Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom kijk je op die manier naar kinderen
Wat kan ik doen om dit goed te maken?quote:
Klopt, ik heb een post verwijderd toen het topic al dicht zat.quote:
Als Brazilie in de finale komt fluit hij de finalequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef kingmob het volgende:
We beginnen snel met het falen van de scheids
isdie vqn brazil of colombiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Henrys het volgende:
Ze hebben een topspits op de bank met de naam Jackson Martinez en die laten ze op de bank zitten
Fok!maffiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
Klopt, ik heb een post verwijderd toen het topic al dicht zat.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef plerda het volgende:
[..]
Als Brazilie in de finale komt fluit hij de finale
Nee die Japanner doet gewoon even de openingswedstrijd en de sluitingswedstrijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef plerda het volgende:
[..]
Als Brazilie in de finale komt fluit hij de finale
Houd je tegoed, heb je de foto niet binnen een week mag je een pm sturen.quote:
Kaal zoals het hoort.quote:
Onmogelijk er bestaat maar één Melo. Mensen met het syndroom van down breken over het algemeen niet echt door op professioneel niveauquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef PicoMMP het volgende:
Hoop op Ned-Bra scenario van 4 jaar terug.
Dat kan ook nog die was ook steengoed met het bevoordelen van Brazilie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee die Japanner doet gewoon even de openingswedstrijd en de sluitingswedstrijd.
Is die Jap al naar huis, anders is dat ook wel een goede kandidaatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als Brazilië in de finale komt zal deze scheids wel fluiten
Giel Beelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onmogelijk er bestaat maar één Melo. Mensen met het syndroom van down breken over het algemeen niet echt door op professioneel niveau
Professioneel voetbal. Radio en tv zit er vol mee. Denk bijvoorbeeld aan jouw idolen bij de Lama'squote:
Alsnog antwoord geven op mijn vraag en daarnaast tot 31 augustus 2014 geen plaatjes van Nicki Minaj meer op heel FOK! postenquote:
Charmante foto ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
Vrouw van James is best matig
[ afbeelding ]
Haha ja dat zijn mijn idolen xD ik snap hemquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Professioneel voetbal. Radio en tv zit er vol mee. Denk bijvoorbeeld aan jouw idolen bij de Lama's
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Grote onderkinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie ogen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
GHB slachtoffer?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Zus van Ospinagod.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie foto ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit de mooiste foto die je kon vinden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Na dit WK krijgt hij betere chicks.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk karakter waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Die in het geel en groen moeten winnen dan word ADO kampioen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word niet goed van deze wedstrijd!
Die roze lap achter haar lippen ja.....quote:
Matige chickquote:
twitter:Robinvangalen twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 22:52:41Die Colombiaan die bij de rust z'n shirt met Neymar wisselde zou ik meteen naar huis sturen. Bezig met de verkeerde dingen. #killing reageer retweet
net zo slecht als FRA-DUIquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word niet goed van deze wedstrijd!
ok bedankt hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Robinvangalen twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 22:52:41Die Colombiaan die bij de rust z'n shirt met Neymar wisselde zou ik meteen naar huis sturen. Bezig met de verkeerde dingen. #killing reageer retweet
misschien heeft ze wel een lekkere reet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:10 schreef Henrys het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |