https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Oh nee? Iedereen kan toch een compleet nieuw topic openen over weet ik veel wat? Das toch het idee van een forum, nieuwe discussie starten in een nieuw draadje?quote:
Nog bijdehand ook. Gelukkig weet de kat er iets op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh nee? Iedereen kan toch een compleet nieuw topic openen over weet ik veel wat? Das toch het idee van een forum, nieuwe discussie starten in een nieuw draadje?
dagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:25 schreef roislecxe het volgende:
Kga ook naar bed. Mooi geweest. Vermoeiende dag.
Seems like it ja, maar ik ga het er niet op gokken, zit je er net een paar satoshi boven bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:27 schreef roislecxe het volgende:
Denk trouwens dat die 7k mooi in de buurt komt
Beter erboven dan eronder lijkt mequote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Seems like it ja, maar ik ga het er niet op gokken, zit je er net een paar satoshi boven bijvoorbeeld
Uhu, als je maar snapt wat ik bedoelquote:
Volgens Ed had deze het vaker bij het rechte eind, dus misschien die buy toch maar lager zetten op 6k?twitter:MeshCents twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 00:18:55#Minerals [#MIN] pulling back. Too much sell pressure above 8.5k. Rebuy zone anywhere from 5.5k to 6.5k. reageer retweet
Kan ook, maar dan heb je meer geduld nodig wellicht áls ie het al haalt natuurlijk. Ik werd gevraagd een schatting van een half tot 1 uur. En ik gaf 1 tot 2 uurquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Uhu, als je maar snapt wat ik bedoelVolgens Ed had deze het vaker bij het rechte eind, dus misschien die buy toch maar lager zetten op 6k?twitter:MeshCents twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 00:18:55#Minerals [#MIN] pulling back. Too much sell pressure above 8.5k. Rebuy zone anywhere from 5.5k to 6.5k. reageer retweet
Fair enough. Trustenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:37 schreef roislecxe het volgende:
Maa nu ben ik echt weg. Zie morgen wel of ik in de buurt zat.
Truste kinders
Kwartiertje later en hop <7k. Ik ben weer terug in MIN <7k en met 250 minerals meer dan eerderquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:37 schreef roislecxe het volgende:
Maa nu ben ik echt weg. Zie morgen wel of ik in de buurt zat.
Truste kinders
En nog steeds <7kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kwartiertje later en hop <7k. Ik ben weer terug in MIN <7k en met 250 minerals meer dan eerder
Trusten trouwens Katje, Maxbet, Toto, Ed en andere lurkers![]()
![]()
![]()
![]()
Niks mis meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanavond >8k.
Hij neemt nu even een aanloopje.
Winst = winst.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:46 schreef DaMart het volgende:
Ik ben nu toch blij dat ik mijn VVV gisteren nog met winst heb kunnen verkopen, is inmiddels bijna gehalveerd t.o.v. mijn aankoopkoers van gisteren.
RZR staat in notime weer boven 120, check t orderboek maar eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niks mis mee
RZR neemt ook een aanloop'je'
Moggu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
RZR staat in notime weer boven 120, check t orderboek maar eens
Noteert u maar: zondagavond boven 120, eind volgende week 250 (daarboven of al aangetikt)
Niet zo heel moeilijk te drukken, het volume is niet veel soeps meerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:59 schreef edraket31 het volgende:
0,2btc en we staan al weer boven 100
Gewoon een buyorder rond de 90, gaat er heus nog wel door vandaag.
Zit nog iemand de prijs te drukken
Volgens mij heb je pech...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:18 schreef DaMart het volgende:
Nog een buyorder voor 600 MIN op 6100 gezet.
Ook goed. Had vannacht op 7100 bijgekocht, dus hoe eerder hij daarboven weer een bodem legt, hoe beterquote:
Wat zou er leuk aan kunnen zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:51 schreef DaMart het volgende:
Dit is misschien ook nog wel een leuke coin die binnenkort wel eens naar Bittrex zou kunnen komen: https://c-cex.com/index.html?p=brit-btc.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=667820.0
Men begint hem een beetje te hypen op Twitter. Staat nu alleen op C-cex en de verwachting/hoop is dat hij binnenkort ook op Trex komt. Dev lijkt ook actief en serieus bezig met de coin en er lijkt zich ook een community achter te scharen, als ik op Twitter zoek. En met een koers rond de 400 satoshi wil ik best de gok nemen dat deze coin nog wat gaat opleveren binnenkortquote:
Ja, maar toen had ik geloof ik een pagina op Bitcointalk gemist... toen ik die eenmaal had gelezen, was mijn interesse ook wel wegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat zou er leuk aan kunnen zijn?
Wilde jij gisteren ook niet op 40 in Maia stappen?![]()
Even voor de duidelijkheid: mijn opmerking over Maia heeft niets te maken met die andere coin. Was meer in de trant van: "mazzel dat je er niet ingestapt bent"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ik geloof ik een pagina op Bitcointalk gemist... toen ik die eenmaal had gelezen, was mijn interesse ook wel weg.
Why not?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik heb al heel wat gehad aan jouw tips en coinsuggesties hier, waarvoor ik je erg dankbaar ben! Maar ik wil ook wel eens kijken of mijn eigen oordeel me ook wat op kan leveren. EN met 0,01 BTC wil ik die gok wel nemen dus.
Dat zeker. En ook mazzel dat ik na mijn aankoop van VVV voor 1500 toch wat argwaan kreeg en hem voor 1700 heb kunnen verkopen. De berichten leken weer positief bij een vrij lage koers, maar er was te weinig buy support.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: mijn opmerking over Maia heeft niets te maken met die andere coin. Was meer in de trant van: "mazzel dat je er niet ingestapt bent"
Nou ja hij hoeft alleen maar een goede dip te krijgen zodat ik in kan stappen (goedkoop graagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voorlopig niet Toot, veel te veel goed nieuws de laatste tijd.
Behalve dat Europese banken Bitcoin bij voorkeur niet aan mogen raken danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voorlopig niet Toot, veel te veel goed nieuws de laatste tijd.
Mooiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve dat Europese banken Bitcoin bij voorkeur niet aan mogen raken dan.
http://www.bloomberg.com/(...)-place-eba-says.html
Welke hoogte denk je dan aan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja hij hoeft alleen maar een goede dip te krijgen zodat ik in kan stappen (goedkoop graag
Ergens voor betalenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig betalen we daar hier niet mee.
Laatste keer dat ie zo laag stond is half meiquote:
Moet jij 'ns oplettenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Laatste keer dat ie zo laag stond is half meiDenk niet dat je voor die prijs snel kunt instappen.
Dat is geen nieuwsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Behalve dat Europese banken Bitcoin bij voorkeur niet aan mogen raken dan.
http://www.bloomberg.com/(...)-place-eba-says.html
Vibrator in vermomming?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:33 schreef Nattekat het volgende:
Kijk mijn creatie eens, compleet gefinancierd met BC
[ afbeelding ]
Nog geen tijd voor gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Hoe staat het met mijn mooie peterselieplukkertje? (A)
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog geen tijd voor gehadzal er zsm naar kijken
Gefinancierd met BC, heb je op straat geld ingezameld?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:33 schreef Nattekat het volgende:
Kijk mijn creatie eens, compleet gefinancierd met BC
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Gefinancierd met BC, heb je op straat geld ingezameld?
Zometeen dus?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wanneer pasen en pinksteren samen vallen
Geen bus?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Kutzooi... Net ingecheckt, en nu krijg ik te horen dat het treinverkeer rond Leiden plat ligt
Dag dagkaart van 17¤
Nog niet. Ik heb een half uur buffer (1 gemiste trein) en als het voor 14:42 opgelost is ga ik eens kijken of ik geld terug kan vragen...quote:
Dus ook als je handelt in RZR?twitter:BryceWeiner twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 11:22:21RT @4thAnon @GalouGentil If you use #Tor, the #NSA flags you as extremist... We are all TORrorists! http://t.co/7XE4nGWsWT @TheRazorCoin reageer retweet
Hoezo zo krap?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Nog 16 minuten en mijn dagje is over voor ie begonnen is
Ach, beter dan vastzitten in een trein.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eeeeen dit hele topic staat op een lijst bij de NSA
Crashbang heeft daar al voor gezorgd, hij is gewoon een insider van de NSAquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eeeeen dit hele topic staat op een lijst bij de NSA
Waar issie eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Crashbang heeft daar al voor gezorgd, hij is gewoon een insider van de NSA
Maar goed dat ik al terug ben uit de VS danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:31 schreef Joosie200 het volgende:
Dus ook als je handelt in RZR?twitter:BryceWeiner twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 11:22:21RT @4thAnon @GalouGentil If you use #Tor, the #NSA flags you as extremist... We are all TORrorists! http://t.co/7XE4nGWsWT @TheRazorCoin reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ver weg hopelijk.
Hoewel, i dont really care any more
Ga je naar de VS? Laat me meegaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goed dat ik al terug ben uit de VS dan.
Then you're fuckedquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:41 schreef smiths het volgende:
Ik heb nu 2FA ingesteld op bittrex. Wanneer ik inlog moet ik die app 'google authenticator' openen en die geeft mij dan de code.
Wat nou als je je mobiel kwijtraak?
Dan ben je ook die codes kwijt... ik schakel die 2FA ook pas in als ik een manier heb gevonden om die codes te backuppen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:41 schreef smiths het volgende:
Ik heb nu 2FA ingesteld op bittrex. Wanneer ik inlog moet ik die app 'google authenticator' openen en die geeft mij dan de code.
Blond.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed dat ik al terugben.
Gaje naar de VS?
En dit rechtvaardigt dit:quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Goed dat ik al terugben.
Gaje naar de VS?
Ik zit op het perron van Leiden Centraalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:44 schreef roislecxe het volgende:
Het is over de 30 graden![]()
Merk er niks van, zit lekker binnen
Ik dacht goed bezig te zijn, lekker is dat dan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je ook die codes kwijt... ik schakel die 2FA ook pas in als ik een manier heb gevonden om die codes te backuppen.
Hier op balkon, waar ik zit te thuiswerken, is het maar 26 gradenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:44 schreef roislecxe het volgende:
Jezusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:44 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 816
dit rechtvaardigt het dan weer wel
Ik gebruik het wel op een aantal sites, maar risico van codes verliezen is volgens mij groter dan risico van gehackt worden... denk maar alleen al aan het terugzetten naar de fabrieksinstellingen, dan ben je de app en de codes dus ook kwijtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik dacht goed bezig te zijn, lekker is dat dan.
Ben nog nooit mijn mobiel kwijt geraakt *afkloppen*
Zal je zien dat het gebeurd en ben ik best wel wat geld kwijt..
Wie van jullie gebruiken 2FA dan?
Leiden ;') lijden manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op het perron van Leiden Centraal
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:44 schreef roislecxe het volgende:
Ik. Je krijgt een code erbij die je op papier kan afdrukken, zolang je die hebt of je mobiel.... niets aan de hand.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik dacht goed bezig te zijn, lekker is dat dan.
Ben nog nooit mijn mobiel kwijt geraakt *afkloppen*
Zal je zien dat het gebeurd en ben ik best wel wat geld kwijt..
Wie van jullie gebruiken 2FA dan?
Waar ga je die stok nu weer neerleggen dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit op het perron van Leiden Centraal
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:44 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 816
dit rechtvaardigt het dan weer wel
quote:
Kun je die codes achteraf ook nog opvragen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik. Je krijgt een code erbij die je op papier kan afdrukken, zolang je die hebt of je mobiel.... niets aan de hand.
Geen idee, ik heb bij het aanzetten die code bewaard. Maar je kan toch vast wel weer uitzetten, opnieuw aanzetten en dan de code bewaren?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je die codes achteraf ook nog opvragen?
Ik wilde hem in de buurt van Enkhuizen leggen, dat gaat hem niet meer worden. Denk dat ik hem nu op het strand leg als het niet snel wordt opgelost.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar ga je die stok nu weer neerleggen dan?.
Ja, dat was mijn plan B danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:48 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb bij het aanzetten die code bewaard. Maar je kan toch vast wel weer uitzetten, opnieuw aanzetten en dan de code bewaren?
Hoe bedoel je een code die je op papier kan afdrukken, ik heb de QR scanner gebruikt op mijn mobiel. ik krijg nu telkens een nieuwe code.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:47 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik. Je krijgt een code erbij die je op papier kan afdrukken, zolang je die hebt of je mobiel.... niets aan de hand.
Ik weet nog wel een leuke plek hier in de buurtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde hem in de buurt van Enkhuizen leggen, dat gaat hem niet meer worden. Denk dat ik hem nu op het strand leg als het niet snel wordt opgelost.
Het is vast druk op het strand. Kies gewoon een leuk iemand uit en vraag of ze je stok wil zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde hem in de buurt van Enkhuizen leggen, dat gaat hem niet meer worden. Denk dat ik hem nu op het strand leg als het niet snel wordt opgelost.
Kom maar ophalen; perron 4a Leiden Centraal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke plek hier in de buurt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een code die je op papier kan afdrukken, ik heb de QR scanner gebruikt op mijn mobiel. ik krijg nu telkens een nieuwe code.
ofwel, je moet de QR code bewaren die je hebt gebruikt voor de registratie.quote:You don't need to back up the Google Authenticator app/data as you can create a list of 'Backup codes' which you can use to log in without requiring a authentication code on the same page that you configure 2-step authentication.
Why print or download backup codes?
Backup codes are especially useful for people who travel, have problems receiving SMS or voice calls, or cannot use the Google Authenticator mobile app.
Recommendation: You should print or download backup codes
Store these in a safe place (or print them out) and if you lose your phone you can use one of these codes to log into your account and set up a new device with the Authenticator app.
Whilst this applies to Google's 2-step-authentication, any other sites you have configured to use the Google Authenticator app should offer a similar option, or another way to receive codes (e.g. Facebook supports Google Authenticator, their own app and sms as methods to receive codes).
Niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe ga jij nu naar huis, nu je niet door Leiden kan?
Wel eerst WKC afdragen hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is vast druk op het strand. Kies gewoon een leuk iemand uit en vraag of ze je stok wil zien.
Gegarandeerd succes.
Of je leest dit even: http://highoncoins.com/cr(...)catoin-with-bittrex/quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:41 schreef smiths het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier op balkon, waar ik zit te thuiswerken, is het maar 26 graden.
ff op mijn balkon kijken, meestal is het daar nog warmer dan de normale buitentemp.quote:
wow, dat is best erg als het waar is....serieus... waar vond je deze info?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Of je leest dit even: http://highoncoins.com/cr(...)catoin-with-bittrex/
Nee joh, er ziet iemand te dumpen op mintpalquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks crash, gewoon correctie na een pump.
O, ik keek op Bittrex en daar viel het wel mee, al schiet hij daar ook weer hard omlaag nu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:57 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nee joh, er ziet iemand te dumpen op mintpal
Zit jij nog in MIN? Of ben je al uit gestapt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:57 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nee joh, er ziet iemand te dumpen op mintpal
Mijn sell @ 7800 was zojuist getikt, nu is ie een stuk lager, bijna 6500. Das hard gegaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zit jij nog in MIN? Of ben je al uit gestapt?
Dat laatste. Heb ik ook gedaan toen ik naar Amerika ging. Bleek achteraf een goede keuze, want de coins waar ik voor mijn vakantie in zat, waren hard gecrasht ondertussen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Wat zouden jullie doen als je op vakantie gaat en aldaar twee weken geen internet hebt? Gewoon posities open staan, sells neerzetten, desnoods stoploss? Of uitcashen voor je op vakantie gaat, je BTC in je wallet gooien en na twee weken zien hoe alles er weer voor staat? Ik neig naar het tweede namelijk, want in twee weken tijd kan er veel gebeuren op Trex en Mint alike.
Jij gaat voor de domste vraag van de dag?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Wat zouden jullie doen als je op vakantie gaat en aldaar twee weken geen internet hebt? Gewoon posities open staan, sells neerzetten, desnoods stoploss? Of uitcashen voor je op vakantie gaat, je BTC in je wallet gooien en na twee weken zien hoe alles er weer voor staat? Ik neig naar het tweede namelijk, want in twee weken tijd kan er veel gebeuren op Trex en Mint alike.
Het laatste, crypto kan snel gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Ja ik zit er weer in vanaf 6700 ongeveer. Gister op 7500 verkocht dus nog geen paniek. Maar ik had eigenlijk verwacht dat hij nog wel verder zou stijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Mijn sell @ 7800 was zojuist getikt, nu is ie een stuk lager, bijna 6500. Das hard gegaan.
Gewoon van elke coin iets kopen. Gaat vast wel iets moon. Vooral geen sells zetten ook dan en al je BTC gebruikenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Hmm.. dus TFA is lang niet zo veilig, want zonder TFA krijg je idd een email die je moet bevestigenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:54 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Of je leest dit even: http://highoncoins.com/cr(...)catoin-with-bittrex/
zit er nog vol in, had eerste sell staan laag in de 8kquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Zit jij nog in MIN? Of ben je al uit gestapt?
gelukkig heb ik het nog niet op trex aangezet dan. ik heb het wel aan bij mintpal, maar daar krijg ik alsnog een email ter bevestiging en dan moet ik opnieuw inloggen + TFAquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. dus TFA is lang niet zo veilig, want zonder TFA krijg je idd een email die je moet bevestigen
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden. Ik was al van plan uit te cashen, BTC offline te halen en lekker op vakantie er niet aan hoeven te denken. En dan na vakantie de boel weer opstartenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:00 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Jij gaat voor de domste vraag van de dag?
oei oei, zie je het nog wel goedkomen met MIN dan? ik zie ff geen nieuws of verwachtingen die de dev binnenkort opleverd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:02 schreef edraket31 het volgende:
[..]
zit er nog vol in, had eerste sell staan laag in de 8k
Daar kwam ie gisteravond net niet
Zonder TFA dan hacken ze je account en laten ze je een niet bekende coin kopen voor een belachelijke hoge prijs zodat de order gevuld word op het account van de hacker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. dus TFA is lang niet zo veilig, want zonder TFA krijg je idd een email die je moet bevestigen
Niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:05 schreef roislecxe het volgende:
Wanneer gaan we hier allemaal met vakantie trouwens?
Ik de eerste 2 weken van Aug.
Ik denk he, als je het niet doet, dat je toch een onrustig / nieuwsgierig gevoel krijgt. Vakantie = vakantie. alles uitcashenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden. Ik was al van plan uit te cashen, BTC offline te halen en lekker op vakantie er niet aan hoeven te denken. En dan na vakantie de boel weer opstartenJust checkin' enzo
Dat e-betting moet nog geleverd worden toch? Volgens mij is gister alleen de beta van die wallet gereleased.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:05 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
oei oei, zie je het nog wel goedkomen met MIN dan? ik zie ff geen nieuws of verwachtingen die de dev binnenkort opleverd.
klopt, maar dan denk ik, daar hebben de meesten al op geanticipeerd en daar is de koers nu naar. Maarja, blijft een lastig punt crypto..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:07 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Dat e-betting moet nog geleverd worden toch? Volgens mij is gister alleen de beta van die wallet gereleased.
Klopt.. gisteren is het in beta gereleased. Maar ik denk een gevalletje: buy on the rumours van e-betting release afgelopen week tot gisteren en sell on the news van gisteren dus vandaag cashen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:07 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Dat e-betting moet nog geleverd worden toch? Volgens mij is gister alleen de beta van die wallet gereleased.
Vakantie betalenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ok. een hele andere wending.... wat gaan jullie doen met de winst van crypto? hebben jullie een doel voor ogen?
Motor kopen+ motorrijbewijs. Maar dan ben ik nog wel even bezig met tradenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
Ok. een hele andere wending.... wat gaan jullie doen met de winst van crypto? hebben jullie een doel voor ogen?
Mijn doel met de winst is het kunnen halen van een nieuwe pc, smartphone, studieboeken nieuwe jaar, collegegeld nieuwe jaar betalen, wie weet nog wat overhouden om studieschuld af te lossen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
Geen idee jongen. Waar ben je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Kan iemand mij zeggen waarom BC moont? Zo niet, dan ben ik ze snel kwijt.
Ik zal jou eens moonen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef Nattekat het volgende:
0.00022330 atmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef Nattekat het volgende:
Nog geen idee eigenlijk, dus waarschijnlijk vul ik mijn spaarrekening gewoon aanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
Blackhalo is live.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef Nattekat het volgende:
release black halo vandaagquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef Nattekat het volgende:
psiesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:07 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ben serieus aan t overwegen om er mijn job van te maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef edraket31 het volgende:
Ik zie de bui alweer hangen....Natte Poes haalt zijn sell weg in de hoop op 90k en ziet vervolgens de koers stokken bij 23,5 om weer op 20,2 te staan als ie thuis is van dat achtelijke stokje
Om vervolgens weer wekenlang vast te zitten
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef edraket31 het volgende:
Ik zie de bui alweer hangen....Natte Poes haalt zijn sell weg in de hoop op 90k en ziet vervolgens de koers stokken bij 23,5 om weer op 20,2 te staan als ie thuis is van dat achtelijke stokje
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef edraket31 het volgende:
Omdat ik vanochtend mijn BC verkocht heb om in andere coins te steken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef Nattekat het volgende:
aanvulling: of hij verkoopt ze op 22,6quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:25 schreef edraket31 het volgende:
iets met "rug tegen de muur"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:27 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
waarom ben jij zo bezig met BC? wat is jouw voorliefde daarvoor?
Omdat dat al een paar keer gebeurd is en er dan een dikke sellorder komtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:29 schreef brombeer_ het volgende:
Waarom zet er niemand even een buy wall neer op 6k bij MIN.
Eigenlijk zit ik er nog in...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:29 schreef edraket31 het volgende:
Kat: ik loop je te plagen.....wees blij dat je er vanaf bent.
Komen telkens weer meer sellorders van enkele btc.
Als t mag van je moeder: drink er vanavond een biertje op, sluis je vermogen naar Bittrex en doe de moneyparty met ons
Tot dusver nieuwe mobiel, komende zomervakantie en nog wat uitjes van gefinancierd, dan houd ik nog het eea over voor verder te handelen. Doelen? Studieschuld beperken en gewoon lekker kunnen leven/uitgeven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:13 schreef peterselieplukkker het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik er nog in...
Sell te hoog gezet.
Het moet ook niet een lullig muurtje van maar 10 btc zijn ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Omdat dat al een paar keer gebeurd is en er dan een dikke sellorder komt
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik er nog in...
Sell te hoog gezet.
Ja daar zat ik ook nog over te denken maar ik vond 98km wat ver fietsen.quote:
Beter wacht ie nog evenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:06 schreef edraket31 het volgende:
90% van mijn twitterfeed zijn nu berichten van hoopvolle gasten dat Voot vandaag wellicht op Mintpal komt
Dezelfde mensen die dat al weken hoopten voor SUPER zeker, wat ook nog even duurde toen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:06 schreef edraket31 het volgende:
90% van mijn twitterfeed zijn nu berichten van hoopvolle gasten dat Voot vandaag wellicht op Mintpal komt
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:27 schreef DaMart het volgende:
.
Toen had ik 200 BRIT meer dan na mijn eerste aankoop op C-cex.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:52 schreef Nattekat het volgende:
BAM... en nu niet meer terugkopen
Vrijheid
Liever Duitsland want finale. Bovendien zie ik DLD Brazilië wel eruit wippen voor ons dus au revoir le Coq sportif!quote:
Goed punt. Al zou ik niet mee willen maken dat we van Duitsland zouden verliezen in de finalequote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Liever Duitsland want finale. Bovendien zie ik DLD Brazilië wel eruit wippen voor ons dus au revoir le Coq sportif!
Mooi land, maar jammer van de Fransozen inderdaad. Als we die nou ergens anders heen konden sturen zou ik vaker in Frankrijk komenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fransen zijn een kutvolk, dus Duitsland wint.
Ik zou er dan überhaupt komen... nu mijd ik het omdat er te veel Fransen wonen. En met te veel bedoel ik meer dan geenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mooi land, maar jammer van de Fransozen inderdaad. Als we die nou ergens anders heen konden sturen zou ik vaker in Frankrijk komen
Nee, pump blijft uit en volume neemt weer af. Ik ga maar weer in andere coins zoeken.quote:
Mocht je in een notendop willen lezen wat Britcoin is: Dit artikel kwam een aantal keer in mijn Twittertijdlijn voorbij net, onder andere van het account van Bitcoinminersupply. Deze coin begint dus al wat meer aandacht te krijgen inmiddels...quote:
RZR buy op 42k gezet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:47 schreef roislecxe het volgende:
Zo m'n RZR-buy is erdoor. Nu niet afzakken naar 40k ofzo he
Hier ook, niet verwacht :-) waar gaat jouw sell op? Ik twijfel op 11k te zetten voor 50 procent ervan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:47 schreef roislecxe het volgende:
Zo m'n RZR-buy is erdoor. Nu niet afzakken naar 40k ofzo he
twitter:thekidcoin twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:16Because of these threats and other BS I am now done - I do not have to dedicate my life to this coin, and am entitled to take time off reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef DaMart het volgende:
Ik voorzie een (verdere) dump van FLT:twitter:thekidcoin twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:16Because of these threats and other BS I am now done - I do not have to dedicate my life to this coin, and am entitled to take time off reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef DaMart het volgende:
Ik voorzie een (verdere) dump van FLT:twitter:thekidcoin twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:16Because of these threats and other BS I am now done - I do not have to dedicate my life to this coin, and am entitled to take time off reageer retweet
twitter:thekidcoin twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 19:09:39Signing over and out - good luck all - really sad it came to this - thank those who threatened me for no reason I do not #flt, I just coded reageer retweet
Voorlopig geen sell. Kijk wel wat er gebeurt...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:52 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Hier ook, niet verwacht :-) waar gaat jouw sell op? Ik twijfel op 11k te zetten voor 50 procent ervan.
Neuh niet echt. Het wordt gewoon heel het weekend zeikweer met regen en amper zon.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb jij nog een stormfront in petto voor dit weekend?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Het wordt gewoon heel het weekend zeikweer met regen en amper zon.
Dus koop je nu voor 2300?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:32 schreef Nattekat het volgende:
Dat ik VOOT op 11 gekocht zou hebben als ik niet in BC zat... Gelukkig ben ik vrij nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |