Lollerkowski wint morgen gewoon.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is OPQS echt onthoofd. Slechts 1 tijdrit voor Martin, voor de rest zit er niks anders op dan ritjes kapen.
Terpstraquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu is OPQS echt onthoofd. Slechts 1 tijdrit voor Martin, voor de rest zit er niks anders op dan ritjes kapen.
Gelukkig is er alleskunner Lollerkowskiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Vooral door zijn baggertrein, lijkt me. Zat sowieso te ver naar achter.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet bedacht dat dat door de valpartij komt?
Die was ik idd vergeten; er zijn nog wel een paar ritjes voor hem. Al viel hij de laatste maanden zwaar tegen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lollerkowski wint morgen gewoon.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
Die foto van Sagan op de Tour-website:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
Die foto van Sagan op de Tour-website:
[ afbeelding ]
Oeps.quote:
Dat denk ik ook niet. Heeft dit jaar nog niet echt uitgeblonken op de langere klimmen. Enige waar nog aan gewerkt moet worden, zo ongeveer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die was ik idd vergeten; er zijn nog wel een paar ritjes voor hem. Al viel hij de laatste maanden zwaar tegen.
Geloof trouwens nooit dat hij een goed klassement kan rijden.
En als-ie wel opstapt moet-ie niet gediskwalificeerd worden?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:59 schreef poiuytr het volgende:
Mag toch hopen dat Cav wordt gediskwalificeerd mocht ie niet meer opstappen.
10 klappen op zijn sleutelbeen als straf.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als-ie wel opstapt moet-ie niet gediskwalificeerd worden?
Je bent nog mild.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
10 klappen op zijn sleutelbeen als straf.
Sucks to be you, boeien die kutpools nou?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:08 schreef Sunri5e het volgende:
Ik hoop wel dat hij nog op kan stappen. Heb hem als kopman in mijn tourpool![]()
Kittel was het daar niet mee eens heb ik in 'Nieuwe Helden' gezien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar gaf hij kopjes aan Veelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |