Had ik die maar in mijn scorito opgesteldquote:
het was toch Renshaw die een paar jaar geleden kopstoten gaf en niet Cav zelf?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavendish geeft net zoveel kopstoten als Suarez beten geeft.
Vorig jaar gaf hij kopjes aan Veelers.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
het was toch Renshaw die een paar jaar geleden kopstoten gaf en niet Cav zelf?
Erg mooi ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Ereinion het volgende:
Heerlijke laatste paar kilometer. Mooie strijd van de treintjes, dan die prachtige aanval van Cancellara, Cavendish die zichzelf ten val brengt, en dan de beste sprinter van het moment die wint. Mooi hoor.
Vanmarcke. Werd nog 9e oid.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Mykonos het volgende:
Zie die Belkin daar om die crash heen slippen
Zag ik nou Tom Veelers in zijn vuistje lachend voorbij Cav cruisen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of moeders komt met de EHBO/doos het parcours oprennen.
Meer kans voor Terpstra op een ritzegequote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wel meer kans voor de aanvallers zonder OPQS
Als 'ie niet gevallen was, was 'ie gedeklasseerd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:48 schreef Ericr het volgende:
Maar goed dat hij vooral zichzelf beschadigt, lullig voor hem maar dit was gewoon kamikaze.
Ja. Geweldige laatste km. Die val van Cav was lekker z'n eigen schuld. Wat een gefrustreerde eikel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:46 schreef Ereinion het volgende:
Heerlijke laatste paar kilometer. Mooie strijd van de treintjes, dan die prachtige aanval van Cancellara, Cavendish die zichzelf ten val brengt, en dan de beste sprinter van het moment die wint. Mooi hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |