quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:39 schreef Sunri5e het volgende:
Dat zo'n mietje zoals Zonneveld als journalist in een mannensport zoals wielrennen mag werken....

Nee, blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh!Niet ernstig hoop ik?
*wacht met smart op Mart*
quote:Bauke Mollema is zaterdag in de massasprint van de eerste etappe van de Tour de France onderuit gegaan. De Nederlander van Belkin ging net als ploeggenoten Lars Boom en Stef Clement ten onder, maar lijkt ongedeerd uit de strijd te zijn gekomen.
Ook favoriet Mark Cavendish kwam ten val. De Brit greep naar zijn sleutelbeen en lijkt zwaarder geblesseerd. Marcel Kittel pakte de gele trui in de eerste etappe, die de renners over ruim 190 kilometer van Leeds naar Harrogate bracht. De Duitser Jens Voigt toonde zich de sterkste in de drie hellingen en begint zondag in de bolletjestrui.

Maar je ziet ook weer het typische 'duwtje' van Cavquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef wimderon het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)france-2014-hd_sport
Op 2:15 is hier wel duidelijk te zien dat Gerrans valt doordat Coquard in diens stuur haakt, wat Coquard ook aan Eurosport schijnt te hebben verteld in een interview. Wat niet wil zeggen dat Cavendish erg netjes was, maar ik vond die actie op zich lang niet zo zwaar als de Thijsjes van deze wereld doen voorkomen.
 Dat moet ie gewoon niet meer doen, gewoon NIET!
  Dat moet ie gewoon niet meer doen, gewoon NIET!

Cavendish duwt Gerrans in het stuur van Coquard; als iemand van een flatgebouw werpen en dan de grond de schuld geven van diens dood.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef wimderon het volgende:
Op 2:15 is hier wel duidelijk te zien dat Gerrans valt doordat Coquard in diens stuur haakt, wat Coquard ook aan Eurosport schijnt te hebben verteld in een interview. Wat niet wil zeggen dat Cavendish erg netjes was, maar ik vond die actie op zich lang niet zo zwaar als de Thijsjes van deze wereld doen voorkomen.

Eens. Dat hangen met z'n hoofd richting tegenstander is een naar trekje, maar was hier zeker niet de directe aanleiding voor de valpartij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef wimderon het volgende:

Ga jij lekker korfbal kijken en jezelf niet meer in discussies mengen die over sprinten in het wielrennen gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar je ziet ook weer het typische 'duwtje' van CavDat moet ie gewoon niet meer doen, gewoon NIET!

Want?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ga jij lekker korfbal kijken en jezelf niet meer in discussies mengen die over sprinten in het wielrennen gaan.

twitter:mattgoss1986 twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 17:50:05I'm pretty sure @Mark_Renshaw got kicked out of the tour a few years back for a head but that was a lot less than that of cav's! reageer retweet

Zie ik toch heel wat anders. Ik zie een Gerrans die schuin naar rechts hangt en zo Cavendish lijkt te gaan blokkeren, een Cavendish die ruimte met zijn hoofd probeert te maken waarna Gerrans maar even recht gaat rijden en zo tegen Coquard aan rijdt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Cavendish duwt Gerrans in het stuur van Coquard

Omdat jij daar duidelijk geen kijk op hebt. Dit soort dingen maakt het sprinten mooi. Jij zal ook wel vinden dat ze Cav uit de koers moeten halen of niet?quote:

Even rustig aan zonnestraaltjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ga jij lekker korfbal kijken en jezelf niet meer in discussies mengen die over sprinten in het wielrennen gaan.

194. USA TALANSKY Andrew 91 GARMIN - SHARP 04h 44' 07'' + 00' 00''quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Talansky z'n tijd is alweer gecorrigeerd OF TOCH NIET

Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef Columbiafan het volgende:
 Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef Columbiafan het volgende: 

Zoals-ie over de finish kwam kun je je toch nauwelijks voorstellen dat het nog wat wordt met hem...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:56 schreef Sunri5e het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef Columbiafan het volgende:
Blijkbaar geen breuk http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Tour/140705_OPQS_Na_rit1
[/quote
Mooi!

quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat jij daar duidelijk geen kijk op hebt. Dit soort dingen maakt het sprinten mooi. Jij zal ook wel vinden dat ze Cav uit de koers moeten halen of niet?
Leuk joh, weer een trein minder en telkens naar makkelijke overwinningen van Kittel kijken.
 Fok's finest
  Fok's finest   

Natuurlijk maakt dit het sprinten niet mooi..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat jij daar duidelijk geen kijk op hebt. Dit soort dingen maakt het sprinten mooi. Jij zal ook wel vinden dat ze Cav uit de koers moeten halen of niet?
Leuk joh, weer een trein minder en telkens naar makkelijke overwinningen van Kittel kijken.

Daar zit wel wat in; het lijkt inderdaad dat Gerrans de lijn afsnijdt voor Cavendish.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:55 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zie ik toch heel wat anders. Ik zie een Gerrans die schuin naar rechts hangt en zo Cavendish lijkt te gaan blokkeren, een Cavendish die ruimte met zijn hoofd probeert te maken waarna Gerrans maar even recht gaat rijden en zo tegen Coquard aan rijdt.
Wat mist is het beeld wat er aan vooraf ging, om de situatie echt goed te kunnen beoordelen.

Het is Sunri5e, erkend VBL-troll.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt dit het sprinten niet mooi..

Ik denk dat deze valpartij de schuld van Veltman was.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |