Ockeaijquote:
Er is een nieuwe UI voor je ontworpen: ONZ / [De UI-politie! #2] Geef ze aan, die users zonder UIquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
Er is een nieuwe UI voor je ontworpen: ONZ / [De UI-politie! #2] Geef ze aan, die users zonder UI
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeven acht vlees vannacht
Okquote:
OK, goed nieuwsquote:Op maandag 7 juli 2014 15:40 schreef Trebo het volgende:
Nigel de Jong misschien weer fit voor woensdag.
Je vergeet een r.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:07 schreef Spongeboss het volgende:
Veel mensen hier laten maar weer doorschijnen hoe kinde8ig ze zijn.
Bedankt Guus!quote:
Hoe gaat het Guus, mag ik je wat vragen spreek jij limburgs? Ga je naar het OLS?quote:
Nee, ik spreek geen Limburgs en ik ga ook niet naar het OLS.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hoe gaat het Guus, mag ik je wat vragen spreek jij limburgs? Ga je naar het OLS?
Ben je een buitenlander?quote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik spreek geen Limburgs en ik ga ook niet naar het OLS.
okquote:Op maandag 7 juli 2014 16:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik spreek geen Limburgs en ik ga ook niet naar het OLS.
Wat doe je dan in Limburg?quote:
quote:
:s waarom zo hostile?quote:
Dus je bent wel een buitenlander?quote:
Mensen die zich niet aanpassen. Straks moet limburgs nog worden afgeschaft omdat niet iedereen het kan spreken mijn provincie is in het gevaar.quote:
Ok.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:32 schreef Treehut362 het volgende:
Oké of OK (ook okay (als op zijn Engels geschreven) of okee (vooral in Vlaanderen)) is een tussenwerpsel met de betekenis "goed", "akkoord". Schertsend wordt het woord wel verlengd tot: okido. Het bijbehorende gebaar is het duim omhoog steken. Oké kan ook een bijvoeglijk naamwoord zijn: 'Die fiets is helemaal oké' of een bijwoord: 'Jij rent wel oké.' Het woord gaat, naar men meestal aanneemt, terug op de Amerikaans-Engelse afkorting OK, waarvan de betekenis niet met zekerheid bekend is.
Goed plan, zou steunen.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:54 schreef Spongeboss het volgende:
Straks moet limburgs nog worden afgeschaft
okquote:
Hoort em eens, FOK! Virginquote:Op woensdag 17 september 2014 23:36 schreef NickGrouwen het volgende:
Mensen die dit doen zijn echt de kanker van dit forum, alleen op dit forum zie je dit gebeuren, ze hebben dan ook echt geen leven en niets te doen dus in complete verveling struinen ze willekeurige topics af om ok te posten ipv iets zinnigs of gewoon liever helemaal niets
Ok.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:08 schreef zovty het volgende:
Terechte klacht.
Afgezien van de meelopers doen veel mensen het om aan te geven dat ze een topic niks vinden, maar ze realiseren zich een aantal dingen niet.
a) Of een topic leuk is vaak een kwestie van smaak, wat de een een kuttopic vind kan de ander helemaal geweldig vinden, en door slechts Ok te posten verbagger je een topic wat anderen misschien wel leuk vinden.
2. Door Ok te posten haal je een topic omhoog wat je zelf niks vindt zodat het vol in in de aandacht komt van mensen die het misschien ook niks vinden, terwijl je er niks leuks aan toe hebt gevoegd.
III. Geef de moderators ook even een kans om een kuttopic te sluiten.
En als laatste waarom niet de moeite steken in een goeie flame als je het allemaal zo kut vindt?
Ok.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:36 schreef NickGrouwen het volgende:
Mensen die dit doen zijn echt de kanker van dit forum, alleen op dit forum zie je dit gebeuren, ze hebben dan ook echt geen leven en niets te doen dus in complete verveling struinen ze willekeurige topics af om ok te posten ipv iets zinnigs of gewoon liever helemaal niets
okquote:Op woensdag 17 september 2014 23:36 schreef NickGrouwen het volgende:
okquote:
okquote:
Dat wel doenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:48 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Niet standaard het hele topic op 1 pagina laten weergeven ok
999 posts per pagina, eigen posts en posts van TS in een apart kleurtje weergeven.quote:
hoe moet dat dan? Gebeurt alleen in mobiel (blauw en groen) SSSsquote:Op donderdag 18 september 2014 11:52 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
999 posts per pagina, eigen posts en posts van TS in een apart kleurtje weergeven.
Da's pas echt efficiënt Fok!ken, ok
ja is goed mattie doen wequote:Op donderdag 18 september 2014 19:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik heb wel een grappig idee... zullen we met zijn allen "Ok" posten?
Zo van:
Ok
maar dan als enige bericht in de post, omdat TS dat niet tof vindt, dan doen we het lekker tochsnap je
dat zou echt gaaf zijn
okquote:
okquote:Op donderdag 18 september 2014 11:52 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
999 posts per pagina, eigen posts en posts van TS in een apart kleurtje weergeven.
Da's pas echt efficiënt Fok!ken, ok
Oké.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Grietje-tit het volgende:
Terechte klacht, slaat helemaal nergens op. Goed dat je het aankaart.
Ik noteer het in de klachtenlijst.
Ok.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:48 schreef pervertedhermit het volgende:
Al die kankerstakkers die ok posten denken waarschijnlijk ook nog dat ze grappig zijn.
okquote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Grietje-tit het volgende:
okquote:Op donderdag 18 september 2014 22:29 schreef Grietje-tit het volgende:
ok albaquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ok paalgod lelylaangod
Okequote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:18 schreef PizzaDelivery het volgende:
Ik zie mensen overal ok posten gewoon normaal reageren serieus stop met die ok onzin en normaal doen
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:18 schreef PizzaDelivery het volgende:
Ik zie mensen overal ok posten gewoon normaal reageren serieus stop met die ok onzin en normaal doen
okay!!!!!!!!!!!quote:
Fokkers zijn ook wel heel creatief en verrassend wat betreft hun 'humor' zeg...quote:
okquote:Op vrijdag 19 september 2014 07:23 schreef erik013 het volgende:
Een groep 6-klas vol pagaaiende autisten is er niets bij. "Laten we met met z'n allen precies doen wat de juf ons zegt niet te mogen doen".
Met het verschil dat die na 10 keer herhalen van het grapje hem ook zelf een beetje te flauw vinden worden.
okquote:Op vrijdag 19 september 2014 07:23 schreef erik013 het volgende:
Een groep 6-klas vol pagaaiende autisten is er niets bij. "Laten we met met z'n allen precies doen wat de juf ons zegt niet te mogen doen".
Met het verschil dat die na 10 keer herhalen van het grapje hem ook zelf een beetje te flauw vinden worden.
ditquote:Op vrijdag 19 september 2014 07:23 schreef erik013 het volgende:
Jippiequote:Op vrijdag 19 september 2014 07:23 schreef erik013 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |