Onmogelijk er bestaat maar één Melo. Mensen met het syndroom van down breken over het algemeen niet echt door op professioneel niveauquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef PicoMMP het volgende:
Hoop op Ned-Bra scenario van 4 jaar terug.
Dat kan ook nog die was ook steengoed met het bevoordelen van Brazilie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee die Japanner doet gewoon even de openingswedstrijd en de sluitingswedstrijd.
Is die Jap al naar huis, anders is dat ook wel een goede kandidaatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als Brazilië in de finale komt zal deze scheids wel fluiten
Giel Beelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onmogelijk er bestaat maar één Melo. Mensen met het syndroom van down breken over het algemeen niet echt door op professioneel niveau
Professioneel voetbal. Radio en tv zit er vol mee. Denk bijvoorbeeld aan jouw idolen bij de Lama'squote:
Alsnog antwoord geven op mijn vraag en daarnaast tot 31 augustus 2014 geen plaatjes van Nicki Minaj meer op heel FOK! postenquote:
Charmante foto ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
Vrouw van James is best matig
[ afbeelding ]
Haha ja dat zijn mijn idolen xD ik snap hemquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Professioneel voetbal. Radio en tv zit er vol mee. Denk bijvoorbeeld aan jouw idolen bij de Lama's
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Grote onderkinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ogen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
GHB slachtoffer?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Zus van Ospinagod.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie foto ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |