Dus jij ziet liever de Tour zonder dan met Cav?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Sucks to be you, boeien die kutpools nou?

''Je kijkt zeker alleen TDF'' is een goed antwoord hierop.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Sucks to be you, boeien die kutpools nou?

Als hij eens een keer normaal gaat doen in het peloton.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever de Tour zonder dan met Cav?

Als je kopstoten geeft hoor je niet thuis in het peloton. Was gewoon een hele domme actie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever de Tour zonder dan met Cav?

Zijn gedrag hoort gewoon bij een sprinter. Als Kittel de rest van de tour een stuk makkelijker gaat winnen zijn de sprints een stuk minder leuk om te kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als hij eens een keer normaal gaat doen in het peloton.

Zal wel een fout zijn. Cav staat in de uitslagen op 0,0 seconden van de winnaar. Klopt ook niet.quote:

quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:24 schreef Sunri5e het volgende:
Cav staat in de uitslagen op 0,0 seconden van de winnaar. Klopt ook niet.
 .
 .

Dat wordt later pas gecorrigeerd. Ik zat voor de correcties te kijken. Daar staat Talansky op meer dan 4 minuten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien omdat Cavendish viel binnen de 3km grens en dat 'ie daarom op 0,0 seconden staat?

twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 18:32:28Wat een belachelijke actie van Cavendish. Alweer. reageer retweet
De Zonnegod heeft gesproken.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 18:33:17Hij brengt anderen in gevaar. Wat mij betreft grijpt de jury in. Als hij al niet uit de Tour vertrekt vanwege een gebroken sleutelbeen. reageer retweet

Zeker gelijk. Je kan to h niet zomaar met je hoofd op iemand infietsen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:34 schreef Pino112 het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 18:32:28Wat een belachelijke actie van Cavendish. Alweer. reageer retweet
De Zonnegod heeft gesproken.twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 18:33:17Hij brengt anderen in gevaar. Wat mij betreft grijpt de jury in. Als hij al niet uit de Tour vertrekt vanwege een gebroken sleutelbeen. reageer retweet

. Eerste jaar dat hij bij de avondetappe zat wist ik het niet helemaal zeker, maar ik kan hem inmiddels zeer waarderen
 . Eerste jaar dat hij bij de avondetappe zat wist ik het niet helemaal zeker, maar ik kan hem inmiddels zeer waarderen   

Met zo'n username kun je Sunfield ook moeilijk hatenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Thijs. Eerste jaar dat hij bij de avondetappe zat wist ik het niet helemaal zeker, maar ik kan hem inmiddels zeer waarderen

quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:42 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Met zo'n username kun je Sunfield ook moeilijk haten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |