Robin heeft gesproken. Wij danken god.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Robinvangalen twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 22:52:41Die Colombiaan die bij de rust z'n shirt met Neymar wisselde zou ik meteen naar huis sturen. Bezig met de verkeerde dingen. #killing reageer retweet
Naam?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Lul niet man jij zou zelfs Tante Soesa doen![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ik, welke Colombiaan bedoel ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waterpolo coach. Mocht ook nog wel eens bij de NOS opdraven.
Hij is badpakken gewend die je toch moeilijker uittrekt. Ik snap zijn verwarring wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waterpolo coach. Mocht ook nog wel eens bij de NOS opdraven.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat weet ik, welke Colombiaan bedoel ik.
en wat doelputen tegenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:13 schreef hottentot het volgende:
Wanneer krijgen die Brazilianen nu verdomme een stel kaarten.
Pic?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Ik vind de vriendin van Mats Hummels ook niet zo knap
hjbquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer stop je met al die kut tweetjes te posten, Gramulanion?
Eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Ik vind de vriendin van Mats Hummels ook niet zo knap
Die scheidsrechter is pro-Brazilièquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die Brazilianen en die scheidsrechter zijn goed bezig met het verneuken van de wedstrijd.
Mwa. Hij ziet noppen in de knie van Hulk en verdedigende kopballen over de achterlijn van Colombia ook over het hoofd. Hij is voornamelijk gewoon slechtquote:
Standaardgezicht. Oogjes, spitse neus, brede mond. Hebben al die (al dan niet zogenaamd) mooie vrouwen.quote:
Lekker beetje herkauwen, niks mis meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het gezicht van veel van die spelers staan op meerdere pilletjes geslikt.
Deze had wel echt een mooi gezichtje hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Standaardgezicht. Oogjes, spitse neus, brede mond. Hebben al die (al dan niet zogenaamd) mooie vrouwen.
Standaard koppie ja, maar voor den fokz is het bijzonder mooi allemaalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Deze had wel echt een mooi gezichtje hoor
Het begint een beetje een klucht te worden...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Lothiriel het volgende:
Die scheidsrechter is écht slecht verdomme
Gelukkig zien sommige mensen er wel 5 jaar jonger uit dan ze zijn,quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ze ziet er denk ik wel 10 jaar ouder uit dan ze is.
Dan kunnen ze nadien meer opscheppen als ze zo kunnen scorenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Shreyas het volgende:
Waarom kiest Colombia altijd voor de meest ingewikkelde optie?
Mooi voetbal willen spelen!?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:18 schreef Shreyas het volgende:
Waarom kiest Colombia altijd voor de meest ingewikkelde optie?
Ik zou jou inderdaad geen 34 gevenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig zien sommige mensen er wel 5 jaar jonger uit dan ze zijn,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |