Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom kijk je op die manier naar kinderen
Wat kan ik doen om dit goed te maken?quote:
Klopt, ik heb een post verwijderd toen het topic al dicht zat.quote:
Als Brazilie in de finale komt fluit hij de finalequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef kingmob het volgende:
We beginnen snel met het falen van de scheids
isdie vqn brazil of colombiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Henrys het volgende:
Ze hebben een topspits op de bank met de naam Jackson Martinez en die laten ze op de bank zitten
Fok!maffiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
Klopt, ik heb een post verwijderd toen het topic al dicht zat.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef plerda het volgende:
[..]
Als Brazilie in de finale komt fluit hij de finale
Nee die Japanner doet gewoon even de openingswedstrijd en de sluitingswedstrijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef plerda het volgende:
[..]
Als Brazilie in de finale komt fluit hij de finale
Houd je tegoed, heb je de foto niet binnen een week mag je een pm sturen.quote:
Kaal zoals het hoort.quote:
Onmogelijk er bestaat maar één Melo. Mensen met het syndroom van down breken over het algemeen niet echt door op professioneel niveauquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef PicoMMP het volgende:
Hoop op Ned-Bra scenario van 4 jaar terug.
Dat kan ook nog die was ook steengoed met het bevoordelen van Brazilie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee die Japanner doet gewoon even de openingswedstrijd en de sluitingswedstrijd.
Is die Jap al naar huis, anders is dat ook wel een goede kandidaatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als Brazilië in de finale komt zal deze scheids wel fluiten
Giel Beelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onmogelijk er bestaat maar één Melo. Mensen met het syndroom van down breken over het algemeen niet echt door op professioneel niveau
Professioneel voetbal. Radio en tv zit er vol mee. Denk bijvoorbeeld aan jouw idolen bij de Lama'squote:
Alsnog antwoord geven op mijn vraag en daarnaast tot 31 augustus 2014 geen plaatjes van Nicki Minaj meer op heel FOK! postenquote:
Charmante foto ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
Vrouw van James is best matig
[ afbeelding ]
Haha ja dat zijn mijn idolen xD ik snap hemquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Professioneel voetbal. Radio en tv zit er vol mee. Denk bijvoorbeeld aan jouw idolen bij de Lama's
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Grote onderkinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ogen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
GHB slachtoffer?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Zus van Ospinagod.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie foto ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de mooiste foto die je kon vinden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Na dit WK krijgt hij betere chicks.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk karakter waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Die in het geel en groen moeten winnen dan word ADO kampioen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word niet goed van deze wedstrijd!
Die roze lap achter haar lippen ja.....quote:
Matige chickquote:
twitter:Robinvangalen twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 22:52:41Die Colombiaan die bij de rust z'n shirt met Neymar wisselde zou ik meteen naar huis sturen. Bezig met de verkeerde dingen. #killing reageer retweet
net zo slecht als FRA-DUIquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word niet goed van deze wedstrijd!
ok bedankt hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Robinvangalen twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 22:52:41Die Colombiaan die bij de rust z'n shirt met Neymar wisselde zou ik meteen naar huis sturen. Bezig met de verkeerde dingen. #killing reageer retweet
misschien heeft ze wel een lekkere reet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
Robin heeft gesproken. Wij danken god.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
Naam?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Lul niet man jij zou zelfs Tante Soesa doen![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ik, welke Colombiaan bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waterpolo coach. Mocht ook nog wel eens bij de NOS opdraven.
Hij is badpakken gewend die je toch moeilijker uittrekt. Ik snap zijn verwarring wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waterpolo coach. Mocht ook nog wel eens bij de NOS opdraven.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat weet ik, welke Colombiaan bedoel ik.
en wat doelputen tegenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef hottentot het volgende:
Wanneer krijgen die Brazilianen nu verdomme een stel kaarten.
Pic?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Ik vind de vriendin van Mats Hummels ook niet zo knap
hjbquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer stop je met al die kut tweetjes te posten, Gramulanion?
Eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Ik vind de vriendin van Mats Hummels ook niet zo knap
Die scheidsrechter is pro-Brazilièquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die Brazilianen en die scheidsrechter zijn goed bezig met het verneuken van de wedstrijd.
Mwa. Hij ziet noppen in de knie van Hulk en verdedigende kopballen over de achterlijn van Colombia ook over het hoofd. Hij is voornamelijk gewoon slechtquote:
Standaardgezicht. Oogjes, spitse neus, brede mond. Hebben al die (al dan niet zogenaamd) mooie vrouwen.quote:
Lekker beetje herkauwen, niks mis meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het gezicht van veel van die spelers staan op meerdere pilletjes geslikt.
Deze had wel echt een mooi gezichtje hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Standaardgezicht. Oogjes, spitse neus, brede mond. Hebben al die (al dan niet zogenaamd) mooie vrouwen.
Standaard koppie ja, maar voor den fokz is het bijzonder mooi allemaalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Deze had wel echt een mooi gezichtje hoor
Jack van gelder is magerder.quote:
Het begint een beetje een klucht te worden...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Lothiriel het volgende:
Die scheidsrechter is écht slecht verdomme
Gelukkig zien sommige mensen er wel 5 jaar jonger uit dan ze zijn,quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er denk ik wel 10 jaar ouder uit dan ze is.
Dan kunnen ze nadien meer opscheppen als ze zo kunnen scorenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Shreyas het volgende:
Waarom kiest Colombia altijd voor de meest ingewikkelde optie?
Mooi voetbal willen spelen!?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Shreyas het volgende:
Waarom kiest Colombia altijd voor de meest ingewikkelde optie?
Ik zou jou inderdaad geen 34 gevenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig zien sommige mensen er wel 5 jaar jonger uit dan ze zijn,
Zijn er geen Zuid-Amerikaanse voetballers met een ferme negerin als vrouw? Ze zijn zelf in elk geval vaak behoorlijk negroïde.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Deze had wel echt een mooi gezichtje hoor
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig zien sommige mensen er wel 5 jaar jonger uit dan ze zijn,
Als jij nou eens degene aanpakt die steeds valse tussenstanden post zijn we al een stuk verder.quote:
Haha ja, lachen is dat altijdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zucht..... brazilie gaat dus door
happel heeft altijd alles fout
Die is het wel waard.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als jij nou eens degene aanpakt die steeds valse tussenstanden post zijn we al een stuk verder.
Ja, want die verwijder ik niet ofzo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als jij nou eens degene aanpakt die steeds valse tussenstanden post zijn we al een stuk verder.
Volgens mij heerst (ook) daar het idee dat hoe lichter hoe beterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zijn er geen Zuid-Amerikaanse voetballers met een ferme negerin als vrouw? Ze zijn zelf vaak in elk geval behoorlijk negroïde.
Ja die posts verwijder je, met de user doe je niets. Dus het is een kwestie van tijd voor die lolbroek weer toeslaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die verwijder ik niet ofzo.
Debiel.
hoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=VvMJxB0nNqk[/youtube]
Mods kunnen niet bannen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja die posts verwijder je, met de user doe je niets. Dus het is een kwestie van tijd voor die lolbroek weer toeslaat.
Scheids is omgekocht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef _Minion het volgende:
Ik snap echt niet waarom er geen geel wordt gegeven? Waaroom niet in godsnaam?
Wat moet ie doen dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja die posts verwijder je, met de user doe je niets. Dus het is een kwestie van tijd voor die lolbroek weer toeslaat.
Wat weet jij daar nou vanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is gewoon echt slecht, wel jammer voor de Mafifa theorie...quote:
quote:
Dankjewel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Even een ban voor Gisteren aangevraagd. GGMM weigerde dit te doen om een onverklaarbare reden :S
Hij heeft ze toch bij zich jaquote:
Wat is GGMM toch een lul.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Even een ban voor Gisteren aangevraagd. GGMM weigerde dit te doen om een onverklaarbare reden :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |