:
What happend to Talansky??
Zeg dat t niet waar is..... Hele poule naar de kloten

Misschien is het wel de schuld van Blind.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat deze valpartij de schuld van Veltman was.

quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:02 schreef Marcoss het volgende:
Deze kan vandaag uiteraard niet ontbreken

/understatement
  /understatement

twitter:Vaughters twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 19:02:58Andrew Talansky will get same time as winner. He flatted with 3kms to go, within the permitted zone. reageer retweet

Leukere renners dan Cav? Dat zijn er niet veel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Fok's finest

Nee, liever niet er uit uiteraard, ik vind het namelijk een toffe sprinter, maar die kopduwtjes van hem vind ik niet precies bijdragen aan het sprint plezier. Is gewoon niet nodig. En als er daardoor andere, nog leukere renners sneuvelen dan liever Cav er uit

Is er al medisch nieuws dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:05 schreef Columbiafan het volgende:
Cavendish wint wel nog een ritje of 3 deze TDF, Kittel zal in de lastigere ritten wel te pakken zijn

Vraag me af of er veel ritten in deze Tour zijn die Kittel niet overleeft en Cav wel eigenlijk. Zó'n goede klimmer is Cav ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:05 schreef Columbiafan het volgende:
Cavendish wint wel nog een ritje of 3 deze TDF, Kittel zal in de lastigere ritten wel te pakken zijn

Betancur, Quintana, Chaves, Sagan, Kwiatkowski, Valverde, Contador, Van Avermaet, Dumoulin, Sepulveda...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:03 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Leukere renners dan Cav? Dat zijn er niet veel.

http://nos.nl/artikel/671022-nelissen-cavendish-wegsturen.htmlquote:De eerste etappe in de Tour de France had die van Mark Cavendish moeten worden. Voor eigen publiek finishen in Harrogate, de plek waar de topsprinter jarenlang woonde. De voortekenen waren prachtig. Maar voor Cavendish draaide de rit over iets meer dan 190 kilometer uit op een fiasco.
Vlak voor de finish deelde Mark Cavendish - niet voor het eerst - een schouderduw uit aan de Australiërs Simon Gerrans, waardoor beide renners ten val kwamen. Kittel bleef buiten het gedrang en troefde Sagan en Navardauskas in de sprint.
"Wat mij betreft sturen ze Cavendish direct naar huis", reageert oud-wielrenner Danny Nelissen bij Radio Tour de France. "Vorig jaar haalde hij ook al zo'n stunt uit met Tom Veelers. Dat hij nu geblesseerd is, dat is zijn verdiende loon."
Direct na de etappe is Cavendish naar het ziekenhuis gestuurd. Daar moet blijken hoe erg het gesteld is met de blessure van de Brit.

Ik schrok me dood toen hij dat zeiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef DeeBee het volgende:
'DAAR IS KANSELLARA, HAHAHAHAAAA'
Nu alweer genoeg van Herbert...

"Bakelants won vorig jaar nog de eerste rit"quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef DeeBee het volgende:

Haha, die is nog erger ja. Mafketel die Ducrot.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
"Bakelants won vorig jaar nog de eerste rit"
Nu alweer genoeg van Maarten.

Was dat niet de tweede rit?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:14 schreef Zelva het volgende:
[..]
"Bakelants won vorig jaar nog de eerste rit"
Nu alweer genoeg van Maarten.

was wel een lange proloogquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat hij de proloog niet meerekende.

Lekker voetbal en tour op de belg. NOS?? Wasdat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:09 schreef DeeBee het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |