Zijn er geen Zuid-Amerikaanse voetballers met een ferme negerin als vrouw? Ze zijn zelf in elk geval vaak behoorlijk negroïde.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Deze had wel echt een mooi gezichtje hoor
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gelukkig zien sommige mensen er wel 5 jaar jonger uit dan ze zijn,
Als jij nou eens degene aanpakt die steeds valse tussenstanden post zijn we al een stuk verder.quote:
Haha ja, lachen is dat altijdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zucht..... brazilie gaat dus door
happel heeft altijd alles fout
Die is het wel waard.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als jij nou eens degene aanpakt die steeds valse tussenstanden post zijn we al een stuk verder.
Ja, want die verwijder ik niet ofzo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als jij nou eens degene aanpakt die steeds valse tussenstanden post zijn we al een stuk verder.
Volgens mij heerst (ook) daar het idee dat hoe lichter hoe beterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zijn er geen Zuid-Amerikaanse voetballers met een ferme negerin als vrouw? Ze zijn zelf vaak in elk geval behoorlijk negroïde.
Ja die posts verwijder je, met de user doe je niets. Dus het is een kwestie van tijd voor die lolbroek weer toeslaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want die verwijder ik niet ofzo.
Debiel.
hoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=VvMJxB0nNqk[/youtube]
Mods kunnen niet bannen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja die posts verwijder je, met de user doe je niets. Dus het is een kwestie van tijd voor die lolbroek weer toeslaat.
Scheids is omgekocht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef _Minion het volgende:
Ik snap echt niet waarom er geen geel wordt gegeven? Waaroom niet in godsnaam?
Wat moet ie doen dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja die posts verwijder je, met de user doe je niets. Dus het is een kwestie van tijd voor die lolbroek weer toeslaat.
Wat weet jij daar nou vanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is gewoon echt slecht, wel jammer voor de Mafifa theorie...quote:
quote:
Dankjewel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Even een ban voor Gisteren aangevraagd. GGMM weigerde dit te doen om een onverklaarbare reden :S
Hij heeft ze toch bij zich jaquote:
Wat is GGMM toch een lul.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Even een ban voor Gisteren aangevraagd. GGMM weigerde dit te doen om een onverklaarbare reden :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |