Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:06 schreef Henrys het volgende:
[..]
Waarom kijk je op die manier naar kinderen
Wat kan ik doen om dit goed te maken?quote:
Klopt, ik heb een post verwijderd toen het topic al dicht zat.quote:
Als Brazilie in de finale komt fluit hij de finalequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef kingmob het volgende:
We beginnen snel met het falen van de scheids
isdie vqn brazil of colombiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef Henrys het volgende:
Ze hebben een topspits op de bank met de naam Jackson Martinez en die laten ze op de bank zitten
Fok!maffiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
Klopt, ik heb een post verwijderd toen het topic al dicht zat.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef plerda het volgende:
[..]
Als Brazilie in de finale komt fluit hij de finale
Nee die Japanner doet gewoon even de openingswedstrijd en de sluitingswedstrijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef plerda het volgende:
[..]
Als Brazilie in de finale komt fluit hij de finale
Houd je tegoed, heb je de foto niet binnen een week mag je een pm sturen.quote:
Kaal zoals het hoort.quote:
Onmogelijk er bestaat maar één Melo. Mensen met het syndroom van down breken over het algemeen niet echt door op professioneel niveauquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef PicoMMP het volgende:
Hoop op Ned-Bra scenario van 4 jaar terug.
Dat kan ook nog die was ook steengoed met het bevoordelen van Brazilie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee die Japanner doet gewoon even de openingswedstrijd en de sluitingswedstrijd.
Is die Jap al naar huis, anders is dat ook wel een goede kandidaatquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:07 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Als Brazilië in de finale komt zal deze scheids wel fluiten
Giel Beelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onmogelijk er bestaat maar één Melo. Mensen met het syndroom van down breken over het algemeen niet echt door op professioneel niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |